Geen nietsquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
Oeps
ssstquote:
Loopt je band leegquote:
quote:
Wat een zinnige post, Veulenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gekke is dat mensen hier weken lang het zelfde belachelijke gedrag kunnen vertonen. Vervolgens verkloten ze het daardoor voor iedereen. En voor die mensen maakt het niet uit dat ene post gewist word na een kwartier of een half uur of een dag of een week. ZE hebben al gedaan en gezegd wat ze wilde. En de mensen tegen wie het gezegd word voelen zich daardoor niet lekkerder.
Ik denk dat voor veel mensen de emmer aan het overlopen is. En heel eerlijk gezegd geef ik ze geen ongelijk. Als ik zie wat hier allemaal kan en duidelijk nergens anders![]()
Die heb ik nog niet eerder gehoordquote:
Wil je hier ff een slotje doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eerder gehoord![]()
Nee ik ben hier undercover![]()
Heeee Stoepie hows live ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
Hoi poekes van me
hoi, nog moeten rimmen voor je ava?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
Hoi poekes van me
nz nog niet klaar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, nog moeten rimmen voor je ava?
Ik heb wel zin in een rimbeurtje maar ik moet zeggen ik weet niet wie die creator is maar VETTE SHIT tof gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, nog moeten rimmen voor je ava?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een rimbeurtje maar ik moet zeggen ik weet niet wie die creator is maar VETTE SHIT tof gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |