en animeermeisjequote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joris Luyendijk.. o.a. presentator van Zomergasten, journalist en schrijver..
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef willem-jozef het volgende:
hoihoi
Sorry... Doe ikquote:
Ja en ?quote:
Jij ook al ? Tsssss Heb het boek maar dichtgedaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, okay. was alleen heel effe in de cos..gelijk gelul. spijt van dat ik er gepost heb.![]()
Stel je niet aan. Van Disana kan ik het me voorstellen, en dat jij geëdit bent is belachelijk, maar jouw posts in de COS zijn hilarisch.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, okay. was alleen heel effe in de cos..gelijk gelul. spijt van dat ik er gepost heb.![]()
ik ook. was heel lief en wordt uiteindelijk door tante avonne nog verneukt. klaar mee. soms worden zaken erger gemaakt dan nodig, hier was e.e.a. in de cos vanavond een voorbeeld van. optiefenquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij ook al ? Tsssss Heb het boek maar dichtgedaan
Doen ze bij mij ook nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:47 schreef ppi het volgende:
[..]
je let niet op een getrouwde man meer of minder ?
Ik heb je berichtjes gelezen elders, als dat een troost isquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vond ik dus ook belachelijk, daarom een stukje geschreven in discussietopic(meen ik) met onderbouwing. eindigde er mee dat ik een aso was en als een soort aanstichter er uitrolde, terwijl ik juist voor liefde en vrede ging...kan raar lopen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Van Disana kan ik het me voorstellen, en dat jij geëdit bent is belachelijk, maar jouw posts in de COS zijn hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |