Die is een stuk beter te eten dan de lasagne.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef thaleia het volgende:
Ik at gisteren bij de woongroep iets uit "Aan tafel bij Moeder Aarde" en op het toilet lag een Duits tijdschrift met een artikel over "Postanarchismus"
Vandaag had ik een kant-en-klare boerenkool met rookworst van de AH to go
Was het niet eigenlijk nummer 178?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:33 schreef Maartel het volgende:
Ik geloof dat ik dan een nieuwe moet openen, toch?
Noem je dat een kinderfeestmaaltijd? Ik had gisteren gebakken aardappelen met kippenpoten en appelmoes... dat is pas een kindermaaltijd! Maar wel erg lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:30 schreef Maartel het volgende:
Ik heb een beetje een kinderfeestmaaltijd![]()
Gebakken aardappels/champignons/uitje met toscaanse carré van de AH (veredelde hamburger) plus een lading sla/tomaat/feta/olijfjes....
Ja, da's idd nog iets meer kinderfeestje, maar ik krijg überhaupt bij gebakken aardappeltjes al zo'n gevoel.. Komt waarschijnlijk omdat ik ze thuis zelden kreeg ("dan gaan alle vitaminen eruit!") waardoor ik anno nu nog steeds het gevoel heb dat ik mij zelf enorm buitensporig verwen als ik gebakken aardappels eetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem je dat een kinderfeestmaaltijd? Ik had gisteren gebakken aardappelen met kippenpoten en appelmoes... dat is pas een kindermaaltijd! Maar wel erg lekker
De laatste die ik me herinnerde was 214.. maar toen klopte er geloof ik al niet al te veel van...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het niet eigenlijk nummer 178?
Ik had dus ook een nieuwe klaarstaan omdat ik dacht dat jij eten was
Ik zag dat er 173, 174, 175, 214, nummerloos was....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
De laatste die ik me herinnerde was 214.. maar toen klopte er geloof ik al niet al te veel van...
Was ik ook, maar in m'n eentje ga ik daar eigenlijk zelden echt rustig voor zitten..
Merkwaardige associatie. Ogen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Gellius het volgende:
Had ik al eens gemeld dat James Spader mij altijd aan Batuwu_Griekgriek doet denken?
Zoals gezegd, het is een veredelde hamburger, in de zin dat ik 'm zo uit het pakje haal en in de pan leg.. Maar hij is wel lekker.. ik pak de verpakking er even bij:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
En wat zit er allemaal voor meuk in zo'n 'Toscaanse carré'?
Oh my.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:44 schreef Maartel het volgende:
Ingrediënten: 22% groenten (ui, 8% zongedroogde tomaat), vegetarische kaas (kleurstof E160d), ui, paneermeel, 10% pesto (basilicum, zonnebloemolie, vegetarische kaas, knoflook, zout), water, 8% zongedroogde tomaat, zonnebloemolie, sharrelkippenei-eiwit, gemodificeerd maïszetmeel, suiker, knoflook, gist, kruiden, zout, antioxidant (citroenzuur), vitamine B12, ijzer.[/i]
Hmm, zo leer ik ook weer wat![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh my.![]()
Tip: koop een doodgewoon stukje tartaar, stop er blokjes feta in, doe er wat zout en peper bij en doe hem even op de grill.![]()
Nou, precies. (Maar wel suiker, natuurlijk.)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is het zo erg? (behalve dat er geen vlees in zit)
Godsamme, ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Literatuur en filosofie..
Ach, een vleesloze maaltijd vind ik persoonlijk geen probleem (ik ben ooit nog eens 5 jaar vegetariër geweest. Dat is nu wel voorbij, maar veel vleesvervangers vind ik zeker zo lekker als vlees.. Ik bestel in een restaurant ook vrijwel altijd het vegetarische gerecht van de kaart. Groentetaartenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies. (Maar wel suiker, natuurlijk.)
Ik moest het zelf ook opzoeken, en ben te lui om het helemaal te lezen, maar dit dus..quote:En wat is 'vegetarische kaas'?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef Z het volgende:
Ik word nerveus van al die wisselende plaatjes in je avatar Maartel.
Ik houd gewoon niet van voedsel dat stiekem iets anders voor moet stellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef Maartel het volgende:
Ach, een vleesloze maaltijd vind ik persoonlijk geen probleem (ik ben ooit nog eens 5 jaar vegetariër geweest. Dat is nu wel voorbij, maar veel vleesvervangers vind ik zeker zo lekker als vlees.. Ik bestel in een restaurant ook vrijwel altijd het vegetarische gerecht van de kaart. GroentetaartenDingen met veel kaas
![]()
)
Weet wat geleerd.quote:
Nee het gaat tegenwoordig over hoe takke heet het in Japan wel niet is en de krater op de kont van Jam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Hey, heeft men JAM (. ) ingeruild voor Maarel (
. ) en praat men tegenwoordig niet meer over japanse kutjes maar over vegetarische kaas?
.
Wat is dit nou, man..
Ik ben nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Hey, heeft men JAM (. ) ingeruild voor Maarel (
. ) en praat men tegenwoordig niet meer over japanse kutjes maar over vegetarische kaas?
.
Ja, dat had ik wel meegekregen. En dat hij een scheet liet toen zij er iets op moest smeren. Vies ventje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef Z het volgende:
[..]
Nee het gaat tegenwoordig over hoe takke heet het in Japan wel niet is en de krater op de kont van Jam.
Zeg ik toch.quote:En eten.
Mooi hoor.quote:En vogeltjes.
Je bent welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben niet![]()
Maar voor japanse kutjes moet je, vrees ik, inderdaad niet bij mij zijn..
Dat snap ik.. van dingen als 'een vegetarische schijf die bijna zelf lijkt te geloven dat ie een stukje kip is' ben ik ook geen grote fan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd gewoon niet van voedsel dat stiekem iets anders voor moet stellen.
Ze blijft prachtig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:12 schreef Z het volgende:
Had je deze al gezien Claudia?
[afbeelding]
Ja, en dan verandert hij ook heel snel weer terug!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef Z het volgende:
Frolo wisselt 1 keer per maand oid, dat is net mooi.
Cate Blanchett als Dylan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:13 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Is dat Dylan, Z?
Ik ken jou ook niet anders dan met dit plaatjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is mijn 2e avater, in 8 jaar tijd.
Oh, dat wist ik niet.quote:
Ik vind mezelf er zo gek uitzien in het klein.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet anders dan met dit plaatje
En de rest van de dag ook wel trouwens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Ik heb ook van dat Dylanhaar als ik net uit bed stap.
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Z het volgende:
Het leukste van de afgelopen tijd vind ik Little Britain.
Vermoedelijk. Mogge.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Merkwaardige associatie. Ogen?
Is dit nu in één klap de vogel én het dode dier van de dag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:52 schreef k_man het volgende:
Op speciaal verzoek van Liene; een dode papegaai.
[afbeelding]
Een beetje wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:19 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
WAT EEN KUTDAG, NIETWAAR, POPE?
Ach, wat een onzin.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
'All around the world today, the kilo is the measure.'
Ik vind het behoorlijk om ook wanneer men onderhevig is aan minder aangename emoties, een positieve beweging te maken. Zich te focussen op de waarden en de fenomenen, die we hoog achten en nastreven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:30 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Een beetje kut. Zo'n hoopje kut. Een klein hoopje plakjes kut met een kittelaar on top.
Inhaken door ook citaten te plaatsen?quote:
Ach man, doe niet zo achterlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:46 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Grünberg? Neem je me in de maling ofzo?.
Die rommel leen ik wel van de bibliotheek, Pope. Daar ga je toch geen geld aan uitgeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ach man, doe niet zo achterlijk.
Heel goed!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Geklets, gekakel, kolder en kul.
Als het rommel is, hoe noem je je eigen werk dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:53 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Die rommel leen ik wel van de bibliotheek, Pope. Daar ga je toch geen geld aan uitgeven.
Ik heb geen werk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als het rommel is, hoe noem je je eigen werk dan?
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Jullie zijn irritant. Ik ga wel weer tegen mezelf praten.
Zo bedoelde ik het niet. Wat denk je wel niet van me, vuile gek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:14 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
En filmcritici moeten eerst een film gemaakt hebben voordat ze een mening mogen hebben!
Ik bediscussieer graag willekeurige regels tekst, of het nou gemeezing of gebrabbel van een baby is, dat zal me een zorg zijn. De context is over het algemeen vrij slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het was geen statement, Pope. Noch was het 'n poging tot het aanzwengelen van 'n discussie.
Het was louter Do2 die 't niet kon laten mee te zingen met Kilo, van Ghostface Killah..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik bediscussieer graag willekeurige regels tekst, of het nou gemeezing of gebrabbel van een baby is, dat zal me een zorg zijn. De context is over het algemeen vrij slaapverwekkend.
Een schizofreen is doorgaans wel degelijk alleen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he!
Alleluia. Werkze.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet gaan werken, jongens. Prijs jezelf gelukkig.
Hoera!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef Maartel het volgende:
Zo, m'n brief was iig goed genoeg, ik heb maandag een gesprek...
<insert zenuwachtig shakende smiley>
Ja, hoe zat dit ook alweer? Ik heb 'r gister nog gezien in een ander topic; waarom LP't ze hier niet meer mee?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef broer het volgende:
Bovendien breng je na het verscheiden van wyccie het aantal Nijmegenaren in dit topic weer mooi op peil.
Waar houd je zoal van?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:39 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Heb jij nog een aanbeveling voor een puik boek, Pope? Ik heb hier twee boekenbonnen die op moeten.
Nu even niet, Pope.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hoi. Hummus, ben jij nou eigenlijk een lekker wijf?
Prijs het licht, prijs het licht, halleluja, in excelsys, deo, deo, deo, in exelsis, deo, yo yo. Yo, yo, yo, yo-y0mamamamam, yo-yo, deo. Tudu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:23 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Wat een kutdag.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:48 schreef Frollo het volgende:
De Bijbel en de Koran, en dan kijken welke het haatzaaierigst is. Succes.
Te weinig slaap, geen koffie in huisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
O. Teveel gegeten gisteren en te kort geslapen. Ach, dat heeft iedereen wel eens.
Mooi, man.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef Maartel het volgende:
Zo, m'n brief was iig goed genoeg, ik heb maandag een gesprek...
<insert zenuwachtig shakende smiley>
Heel fijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het toch fijn om te zien dat een scriptie steeds meer vorm krijgt.
A kilo is 1000 grams, easy to remember.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
'All around the world today, the kilo is the measure.'
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het toch fijn om te zien dat een scriptie steeds meer vorm krijgt.
Ja, godallemachtig, hoe moet ik nou al die klonen bijhouden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Murakami, Kafka, Palahniuk, Reve. Dat soort spul.
Bij mij zie je ook het eerst aan m'n gezicht of ik me goed voel of niet. Meestal krijg ik alleen achteraf te horen: "Gelukkig zie je er wat beter uit." Nou, bedankt, hè?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:21 schreef hummus het volgende:
Ik schijn er "ziekelijk bleek" uit te zien, vonden ze gisteren op m'n werk.
quote:Als iemand me nou eens kan uitleggen hoe je een scriptie schrijft en tegelijk een gezonde teint krijgt, graag!
Uurtje per dag zwemmen in een openluchtbad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:21 schreef hummus het volgende:
Als iemand me nou eens kan uitleggen hoe je een scriptie schrijft en tegelijk een gezonde teint krijgt, graag!
Ken het probleem..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:21 schreef hummus het volgende:
Als iemand me nou eens kan uitleggen hoe je een scriptie schrijft en tegelijk een gezonde teint krijgt, graag!
Ja wat wil je... er zit chloor in het zwemwater, een bleekmiddel dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ken het probleem..
Nouja, niet wat betreft de scriptie, maar wel wat betreft "wat zie je er bleek uit"..
Maar om daarom maar steeds geforceerd buitenactiviteiten te verzinnen, terwijl ik het binnen nog hartstikke druk heb, is ook zoiets.. (zondermeer kan ik na een dag zwemmen in de brandende zon nog bleek zien)
Ehm....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, godallemachtig, hoe moet ik nou al die klonen bijhouden.![]()
Leuk. Heb je misschien een aanbeveling?quote:Ik zit momenteel op een schema van 120 pagina's (exclusief aanhangsel).![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat wil je... er zit chloor in het zwemwater, een bleekmiddel dus
Toch ben ik nog nooit zo bruin geweest, behalve dan toen ik drie weken op een Italiaans strand had gelegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat wil je... er zit chloor in het zwemwater, een bleekmiddel dus
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik dan nog door het deurgat pas.![]()
En, nog wat verkocht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:28 schreef Maartel het volgende:
Oké, ik moet echt die baan krijgen...
Een huisgenote kwam net vragen of ze een cd-tje van me mocht lenen, en ik sla meteen overenthousiast aan het "o, maar als je dat leuk vindt moet je dit cd-tje ook eens luisteren, en die, en die.. ooo, en deze vindt je dan ook vast wel leuk!"![]()
Hm, dat is niet per sé gedrag dat ik als klant in een muziekwinkel in alle omstandigheden weet te waarderen hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:28 schreef Maartel het volgende:
Oké, ik moet echt die baan krijgen...
Een huisgenote kwam net vragen of ze een cd-tje van me mocht lenen, en ik sla meteen overenthousiast aan het "o, maar als je dat leuk vindt moet je dit cd-tje ook eens luisteren, en die, en die.. ooo, en deze vindt je dan ook vast wel leuk!"![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm, dat is niet per sé gedrag dat ik als klant in een muziekwinkel in alle omstandigheden weet te waarderen hoor.
?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet bij welke winkel je solliciteert, maar overschat je je toekomstige rol als verkoper niet?
Niet groeten. Of mummelen. Niets zeggen bij het ontvangen van het geld. Niets terugzeggen wanneer je een afscheidsgroet doet. Als een dweil in de winkel hangen. Eén walkmanoortje in hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil gewoon vriendelijk behandeld worden.
Alert zijn en merken wanneer je geholpen wilt worden. Je vriendelijk aankijken als je afrekent (in plaats van met een collega te ginnegappen). Niet het geld in je hand kwakken. Dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet groeten. Of mummelen. Niets zeggen bij het ontvangen van het geld. Niets terugzeggen wanneer je een afscheidsgroet doet. Als een dweil in de winkel hangen. Eén walkmanoortje in hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
..bovendien wil de winkel zich graag profileren als "de winkel voor klanten met een bovengemiddelde interesse in Muziek, Film en Games waar je heengaat voor een breed en diep assortiment gekoppeld aan een hoog kennis- en serviceniveau."quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet bij welke winkel je solliciteert, maar overschat je je toekomstige rol als verkoper niet?
écht een walkman of gewoon zo'n (ook heel fout) 'oortje' om in contact te staan met collega's..?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:29 schreef Gellius het volgende:
Het gebeurt Maartel. Het gebeurt.
Of luidkeels het lot beklagen dat je in de handen van je meelijwekkende functie gedreven heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
Niet groeten. Of mummelen. Niets zeggen bij het ontvangen van het geld. Niets terugzeggen wanneer je een afscheidsgroet doet. Als een dweil in de winkel hangen. Eén walkmanoortje in hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat zeggen ze, ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
..bovendien wil de winkel zich graag profileren als "de winkel voor klanten met een bovengemiddelde interesse in Muziek, Film en Games waar je heengaat voor een breed en diep assortiment gekoppeld aan een hoog kennis- en serviceniveau."
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of luidkeels het lot beklagen dat je in de handen van je meelijwekkende functie gedreven heeft.![]()
Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is geen meelijwekkende functie
![]()
Ja, het valt mij in de praktijk ook tegen (en toen ik vergelijkbaar werk deed werd ik ook af-en-toe op m'n vingers getikt dat ik teveel tijd nam voor 'lastige' klanten met vragen ipv makkelijke snelle klanten te helpen), maar ze zullen bij zo'n sollicitatiegesprek toch liever horen dat ik inderdaad een 'breed kennisniveau' heb dan dat ik eigenlijk nauwelijks op de hoogte ben van de muziek van tegenwoordig..quote:
Volgens mij wel, maar gezien je eerdere uitlatingen kon ik dit niet als een erg objectieve omschrijving lezen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel.
Nou, ik bedoelde in ieder geval nergens te impliceren dat een functie als winkelmedewerker meelijwekkend is. Ik heb er een hekel aan als personeel zich niet in kan houden en zich afreageert ten overstaan van klanten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar gezien je eerdere uitlatingen kon ik dit niet als een erg objectieve omschrijving lezen...
Ze zal er geen zin meer in hebben, neem ik aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:44 schreef Frollo het volgende:
Ja, hoe zat dit ook alweer? Ik heb 'r gister nog gezien in een ander topic; waarom LP't ze hier niet meer mee?
VanLeest.. niet bepaald een klein speciaalzaakje (maar daar zou ik weer weggelachen worden met mijn, toch veelal commerciele, smaak), maar wel iéts minder top40/tmf-publiek-gericht als Free Record Shop.. Maar inderdaad, die werkzaamheden die jij noemt vullen het grootste deel van de dag, het enige verschil met andere winkelbaantjes is dat er de hele dag een muziekje aan staat en dat je cd's ipv pakken melk in de schap zet. De mensen met échte vragen zijn voor mij de krenten in de pap, maar natuurlijk loop je niet de hele dag mensen te adviseren.(al staat in de personeels-taken wel dat je nooit 'nee' mag verkopen en altijd een alternatief aan moet dragen, maar in de praktijk doe je dit natuurlijk alleen als je 't gepast acht)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, je moet natuurlijk efficiënt kunnen werken. Een werkgever heeft niets aan aan werknemer die over muziek praat omdat hij dat leuk vindt en in de tussentijd niks verkoopt. En ik denk dat een groot deel van het verkopen bestaat uit simpele handelingen als:
- dingen opzoeken voor iemand ('Waar kan ik Lost in Translation vinden?');
- klanten zo snel mogelijk helpen met afrekenen;
- rechtzetten/aanvullen/inventaris opmaken.
Ik denk dat het merendeel van de klanten bovendien alleen maar vriendelijk en snel geholpen wil worden. Wie laat zich in een muziekwinkel nou verleiden tot aankoop van een cd of dvd? In een kledingwinkel ligt dat veel meer voor de hand.
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.Het hangt ook echt van de winkel (keten?) zelf af.
Ah! Een boekwinkel, schat ik dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:47 schreef Claudia_x het volgende:
Was er maar meer winkelpersoneel dat het leuk vond om in een winkel te werken! (Ik heb het in ieder geval met veel plezier gedaan.)
Ik heb in het verleden absoluut die ervaring al gehad..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wilde me niet laatdunkend uitlaten over je potentiële baan, hoor! Als de omgeving je bevalt, kan werken in een winkel erg leuk zijn. En mensen fleuren helemaal op van iemand die gewoon vriendelijk is. (Al heb je natuurlijk ook rotklanten. Ik ben wel eens uitgescholden voor 'kuthoer' toen ik een stokbrood niet meer af wilde bakken, en door een mongooltje werd ik steeds in m'n tieten geknepen.)
Ik welquote:Een boekwinkel. I wish.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:23 schreef dwerg het volgende:
Bericht voor Frollo en/of Maartel (aangezien ze toch wel een beetje dezelfde muzieksmaak hebben als ik).
Wat is de nieuwe single van Robyn onwijs goed.
Vreselijk commercieel natuurlijk, maar zo goed.
Die had ze in 1997(?) ten tijde van haar eerste hitje al... niet qua rimpels, maar ik had haar toen toch ook al zo ver achter in de 20 kunnen schatten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef dwerg het volgende:
Ze heeft best een ouwe kop voor iemand uit 1979.
Aah, brugklas-klassefeest nostalgie, dat nummer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die had ze in 1997(?) ten tijde van haar eerste hitje al... niet qua rimpels, maar ik had haar toen toch ook al zo ver achter in de 20 kunnen schatten...
Jij zat in 1997 in de brugklas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef hummus het volgende:
[..]
Aah, brugklas-klassefeest nostalgie, dat nummer.
Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:58 schreef hummus het volgende:
Ja. Is dat erg?
Dit is mijn brugklasklassefeestnostalgie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef hummus het volgende:
[..]
Aah, brugklas-klassefeest nostalgie, dat nummer.
Wie niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef hummus het volgende:
En Why Tell me Why vind ik een leuk nummer.
Jeminee, we konden wel eens even oud zijn, Claudia. Ik herinner me dat deuntje ook nog van de brugklasfeesten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is mijn brugklasklassefeestnostalgie.
Als ik denk aan klassefeesten (toen nog zonder tussen-n, n'est-ce pas?), dan denk ik aan bessenjenever die ik niet dronk en jongens waar ik niet mee schuifelde of zoende. Waarom vond ik die feestjes eigenlijk leuk?
Mijn ergste verdrukte herinnering komt uit de brugklas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik denk aan klassefeesten (toen nog zonder tussen-n, n'est-ce pas?), dan denk ik aan bessenjenever die ik niet dronk en jongens waar ik niet mee schuifelde of zoende. Waarom vond ik die feestjes eigenlijk leuk?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef hummus het volgende:
[..]
Mijn ergste verdrukte herinnering komt uit de brugklas.
Ik was heimelijk verliefd op een jongen, en opeens riep de DJ (een nare jongen uit de tweede klas) "En dan nu een echt schuifelnummer! En we weten natúúrlijk allemaal dat hummus heimelijk verliefd is op Peter, dus kom maar naar de dansvloer, jullie twee!". Waarop Peter uitgebreid kokhalsgebaren begon te maken en ik maar zo snel als ik kon naar de wc ben gerend.
.
Was het een beantwoorde liefde?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Gelukkig werd ik pas in klas 2 echt verliefd.
<knip!>quote:
Als je die met die teksten bedoeld: ik had een variant erop: OOR lopend vuurtje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij ook zo'n wit T-shirt gehad waarvan de hele voorkant bedrukt was met een soort zwart-witprent? Of waren die dingen toen alweer hopeloos uit de mode?
Als het over mij gaat: zolang er inhoudelijk op gereageerd wordt blijf ik terug reageren (wat overigens geen hint is van "negeer mij maar, dan zwijg ik vanzelf"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
"Wat kan die vent lullen over een bijbaantje, zeg."
Ik heb geen idee, eigenlijk. 't Zou best kunnen, hoor! Als ik het zie weet ik het vast wel weer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Heb jij ook zo'n wit T-shirt gehad waarvan de hele voorkant bedrukt was met een soort zwart-witprent? Of waren die dingen toen alweer hopeloos uit de mode?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'ie Pope bedoelde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als het over mij gaat: zolang er inhoudelijk op gereageerd wordt blijf ik terug reageren (wat overigens geen hint is van "negeer mij maar, dan zwijg ik vanzelf").. En het gaat niet om een bijbaantje maar hetgene wat ik wellicht fulltime de komende jaren ga doen...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef dwerg het volgende:
Ik ga heel erg mijn mond houden over middelbare school in combinatie met verliefdheid.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef dwerg het volgende:
Ik ga heel erg mijn mond houden over middelbare school in combinatie met verliefdheid.
Nee, het was een soort zwart-witfoto van bijvoorbeeld een auto met twee geliefden erop ofzo, en dat was dan op een wit T-shirt gedrukt. De achterkant was nog helemaal wit, de voorkant helemaal bedrukt. Idiote trend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je die met die teksten bedoeld: ik had een variant erop: OOR lopend vuurtje.
Maar dat zal niet in de brugklas zijn geweest, want toen las ik nog de Hitkrant.![]()
Dezelfde soort foto's die ook heel hip op klappers en schriften stonden en dat dan bijvoorbeeld alleen haar shirt roze was ingekleurd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, het was een soort zwart-witfoto van bijvoorbeeld een auto met twee geliefden erop ofzo, en dat was dan op een wit T-shirt gedrukt. De achterkant was nog helemaal wit, de voorkant helemaal bedrukt. Idiote trend.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef hummus het volgende:
Vanaf de derde ben ik trouwens enorm alto geworden. Dat was als je dik was nog enige vorm van redding, sociaal gezien. De alto's vonden iedereen met wijde broeken en Dr. Martens wel OK.
Ik denk dat ik daar te oud voor ben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, het was een soort zwart-witfoto van bijvoorbeeld een auto met twee geliefden erop ofzo, en dat was dan op een wit T-shirt gedrukt. De achterkant was nog helemaal wit, de voorkant helemaal bedrukt. Idiote trend.
Ja. Alleen was er niks gekleurd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dezelfde soort foto's die ook heel hip op klappers en schriften stonden en dat dan bijvoorbeeld alleen haar shirt roze was ingekleurd?
Ik wil het ook weten.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja. Alleen was er niks gekleurd.
Helaas heb ik alleen deze foto er nog van:
[afbeelding]
![]()
En op de basisschool. En op de universiteit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef hummus het volgende:
Was jij ook dik op de middelbare school.
Wat leuk.
De Heideroosjes! Daar had een van mijn vlammen ook een T-shirt van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:41 schreef dwerg het volgende:
Ik kan me alleen nog een INXS shirt herinneren. Verder droeg ik redelijk saaie donkere shirts. En in de jaren 90 was het rode Heideroosjes-shirt populair.
[afbeelding]
Ja, de mode was sowieso niet erg flatteus. Al droeg iedereen in die tijd wel mooie Levi's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Zulke wijde t-shirts had je alleen maar vroeger, in mijn herinnering althans. Een t-shirt stond nooit flatteus.
Ja, die.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, die.
Ik had ook nog een Osdorp Posse shirt, met als opdruk Crematorium Osdorp en Dode mensen zijn koel wat ik regelmatig droeg naar de cricketclub (ik zorgde graag voor wat tegenwicht tussen de polo's en blazers), maar die hangt doelloos in de kast sinds een speler zich verhing.
Daar wordt het een stuk meer beladen van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:50 schreef dwerg het volgende:
Ja, die.
Ik had ook nog een Osdorp Posse shirt, met als opdruk Crematorium Osdorp en Dode mensen zijn koel wat ik regelmatig droeg naar de cricketclub (ik zorg graag voor wat tegenwicht tussen de polo's en blazers), maar die hangt doelloos in de kast sinds een speler zich verhing.
Ja, nouja, ik ben ook nooit dun geweest. Maar op de middelbare school was het wel het ergst. En voelde het ook het ergst. Vooral als je gymleraar opmerkingen maakt als "Jongens, vandaag doen we de menselijke pyramide. Hummus, Jan, en Bert, jullie zijn de ondersten."quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En op de basisschool. En op de universiteit.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Daar wordt het een stuk meer beladen van.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:51 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik ben ook nooit dun geweest. Maar op de middelbare school was het wel het ergst. En voelde het ook het ergst. Vooral als je gymleraar opmerkingen maakt als "Jongens, vandaag doen we de menselijke pyramide. Hummus, Jan, en Bert, jullie zijn de ondersten."
En dan waren Jan en Bert echt van het formaat Hagrid uit Harry Potter.
Hè jammer, want ik wil nog wel een keer mee naar cricket en dan wilde ik voorstellen dat jij met dode Kenny ging rondlopenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef dwerg het volgende:
Ja.
HoiIsa
Oh, en bij de cricket noemen ze me nog steeds Kenny omdat ik een South Park shirt droeg met een dode Kenny.
Nee, die draag ik ook niet meer, maar dat komt vooral omdat het ding zo versleten was dat Kenny een tweede leven kreeg als poetsdoek.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja.
HoiIsa
Oh, en bij de cricket noemen ze me nog steeds Kenny omdat ik een South Park shirt droeg met een dode Kenny.
Nee, die draag ik ook niet meer, maar dat komt vooral omdat het ding zo versleten was dat Kenny een tweede leven kreeg als poetsdoek.
Is dat niet een beetje vrouw-eigen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik nu de foto's zie, dan denk ik: zo dik was ik helemaal niet. Vooral in de tijd dat ik 30km per dag fietste, was ik helemaal niet dik. Dat is pas echt in het begin van mijn studententijd gekomen (en toen ik nog niet zo lang was, viel het op). Ik ben nooit gepest, dus waarom ik me nou zo dik voelde?
Mwah, je gelooft gewoon wat je omgeving over je gelooft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje vrouw-eigen?![]()
(maar ik vond het op die foto ook erg meevallen hoor!)
(en toen vond ik mezelf ook echt moddervet)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik liep vroeger altijd in dit soort t-shirts
[afbeelding]
Hihi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mwah, je gelooft gewoon wat je omgeving over je gelooft.
I second that!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hihi.
Je ziet er wel heel stoer uit, vooral met datrode haar
.
Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
?
Maar je werd nooit gepest?
En toch vond je jezelf dik?
Ze ís ook heel stoer. En lief. En geweldig. Grappig. Knuffelbaar. Sexy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je ziet er wel heel stoer uit, vooral met datrode haar
.
Ja, en dan vooral door moeders van vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.![]()
Mijn leraar Frans zei het tegen me, in de brugklas, tijdens de eerste les. Hij ging namen raden en zei: "Jij heet vast ****, want je ziet eruit als een gezonde Hollandse meid."quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral door moeders van vriendinnetjes.
"Ze eet ook altijd zo lekker mee. Zo'n gezelligerd."
Het is niet echt de essentie van je verhaaltje, maar ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor een 'gezellige' naam er op die **** stondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn leraar Frans zei het tegen me, in de brugklas, tijdens de eerste les. Hij ging namen raden en zei: "Jij heet vast ****, want je ziet eruit als een gezonde Hollandse meid."
Het zit me nog steeds dwars! Ikben
geen
gezonde
Hollandse
meid.
Ik herinner me de naam niet meer, alleen de boodschap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het is niet echt de essentie van je verhaaltje, maar ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor een 'gezellige' naam er op die **** stond![]()
Zondermeer een stomme opmerking (vind ik), maar docenten waren (bij mij op school) altijd wel goed in ongelukkige opmerkingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herinner me de naam niet meer, alleen de boodschap.
Is iedereen hier lesbisch of gewoon heel amicaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Isa ook heel knuffelbaar.
Knuffelbaarheid onder vrouwen staat niet per se gelijk aan lesbiënnisme.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is iedereen hier lesbisch of gewoon heel amicaal?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Knuffelbaarheid onder vrouwen staat niet per se gelijk aan lesbiënnisme.![]()
Tha_Erik is homo. We hebben hier vorig jaar zijn coming out mogen beleven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoorde de complimenten zo hard over en weer gaan, en vanmiddag was Claudia_X ook al zo enthousiast over een foto van een mevrouw, dat ik het met toch een beetje af begon te vragen
Maar als het zo is, vind ik dat helemaal niet erg hoor![]()
Oew, live? Z'n totale, of alleen die op Fok! ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tha_Erik is homo. We hebben hier vorig jaar zijn coming out mogen beleven.![]()
En dat is je vriend? Of is dit cryptisch, en komt er dadelijk de naam van een geniale schrijver bovendrijven?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd alleen maar van één man.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef dwerg het volgende:
Ze ís ook heel stoer. En lief. En geweldig. Grappig. Knuffelbaar. Sexy.
Lien!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Isa ook heel knuffelbaar.
Zo'n shirt heb ik hier ook nog ergens liggen. Vooral niet versleten, want ik heb het ding bijzonder weinig gedragen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef dwerg het volgende:
Jumpen!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:03 schreef DaMart het volgende:
Nostalgie![]()
Toen ik in de brugklas zat, was er zo'n nummer populair met van die poing geluidjes... volgens mij heette het ook gewoon poing. En op het schoolfeest gingen we met zijn allen door de kantine stuiteren als dat nummer werd gedraaid.
Ja, dat hele jumpen is niets nieuws hoor... gewoon een opnieuw uitgevonden wielquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jumpen!!!![]()
Het heette trouwens inderdaad Poing!
En haar laatste, gok ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:12 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb jou nog wel je eerste note gegeven
Nostalgie heeft tijd nodig, lief.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niets meer van wat ik droeg in de brugklas, terwijl mijn tijd op de middelbare school toch écht minder ver achter me ligt dan die van jullie....
nee, Lienekien heeft 3 notesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
En haar laatste, gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee, Lienekien heeft 3 notes
Ja, ik heb me ingehouden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 07:25 schreef JAM het volgende:
'Hij was geraakt en bloedde als een rund.', zei de legerarts. 'Ik heb toen een verband aangebracht, dat van mij causaal mag heten.'
Het heeft wel iets, sigme. Ik vind het wel iets hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:00 schreef sigme het volgende:
Dan zal ik ook een dode mus in het zakje doen.
[afbeelding]
Ik heb gepoogd het in te gieten in kunsthars. Dat is ook wel gelukt, maar het was me onbekend dat kunsthars nogal warm wordt tijdens uitharden. Daarna was een een gekookt dood vogeltje en dat kwam de kleuren niet ten goede.
Zo rond de vier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:03 schreef sigme het volgende:
Hoeveel zou je er willen hebben?
Vond je mijn tekst of de foto wel iets hebben?quote:Alsjeblieft, alsjeblieft, ik heb er nu genoeg van. Ik gooi 'm er nog een keer uit; ik zeg u: een ieder die nu anno 2007 nog in een God, in wat voor een verschijningsvorm dan ook, geloofd, die moet zich godverdomme laten NAKIJKEN, die is gewoon niet GOED BIJ Z'N VERSTAND. Godverdomme, we hebben al duizenden jaren van verstandige, rationele kritiek en argumentatie tegen het bestaan en de relevantie van een God, in welke vorm dan ook, erop zitten tegenover gezwets, geouwehoer, gedraaikont en gelul van allemaal godverdomde (christen)fundamentalisten die niet zonder hun metafysische vriendje kunnen omdat ze dan in een depressie storten (een leven zonder zelfbedrog en leugen kunnen ze blijkbaar niet aan) en nóg steeds, godverdomme NOG STEEDS zijn er van die gepatenteerde mongolen die in God geloven.
HOUD OP! HOUD OP! HOUD ER GODVERDOMME GEWOON EENS MEE OP!
Ik schijt op God, of nee; ik schijt 'M in z'n bek. Dat doe ik, .
Jij gaat genieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, Frollo, ik heb vandaag Grand Prix, van Teenage Fanclub, in mn brievenbus aangetroffen.
Kan ik jou hier nu een note voor geven, sigme?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:13 schreef sigme het volgende:
Fuck it.
Meer dan eens.
Deze is mooier, jammiger.
[..]
Vond je mijn tekst of de foto wel iets hebben?
Dat is ook geen argumentquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:20 schreef sigme het volgende:
maar dat geldt voor de hele mensheid
Da's de lange versie van da's ook geen argument.quote:
quote:maakte het zowaar nog mooier.
Moeilijk. Ik ga voor de laatste. Of voor het laatste?quote:minder omdat dat minder aan de verbeelding over laat.
En dan zeggen ze dat ik gek ben...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 06:29 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen nachtdienst, ben geen AR maar wel om 4:00 opgestaan.
Wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik gek ben...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |