quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
Zit ik hier al te vloeken dat het geluid van geen enkele stream het doet, blijkt dat de koptelefoon nog aangesloten is

Ah bijna vergeten, Linda de Mol.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik kijk zomergasten
bij de VPRO
![]()

Lquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laters Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
AlohA all![]()

Joris is aardig onaardig en direct zo nu en danquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah bijna vergeten, Linda de Mol.
Ik denk niet dat ik haar lang kan horen en zien, ff testen

Hij heeft ooit meegedaan aan zo'n datingsshow..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Joris is aardig onaardig en direct zo nu en dan![]()

quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft ooit meegedaan aan zo'n datingsshow..![]()

quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Ha antihistaminejunkie, ook Linda kijken bij Joris op de VPRO ?

Najah weet je het voortaan, er kan altijd nog een koptelefoon aangesloten zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die kutpuber idd... die had vanmiddag nog met de koptelefoon op achter de PC gezeten![]()

Wie de fuck is Jorisquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Joris is aardig onaardig en direct zo nu en dan![]()

In andere gevallen was ik daar ook vanuit gegaan, maar bij de streams weet je het tegenwoordig nooitquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Najah weet je het voortaan, er kan altijd nog een koptelefoon aangesloten zijn![]()

Joris Luyendijk.. o.a. presentator van Zomergasten, journalist en schrijver..quote:

Die zijn vaker kapot dan werkend he ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
In andere gevallen was ik daar ook vanuit gegaan, maar bij de streams weet je het tegenwoordig nooit

quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zijn vaker kapot dan werkend he ?![]()

Lekker ding iid...quote:

Heee.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef willem-jozef het volgende:
hoihoi

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |