quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ga vast buitenliggen![]()
slaap lekker![]()
![]()
nee, bedrijfsfilmpjes, beetje saai. verder nog wat modeshit. pm ik wel als je echt interesse hebt. leeterst. ik zet wel een filmpje op youtube schnell!quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:38 schreef Lobasca het volgende:
Hee Joezoef, huist er geen filmpje op JoeTroep waar jij op staat?
Je hebt me al van alles belooftquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, bedrijfsfilmpjes, beetje saai. verder nog wat modeshit. pm ik wel als je echt interesse hebt. leeterst. ik zet wel een filmpje op youtube schnell!![]()
die quote ik evenquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zet wel een filmpje op youtube schnell!![]()
Ik doe gewoon een theetje mee, gezelligquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:50 schreef Lobasca het volgende:
Kan ik nog een beker thee maken of ben jij ook zo weg, Nachtzus?
ik hou de gordijnen dicht, heb goodnight thee, anders klopt het nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik liep net buiten, de zon komt eindelijk op.
Mooi! Ik heb er geen koekje bij, want mevrouw wil afvallen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 05:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een theetje mee, gezellig![]()
Mijn ramen zijn beslagenquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ik hou de gordijnen dicht, heb goodnight thee, anders klopt het niet![]()
Koekjes eet ik zelden, ben meer van de hartige dingenquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb er geen koekje bij, want mevrouw wil afvallen..
Misschien zijn het juist die oordopjes waar hij/zij op afkomtquote:Op zondag 26 augustus 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn ramen zijn beslagen![]()
Ik heb al een paar dagen een mug op mijn slaapkamer, en ik kan het ettertje niet vinden.
Ging gisteravond om 23.00 naar bed en was om 24.00 alweer wakker om dat íe (die eigenlijk een zij is) al weer liep te zoemen. En ik slaap nog wel met oordopjes..![]()
Ik ook, heb net al een ons rauwe en een ons achterham verorberd (d of t?), maar das beter dan een pak koek, hoop ik.quote:Op zondag 26 augustus 2007 06:01 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Koekjes eet ik zelden, ben meer van de hartige dingen![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 06:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien zijn het juist die oordopjes waar hij/zij op afkomt![]()
Ach tis allemaal niet goed als je wilt afvallen, maar tis weekend johquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, heb net al een ons rauwe en een ons achterham verorberd (d of t?), maar das beter dan een pak koek, hoop ik.
Hoeveel caloriën zullen er in een fles kersenbrandewijn zitten, serieus?quote:Op zondag 26 augustus 2007 06:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach tis allemaal niet goed als je wilt afvallen, maar tis weekend joh![]()
Dan zwaai ik alvast naar je, bedankt voor de gezellige vroege uurtjes en slaap lekker.quote:Op zondag 26 augustus 2007 06:09 schreef nachtzuster het volgende:
Laatste peuk en dan ga ik richting bed.
Morgen misschien nog een kleurtje opdoen als de zon schijnt![]()
Pfff werkelijk geen flauw idee...quote:Op zondag 26 augustus 2007 06:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoeveel caloriën zullen er in een fles kersenbrandewijn zitten, serieus?
Thanks meis, was gezelliquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan zwaai ik alvast naar je, bedankt voor de gezellige vroege uurtjes en slaap lekker.
![]()
![]()
![]()
Hey, dat zag ik nog net!quote:Op zondag 26 augustus 2007 06:15 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
![]()
![]()
Net thuis en zowaar nog beweging hier![]()
![]()
SC bijgelezen en ik zie dat we niet meer ondeugend mogen doen??
Of mag het alleen niet meer als het gemeend is?![]()
Yep, was gezellig; toen we in Ede de kroeg uitgeveegd werden zijn we nog ff naar Arnhem gegaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey, dat zag ik nog net!![]()
Nachtbraakser![]()
Wast leuk?
Hoi hoiquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:15 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
![]()
![]()
Net thuis en zowaar nog beweging hier![]()
![]()
SC bijgelezen en ik zie dat we niet meer ondeugend mogen doen??
Of mag het alleen niet meer als het gemeend is?![]()
Ah mooi, dan wordt het idd ook snel wat laterquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, was gezellig; toen we in Ede de kroeg uitgeveegd werden zijn we nog ff naar Arnhem gegaan![]()
En t was sowieso gezellig want we zouden met z'n 2en weggaan, maar uiteindelijk gingen we met z'n 6en
Kee dan... dan blijf ik lekker ondeugend doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Tuurlijk mag je ondeugend doen, en zeker als je het meent!
Beter dan sneren naar elkaar.
Jij zal er vast ook zo wel in duiken, truste, ik sluit ook af.
Vanmiddag een verjaardag, en moet nog wel mijn nagels en haar op tijd kunnen doen, en niet te vergeten een paar extra lagen Diorshow mascara...
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom... en t was gezellig dus dan maakt het niet uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ah mooi, dan wordt het idd ook snel wat later![]()
Van die lonely heart club weet ik niks en wie nou wat wel of niet meent, flirt of op sex belust is me ook niet helemaal duidelijk![]()
Ik vind het ook allemaal bestquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom... en t was gezellig dus dan maakt het niet uit
Ik weet het ook niet, beetje flirten hoort erbij toch?? Het is de SC enzo
Anyway.... truste Nachtzuster![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
Deze http://www.youtube.com/watch?v=yqpDhPXg6Zs had ik nog voor Ian onder de knop omdat hij ook zo van Coldplay houdt, maar die meldt zich niet.
Ik slaap met een klamboequote:Op zondag 26 augustus 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn ramen zijn beslagen![]()
Ik heb al een paar dagen een mug op mijn slaapkamer, en ik kan het ettertje niet vinden.
Ging gisteravond om 23.00 naar bed en was om 24.00 alweer wakker om dat íe (die eigenlijk een zij is) al weer liep te zoemen. En ik slaap nog wel met oordopjes..![]()
zie hierboven:quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:23 schreef Pavement het volgende:
moguh middag
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=FB3ggItYlTg&mode=related&search= (CLIP ZUIGT, muziek niet)
heeeeeeeeej pavebeest!quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:23 schreef Pavement het volgende:
moguh middag
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=FB3ggItYlTg&mode=related&search= (CLIP ZUIGT, muziek niet)
Denk elke keer aan Theo van Gogh als ik dit nr hoor...quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:27 schreef ppi het volgende:
[..]
zie hierboven:
http://nl.youtube.com/watch?v=q_WEvqxxQiU
Perfect Day
hihihiquote:
Theo was wel een mafkees en part time idioot.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Denk elke keer aan Theo van Gogh als ik dit nr hoor...
quote:
Meerdere wespensteken???quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:45 schreef ppi het volgende:
[..]
hihihi![]()
Maar geen muggebulten met zo'n klamboe.
Laatst wel wespensteken, op de fiets.
Was er 1 in mijn shirt gevlogen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Merkte eigenlijk pas thuis dat ik meerdere malen gestoken was
quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
nog genoten van het slaap liedje ?
Goede middag allquote:
Mag ik eerst ff wakker worden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goede middag all![]()
Moet u niet naar een verrjaardg?![]()
Zeau wat doe jij zo vroeg uit den veren of ben je nog niet gaan maffen ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goede middag all![]()
Moet u niet naar een verrjaardg?![]()
Aantal steken op mijn borst en 1 bij het verlaten van mijn shirt bij mijn adamsappelquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meerdere wespensteken???
Toen ik 16 was, ben ik eens door een wesp in mijn vinger geprikt, en ik legde al bijna het loodje.![]()
Vroeg?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zeau wat doe jij zo vroeg uit den veren of ben je nog niet gaan maffen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |