Van mij mag je het gerust onderschatten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, de COS was gewoon twee dagen gezellig hoor. Een verkeerd woord valt overal wel eens....zelfs in de CS
Op een gegeven moment is het echt genoeg en volgen er ook echt wel sancties.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Yup. Er wordt gebasht, het wordt gewist. De volgende dag wordt er weer gebasht, dat wordt weer gewist. Etcetera.
En zo blijven degenen over die precies weten hoe ver ze kunnen gaan.
ja, daar was ik ook boos over. later lijkt het dan net of je onderdeel bent van een oorlog. daar gaf ik een reactie op(lees ff als je wilt/nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar, 'Doe es nie'![]()
gewist![]()
Avond![]()
Na nog eens 3 maanden zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op een gegeven moment is het echt genoeg en volgen er ook echt wel sancties.
Proost.. Gezondheid... Welkom Veulenstquote:
ik heb je alleen maar besnedenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook 243 keer met een mes voor mij gestaan. Potentieel ben je een killer![]()
Zo is dat, vanmiddag werd er binnen niet al te lange tijd ingegrepen. Dat er dan ook wel eens een goede posting sneuvelt is wat mij betreft geen drama. Het betreft allemaal geen intellectueel eigendom.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die afgelopen twee dagen vond ik het echt TOP in de cos, ik dacht zelfs "eindelijk weer als vanouds" en ik vind het KUT dat toch de vlam weer in de pan moest slaan. Hou nou toch eens op met die onzinnige oorlog.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op mensen, het was echt wel leuk in de COS, misschien vier of vijf keer een verkeerd woord. Hallo, helemaal schoon hou je het nooit en als het wel helemaal clean is dan krijg ik er de kriebels van. Je moet ook een beetje los kunnen laten. Ik heb geen pagina na pagina continu hetzelfde gezien de laatste twee dagen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb je alleen maar besneden
Waarom adresseer je de juiste personen niet?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom op mensen, het was echt wel leuk in de COS, misschien vier of vijf keer een verkeerd woord. Hallo, helemaal schoon hou je het nooit en als het wel helemaal clean is dan krijg ik er de kriebels van. Je moet ook een beetje los kunnen laten. Ik heb geen pagina na pagina continu hetzelfde gezien de laatste twee dagen.
Ik heb daar alleen nog zo weinig hoop op. Er is zelfs een speciaal topic, daar komen die mensen niet, en het haalt niets uit. Integendeel, het is erger geworden. Dat is mijn mening tenminste als er nu ook al zeer direkte aanvallen plaatsvinden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mogguh rudiquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die afgelopen twee dagen vond ik het echt TOP in de cos, ik dacht zelfs "eindelijk weer als vanouds" en ik vind het KUT dat toch de vlam weer in de pan moest slaan. Hou nou toch eens op met die onzinnige oorlog.
Al ingenomen vandaag + nog wat van dat spul.quote:
hoihoiquote:
Zet ze ze toch buiten op een tafeltje, staat ook leukquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Al ingenomen vandaag + nog wat van dat spul.
Maar 1 of ander stom mens vond het nodig om een stel Spaanse margrieten cadeau te geven. Me Ma is te fijn gevoelig om die niet gewoon weg te pleuren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |