Die is een stuk beter te eten dan de lasagne.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:23 schreef thaleia het volgende:
Ik at gisteren bij de woongroep iets uit "Aan tafel bij Moeder Aarde" en op het toilet lag een Duits tijdschrift met een artikel over "Postanarchismus"
Vandaag had ik een kant-en-klare boerenkool met rookworst van de AH to go
Was het niet eigenlijk nummer 178?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:33 schreef Maartel het volgende:
Ik geloof dat ik dan een nieuwe moet openen, toch?
Noem je dat een kinderfeestmaaltijd? Ik had gisteren gebakken aardappelen met kippenpoten en appelmoes... dat is pas een kindermaaltijd! Maar wel erg lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:30 schreef Maartel het volgende:
Ik heb een beetje een kinderfeestmaaltijd![]()
Gebakken aardappels/champignons/uitje met toscaanse carré van de AH (veredelde hamburger) plus een lading sla/tomaat/feta/olijfjes....
Ja, da's idd nog iets meer kinderfeestje, maar ik krijg überhaupt bij gebakken aardappeltjes al zo'n gevoel.. Komt waarschijnlijk omdat ik ze thuis zelden kreeg ("dan gaan alle vitaminen eruit!") waardoor ik anno nu nog steeds het gevoel heb dat ik mij zelf enorm buitensporig verwen als ik gebakken aardappels eetquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem je dat een kinderfeestmaaltijd? Ik had gisteren gebakken aardappelen met kippenpoten en appelmoes... dat is pas een kindermaaltijd! Maar wel erg lekker
De laatste die ik me herinnerde was 214.. maar toen klopte er geloof ik al niet al te veel van...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het niet eigenlijk nummer 178?
Ik had dus ook een nieuwe klaarstaan omdat ik dacht dat jij eten was
Ik zag dat er 173, 174, 175, 214, nummerloos was....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
De laatste die ik me herinnerde was 214.. maar toen klopte er geloof ik al niet al te veel van...
Was ik ook, maar in m'n eentje ga ik daar eigenlijk zelden echt rustig voor zitten..
Merkwaardige associatie. Ogen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:40 schreef Gellius het volgende:
Had ik al eens gemeld dat James Spader mij altijd aan Batuwu_Griekgriek doet denken?
Zoals gezegd, het is een veredelde hamburger, in de zin dat ik 'm zo uit het pakje haal en in de pan leg.. Maar hij is wel lekker.. ik pak de verpakking er even bij:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
En wat zit er allemaal voor meuk in zo'n 'Toscaanse carré'?
Oh my.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:44 schreef Maartel het volgende:
Ingrediënten: 22% groenten (ui, 8% zongedroogde tomaat), vegetarische kaas (kleurstof E160d), ui, paneermeel, 10% pesto (basilicum, zonnebloemolie, vegetarische kaas, knoflook, zout), water, 8% zongedroogde tomaat, zonnebloemolie, sharrelkippenei-eiwit, gemodificeerd maïszetmeel, suiker, knoflook, gist, kruiden, zout, antioxidant (citroenzuur), vitamine B12, ijzer.[/i]
Hmm, zo leer ik ook weer wat![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh my.![]()
Tip: koop een doodgewoon stukje tartaar, stop er blokjes feta in, doe er wat zout en peper bij en doe hem even op de grill.![]()
Nou, precies. (Maar wel suiker, natuurlijk.)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is het zo erg? (behalve dat er geen vlees in zit)
Godsamme, ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Literatuur en filosofie..
Ach, een vleesloze maaltijd vind ik persoonlijk geen probleem (ik ben ooit nog eens 5 jaar vegetariër geweest. Dat is nu wel voorbij, maar veel vleesvervangers vind ik zeker zo lekker als vlees.. Ik bestel in een restaurant ook vrijwel altijd het vegetarische gerecht van de kaart. Groentetaartenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies. (Maar wel suiker, natuurlijk.)
Ik moest het zelf ook opzoeken, en ben te lui om het helemaal te lezen, maar dit dus..quote:En wat is 'vegetarische kaas'?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:07 schreef Z het volgende:
Ik word nerveus van al die wisselende plaatjes in je avatar Maartel.
Ik houd gewoon niet van voedsel dat stiekem iets anders voor moet stellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:05 schreef Maartel het volgende:
Ach, een vleesloze maaltijd vind ik persoonlijk geen probleem (ik ben ooit nog eens 5 jaar vegetariër geweest. Dat is nu wel voorbij, maar veel vleesvervangers vind ik zeker zo lekker als vlees.. Ik bestel in een restaurant ook vrijwel altijd het vegetarische gerecht van de kaart. GroentetaartenDingen met veel kaas
![]()
)
Weet wat geleerd.quote:
Nee het gaat tegenwoordig over hoe takke heet het in Japan wel niet is en de krater op de kont van Jam.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Hey, heeft men JAM (. ) ingeruild voor Maarel (
. ) en praat men tegenwoordig niet meer over japanse kutjes maar over vegetarische kaas?
.
Wat is dit nou, man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |