Geen nietsquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
Oeps
ssstquote:
Loopt je band leegquote:
quote:
Wat een zinnige post, Veulenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gekke is dat mensen hier weken lang het zelfde belachelijke gedrag kunnen vertonen. Vervolgens verkloten ze het daardoor voor iedereen. En voor die mensen maakt het niet uit dat ene post gewist word na een kwartier of een half uur of een dag of een week. ZE hebben al gedaan en gezegd wat ze wilde. En de mensen tegen wie het gezegd word voelen zich daardoor niet lekkerder.
Ik denk dat voor veel mensen de emmer aan het overlopen is. En heel eerlijk gezegd geef ik ze geen ongelijk. Als ik zie wat hier allemaal kan en duidelijk nergens anders![]()
Die heb ik nog niet eerder gehoordquote:
Wil je hier ff een slotje doenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eerder gehoord![]()
Nee ik ben hier undercover![]()
Heeee Stoepie hows live ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
Hoi poekes van me
hoi, nog moeten rimmen voor je ava?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
Hoi poekes van me
nz nog niet klaar?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, nog moeten rimmen voor je ava?
Ik heb wel zin in een rimbeurtje maar ik moet zeggen ik weet niet wie die creator is maar VETTE SHIT tof gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, nog moeten rimmen voor je ava?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een rimbeurtje maar ik moet zeggen ik weet niet wie die creator is maar VETTE SHIT tof gedaan
Geregeldquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
Wat een zinnige post, VeulenKan zo in het discussietopic of de FB.
Go girl !!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geregeld [afbeelding]
[FB # 13] Voor al uw ongelukjes
Tuurlijk wil ik datquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wil je hier ff een slotje doen[COS 2353] Kruipt nadia weer bij Dennix in bed?
Ik had het zo niet kunnen formuleren, vind het heel goed gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geregeld [afbeelding]
[FB # 13] Voor al uw ongelukjes
Weltruste ruudpuntenelquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest. Ga ff roken julie, een vredespijpje of zo.![]()
Welterusten RPquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nachtzuster verdient een standbeeldquote:
Je bent geweldigquote:
Ja, moeten eigenlijk wel iets bekenken hequote:
Laat maarquote:
Wat lees ik nou?? Waarom moest ik dan een rokje aan??quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach,- tandje minder- jij gaat toch voor het platonische gedoe, dus dat maakt niet uit
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat lees ik nou?? Waarom moest ik dan een rokje aan??
[..]
Ohh over mij.. jeetje, dat valt slecht en snap het ziet zo maar ik zal het nog een keer lezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Ik vind het erg triest en sneu dat dit zo moet.
Ik lees, schrijf en kijk hier al heel veeeeel jaren met veel plezier. Maar nu heb ik er gewoon effe geen zin meer in. Snap er niks van, vind te veel dingen krom die ook al lang recht hadden kunnen zijn.
En wie zich hierin aangesproken voelt: je hebt gelijk want ik heb het inderdaad over jou.
Truste Ruudquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die staat nog wel in een van de oude OP'squote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, moeten eigenlijk wel iets bekenken he![]()
Heeft iemand het lege bos?
over je spijkerbroek en zeven jute zakken welteverstaan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee suffe muis niet jij. De rest van fok. Jij bent toch lief?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
Ohh over mij.. jeetje, dat valt slecht en snap het ziet zo maar ik zal het nog een keer lezen
Hij kletst wel vaker......laat het je niet raken. Hij denkt dat het hier ook DGK is waarbij iedereen tegen iedereen opgezet moet worden. Niets is minder waar!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schrok al... ik kan wel es zieken maar daar ben ik me al een tijdje niet van bewustquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee suffe muis niet jij. De rest van fok. Jij bent toch lief? [afbeelding]
Je gaat naaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
Dat rokje had ik toch al om principiële redenen geweigerd![]()
Weet ook niet of het zin heeft om het hier te zeggen. Maar ja, niet geschoten altijd mis.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef Soury het volgende:
Schrok al... ik kan wel es zieken maar daar ben ik me al een tijdje niet van bewust![]()
ik bemiddel namens een select groepje mensen uit de regio ermelo tegen een bescheiden bedrag. dat is het...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kletst wel vaker......laat het je niet raken. Hij denkt dat het hier ook DGK is waarbij iedereen tegen iedereen opgezet moet worden. Niets is minder waar!!
Welterustenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey luitjes, morgen is het weer laat dag, ik ga dus slapen!! Veel plezier allemaal![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |