Inhaken door ook citaten te plaatsen?quote:
Ach man, doe niet zo achterlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:46 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Grünberg? Neem je me in de maling ofzo?.
Die rommel leen ik wel van de bibliotheek, Pope. Daar ga je toch geen geld aan uitgeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ach man, doe niet zo achterlijk.
Heel goed!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Geklets, gekakel, kolder en kul.
Als het rommel is, hoe noem je je eigen werk dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:53 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Die rommel leen ik wel van de bibliotheek, Pope. Daar ga je toch geen geld aan uitgeven.
Ik heb geen werk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als het rommel is, hoe noem je je eigen werk dan?
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Jullie zijn irritant. Ik ga wel weer tegen mezelf praten.
Zo bedoelde ik het niet. Wat denk je wel niet van me, vuile gek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:14 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
En filmcritici moeten eerst een film gemaakt hebben voordat ze een mening mogen hebben!
Ik bediscussieer graag willekeurige regels tekst, of het nou gemeezing of gebrabbel van een baby is, dat zal me een zorg zijn. De context is over het algemeen vrij slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het was geen statement, Pope. Noch was het 'n poging tot het aanzwengelen van 'n discussie.
Het was louter Do2 die 't niet kon laten mee te zingen met Kilo, van Ghostface Killah..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik bediscussieer graag willekeurige regels tekst, of het nou gemeezing of gebrabbel van een baby is, dat zal me een zorg zijn. De context is over het algemeen vrij slaapverwekkend.
Een schizofreen is doorgaans wel degelijk alleen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, een schizofreen is nooit alleen he!
Alleluia. Werkze.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet gaan werken, jongens. Prijs jezelf gelukkig.
Hoera!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef Maartel het volgende:
Zo, m'n brief was iig goed genoeg, ik heb maandag een gesprek...
<insert zenuwachtig shakende smiley>
Ja, hoe zat dit ook alweer? Ik heb 'r gister nog gezien in een ander topic; waarom LP't ze hier niet meer mee?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef broer het volgende:
Bovendien breng je na het verscheiden van wyccie het aantal Nijmegenaren in dit topic weer mooi op peil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |