quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
is niet errug...
pruts vd week wel wat, komt goe![]()
Wat heb je met eend gedaan?![]()
quote:
KZ is niet op dit gezellige SUB FORUM en bemoeit zich NERGENS mee, LEEST soms wat mee EN moet morgen vroeg opquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik kijk zomergasten
bij de VPRO
![]()
Kom even bij je in het bos buurtenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nachtzuster!![]()
![]()
![]()
Moet ik zelfs m´n eigen kloon gaan inzetten om wat aandacht te krijgen.![]()
Hahahahahahahahahaha Dank je...............quote:
Godzijdankquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha Dank je...............![]()
![]()
![]()
quote:
Maar je gaat een keer schelden?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, dus vandaag zal niet meer lukken.
Nog erger dan datquote:
Ik doe de afwasquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik kijk zomergasten
bij de VPRO
![]()
Ruimte genoeg.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Kom even bij je in het bos buurten.
Nodig ik Lobasca en Veulen uit te vertellen of zij antihistamine gebruiken bij wespen en bijensteken.
Dat is waar ik het voor gebruik.
Maar het voorraadje wat ik had van jaren geleden is nu op.
Gaat dat spul nog steeds alleen op recept ?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:12 schreef Leandra het volgende:
Zit ik hier al te vloeken dat het geluid van geen enkele stream het doet, blijkt dat de koptelefoon nog aangesloten is
Ah bijna vergeten, Linda de Mol.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik kijk zomergasten
bij de VPRO
![]()
Lquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laters Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
AlohA all![]()
Joris is aardig onaardig en direct zo nu en danquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah bijna vergeten, Linda de Mol.
Ik denk niet dat ik haar lang kan horen en zien, ff testen
Hij heeft ooit meegedaan aan zo'n datingsshow..quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Joris is aardig onaardig en direct zo nu en dan![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft ooit meegedaan aan zo'n datingsshow..![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Ha antihistaminejunkie, ook Linda kijken bij Joris op de VPRO ?
Najah weet je het voortaan, er kan altijd nog een koptelefoon aangesloten zijnquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die kutpuber idd... die had vanmiddag nog met de koptelefoon op achter de PC gezeten![]()
Wie de fuck is Jorisquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Joris is aardig onaardig en direct zo nu en dan![]()
In andere gevallen was ik daar ook vanuit gegaan, maar bij de streams weet je het tegenwoordig nooitquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Najah weet je het voortaan, er kan altijd nog een koptelefoon aangesloten zijn![]()
Joris Luyendijk.. o.a. presentator van Zomergasten, journalist en schrijver..quote:
Die zijn vaker kapot dan werkend he ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
In andere gevallen was ik daar ook vanuit gegaan, maar bij de streams weet je het tegenwoordig nooit
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zijn vaker kapot dan werkend he ?![]()
Lekker ding iid...quote:
Heee.....quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef willem-jozef het volgende:
hoihoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |