quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat lees ik nou?? Waarom moest ik dan een rokje aan??
Ohh over mij.. jeetje, dat valt slecht en snap het ziet zo maar ik zal het nog een keer lezenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Ik vind het erg triest en sneu dat dit zo moet.
Ik lees, schrijf en kijk hier al heel veeeeel jaren met veel plezier. Maar nu heb ik er gewoon effe geen zin meer in. Snap er niks van, vind te veel dingen krom die ook al lang recht hadden kunnen zijn.
En wie zich hierin aangesproken voelt: je hebt gelijk want ik heb het inderdaad over jou.
Truste Ruudquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest. Ga ff roken julie, een vredespijpje of zo.![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
Die staat nog wel in een van de oude OP'squote:Op zondag 26 augustus 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, moeten eigenlijk wel iets bekenken he![]()
Heeft iemand het lege bos?
over je spijkerbroek en zeven jute zakken welteverstaan!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee suffe muis niet jij. De rest van fok. Jij bent toch lief?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
Ohh over mij.. jeetje, dat valt slecht en snap het ziet zo maar ik zal het nog een keer lezen
Hij kletst wel vaker......laat het je niet raken. Hij denkt dat het hier ook DGK is waarbij iedereen tegen iedereen opgezet moet worden. Niets is minder waar!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schrok al... ik kan wel es zieken maar daar ben ik me al een tijdje niet van bewustquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee suffe muis niet jij. De rest van fok. Jij bent toch lief? [afbeelding]
Je gaat naaktquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
Dat rokje had ik toch al om principiële redenen geweigerd![]()
Weet ook niet of het zin heeft om het hier te zeggen. Maar ja, niet geschoten altijd mis.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef Soury het volgende:
Schrok al... ik kan wel es zieken maar daar ben ik me al een tijdje niet van bewust![]()
ik bemiddel namens een select groepje mensen uit de regio ermelo tegen een bescheiden bedrag. dat is het...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kletst wel vaker......laat het je niet raken. Hij denkt dat het hier ook DGK is waarbij iedereen tegen iedereen opgezet moet worden. Niets is minder waar!!
Welterustenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hey luitjes, morgen is het weer laat dag, ik ga dus slapen!! Veel plezier allemaal![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |