Vertelquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jouw aanwezigheid![]()
Trouwens, ik ben stout geweest in 'Florida', maar dat kan ik hier niet vertellen![]()
Je hebt willens en wetens mijn date in gevaar gebracht, ik neem je dat zeer kwalijk!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
drie maanden met je benen wijd lopen, dan kun je weer voorzichtig fietsen en aerobics beoefenen!
Toch niet met S.?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met jouw aanwezigheid![]()
Trouwens, ik ben stout geweest in 'Florida', maar dat kan ik hier niet vertellen![]()
Je maakte daar ook een hoop werk van. Dat heb ik gezien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Is waar. Maar ik vond COSsen ook leuk hoor. Heb trouwens wel updates zitten schrijven.
dacht, ik probeer het evenquote:
Lukte mij ook nietquote:
Nou dan, twee dagen heb ik ook weer genoten van een ouwerwetse cos. Daar hoor jij toch ook bij. Je doet moeilijk. Is dat jouw niveau? Ik schat je echt hoger in.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Is waar. Maar ik vond COSsen ook leuk hoor. Heb trouwens wel updates zitten schrijven.
ach,- tandje minder- jij gaat toch voor het platonische gedoe, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt willens en wetens mijn date in gevaar gebracht, ik neem je dat zeer kwalijk!![]()
Hmm, da's dan jammer. Ik bedoelde als pittige vervanger van alcohol. Tomatensap met tabasco, yum.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens getracht te drinken, maar, zelfde met olijven, waar iedereen zo wild van is...Koffie, verse sinaasappelsap, melk en zoethouthee, is het enige wat ik drink.... en af en toe chocomel..
![]()
Als jij je nu schuil had gehouden, was er nog enige kans om info los te peuteren, dat is nu verkeken. Moet ik zelf weer undercover 'op stap'.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, da's dan jammer. Ik bedoelde als pittige vervanger van alcohol. Tomatensap met tabasco, yum.
Hier houden we niet van grapjes.. En is al gewistquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vertel het je nog wel eens privéIk maakte een grapje maar het pakte verkeerd uit
![]()
Gekke is dat mensen hier weken lang het zelfde belachelijke gedrag kunnen vertonen. Vervolgens verkloten ze het daardoor voor iedereen. En voor die mensen maakt het niet uit dat ene post gewist word na een kwartier of een half uur of een dag of een week. ZE hebben al gedaan en gezegd wat ze wilde. En de mensen tegen wie het gezegd word voelen zich daardoor niet lekkerder.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als iemand in mijn vaste subforum (KLB) te ver gaat edit ik die post en alle posts die daar op reageren. En als ze het echt te gek maken, racisme enzo dan verwijder ik de post en edit ik de reacties daar op. Als die reacties dan na die edit niets meer waard zijn, verwijder ik die ook.
Want het gaat dan iets over een onderwerp dat ten eerste niets met het topic te maken heeft en de posts waar het begonnen mee is zijn dan ook weg.
Ik denk dat dit in de COS ook wel zou kunnen werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |