En haar laatste, gok ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:12 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb jou nog wel je eerste note gegeven
Nostalgie heeft tijd nodig, lief.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niets meer van wat ik droeg in de brugklas, terwijl mijn tijd op de middelbare school toch écht minder ver achter me ligt dan die van jullie....
nee, Lienekien heeft 3 notesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
En haar laatste, gok ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nee, Lienekien heeft 3 notes
Ja, ik heb me ingehouden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik liep vroeger altijd in dit soort t-shirts
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 07:25 schreef JAM het volgende:
'Hij was geraakt en bloedde als een rund.', zei de legerarts. 'Ik heb toen een verband aangebracht, dat van mij causaal mag heten.'
Het heeft wel iets, sigme. Ik vind het wel iets hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:00 schreef sigme het volgende:
Dan zal ik ook een dode mus in het zakje doen.
[afbeelding]
Ik heb gepoogd het in te gieten in kunsthars. Dat is ook wel gelukt, maar het was me onbekend dat kunsthars nogal warm wordt tijdens uitharden. Daarna was een een gekookt dood vogeltje en dat kwam de kleuren niet ten goede.
Zo rond de vier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:03 schreef sigme het volgende:
Hoeveel zou je er willen hebben?
Vond je mijn tekst of de foto wel iets hebben?quote:Alsjeblieft, alsjeblieft, ik heb er nu genoeg van. Ik gooi 'm er nog een keer uit; ik zeg u: een ieder die nu anno 2007 nog in een God, in wat voor een verschijningsvorm dan ook, geloofd, die moet zich godverdomme laten NAKIJKEN, die is gewoon niet GOED BIJ Z'N VERSTAND. Godverdomme, we hebben al duizenden jaren van verstandige, rationele kritiek en argumentatie tegen het bestaan en de relevantie van een God, in welke vorm dan ook, erop zitten tegenover gezwets, geouwehoer, gedraaikont en gelul van allemaal godverdomde (christen)fundamentalisten die niet zonder hun metafysische vriendje kunnen omdat ze dan in een depressie storten (een leven zonder zelfbedrog en leugen kunnen ze blijkbaar niet aan) en nóg steeds, godverdomme NOG STEEDS zijn er van die gepatenteerde mongolen die in God geloven.
HOUD OP! HOUD OP! HOUD ER GODVERDOMME GEWOON EENS MEE OP!
Ik schijt op God, of nee; ik schijt 'M in z'n bek. Dat doe ik, .
Jij gaat genieten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé, Frollo, ik heb vandaag Grand Prix, van Teenage Fanclub, in mn brievenbus aangetroffen.
Kan ik jou hier nu een note voor geven, sigme?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:13 schreef sigme het volgende:
Fuck it.
Meer dan eens.
Deze is mooier, jammiger.
[..]
Vond je mijn tekst of de foto wel iets hebben?
Dat is ook geen argumentquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:20 schreef sigme het volgende:
maar dat geldt voor de hele mensheid
Da's de lange versie van da's ook geen argument.quote:
quote:maakte het zowaar nog mooier.
Moeilijk. Ik ga voor de laatste. Of voor het laatste?quote:minder omdat dat minder aan de verbeelding over laat.
En dan zeggen ze dat ik gek ben...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 06:29 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen nachtdienst, ben geen AR maar wel om 4:00 opgestaan.
Wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik gek ben...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |