jo, thanks for reading. was effe gezellig in de cos. toen begon dat fdw-dinges weer, leek het met een semi-sisser af te lopen(in de cos, niet voor jou, dat begrijp ik)en werd er nog even onbewust olie op het vuurgegooid door posts te verwijderen die totaal onschuldig waren. hier op reageren mag klaarblijkelijk niet. verder houd ik ook m'n mond want het is mooi geweest. kusjesquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb je berichtjes gelezen elders, als dat een troost is![]()
Mag ik een cynische opmerking maken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hee even een gekke post van mij hoor![]()
![]()
Maar is het niet zo dat wij allemaal willen dat de COS zo netjes en schoon mogeijk blijft ?![]()
we staan op een dodenlijst! (of zou dit ook als een bedreiging/provocatiequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
Wat is het probleem dan nu ? Staan we op een zwarte lijst ofzo. En dat een grapje gelijk met straffe hand word afgestraft.
Dat deleten van alles eromheen is standaard, trek het je niet persoonlijk aan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo, thanks for reading. was effe gezellig in de cos. toen begon dat fdw-dinges weer, leek het met een semi-sisser af te lopen(in de cos, niet voor jou, dat begrijp ik)en werd er nog even onbewust olie op het vuurgegooid door posts te verwijderen die totaal onschuldig waren. hier op reageren mag klaarblijkelijk niet. verder houd ik ook m'n mond want het is mooi geweest. kusjes
O.k. ik doe ff serieus; je hoort niet te gaan klooien met iemand die in een relatie zit.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Toch zit er een verschil tussen getrouwde en vrijgezelle m/v![]()
Als ik aan schoon denk, denk ik aan gebash, overmatige slowchat en dergelijkequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik een cynische opmerking maken?Als je 'schoon' zegt, denk ik sinds gisteren aan 'schoon van posters die er niet geaccepteerd worden'. Want je kunt wel blijven deleten maar het blijft gewoon doorgaan omdat het structureel is - en dat weten die mensen ook maar al te goed.
ik wel! maar werd wel voor potentiele moordenaar uitgemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Mag ik een cynische opmerking maken?Als je 'schoon' zegt, denk ik sinds gisteren aan 'schoon van posters die er niet geaccepteerd worden'. Want je kunt wel blijven deleten maar het blijft gewoon doorgaan omdat het structureel is - en dat weten die mensen ook maar al te goed.
Ah joh, er kan niet altijd even goed gelezen worden... en haal die bijl nou maar achter je rug weg, we weten wel dat je er toch alleen maar houtjes mee splijtquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wel! maar werd wel voor potentiele moordenaar uitgemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoihoi, ik had later nog gereageerd in ut discussietopic. werd een beetje 'n raar verhaal. uiteindelijk was ik boos..quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, de COS was gewoon twee dagen gezellig hoor. Een verkeerd woord valt overal wel eens....zelfs in de CS
Ik zei alleen maar, 'Doe es nie'quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik aan schoon denk, denk ik aan gebash, overmatige slowchat en dergelijke![]()
Yup. Er wordt gebasht, het wordt gewist. De volgende dag wordt er weer gebasht, dat wordt weer gewist. Etcetera.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik aan schoon denk, denk ik aan gebash, overmatige slowchat en dergelijke![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, er kan niet altijd even goed gelezen worden... en haal die bijl nou maar achter je rug weg, we weten wel dat je er toch alleen maar houtjes mee splijt![]()
Mmmm ik was van mening dat het beter ging. Ik heb ook wel es een opmerking gelezen over die SC'ters en dat was geen lieve.Dat is al een tijdje terug en dacht dat te menen dat het nu beter was. Zo te lezen niet dus...jammerquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
we staan op een dodenlijst! (of zou dit ook als een bedreiging/provocatiegezien worden naar hullie en mezelf toe?)
Ja, maar jij hebt ook 243 keer met een mes voor mij gestaan. Potentieel ben je een killerquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoihoi, ik had later nog gereageerd in ut discussietopic. werd een beetje 'n raar verhaal. uiteindelijk was ik boos..![]()
Van mij mag je het gerust onderschatten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, de COS was gewoon twee dagen gezellig hoor. Een verkeerd woord valt overal wel eens....zelfs in de CS
Op een gegeven moment is het echt genoeg en volgen er ook echt wel sancties.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Yup. Er wordt gebasht, het wordt gewist. De volgende dag wordt er weer gebasht, dat wordt weer gewist. Etcetera.
En zo blijven degenen over die precies weten hoe ver ze kunnen gaan.
ja, daar was ik ook boos over. later lijkt het dan net of je onderdeel bent van een oorlog. daar gaf ik een reactie op(lees ff als je wilt/nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar, 'Doe es nie'![]()
gewist![]()
Avond![]()
Na nog eens 3 maanden zeker?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op een gegeven moment is het echt genoeg en volgen er ook echt wel sancties.
Proost.. Gezondheid... Welkom Veulenstquote:
ik heb je alleen maar besnedenquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook 243 keer met een mes voor mij gestaan. Potentieel ben je een killer![]()
Zo is dat, vanmiddag werd er binnen niet al te lange tijd ingegrepen. Dat er dan ook wel eens een goede posting sneuvelt is wat mij betreft geen drama. Het betreft allemaal geen intellectueel eigendom.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het echt genoeg en volgen er ook echt wel sancties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |