Ik ben nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Hey, heeft men JAM (. ) ingeruild voor Maarel (
. ) en praat men tegenwoordig niet meer over japanse kutjes maar over vegetarische kaas?
.
Ja, dat had ik wel meegekregen. En dat hij een scheet liet toen zij er iets op moest smeren. Vies ventje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef Z het volgende:
[..]
Nee het gaat tegenwoordig over hoe takke heet het in Japan wel niet is en de krater op de kont van Jam.
Zeg ik toch.quote:En eten.
Mooi hoor.quote:En vogeltjes.
Je bent welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben niet![]()
Maar voor japanse kutjes moet je, vrees ik, inderdaad niet bij mij zijn..
Dat snap ik.. van dingen als 'een vegetarische schijf die bijna zelf lijkt te geloven dat ie een stukje kip is' ben ik ook geen grote fan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd gewoon niet van voedsel dat stiekem iets anders voor moet stellen.
Ze blijft prachtig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:12 schreef Z het volgende:
Had je deze al gezien Claudia?
[afbeelding]
Ja, en dan verandert hij ook heel snel weer terug!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:09 schreef Z het volgende:
Frolo wisselt 1 keer per maand oid, dat is net mooi.
Cate Blanchett als Dylan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:13 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Is dat Dylan, Z?
Ik ken jou ook niet anders dan met dit plaatjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is mijn 2e avater, in 8 jaar tijd.
Oh, dat wist ik niet.quote:
Ik vind mezelf er zo gek uitzien in het klein.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet anders dan met dit plaatje
En de rest van de dag ook wel trouwens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:21 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Ik heb ook van dat Dylanhaar als ik net uit bed stap.
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef Z het volgende:
Het leukste van de afgelopen tijd vind ik Little Britain.
Vermoedelijk. Mogge.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Merkwaardige associatie. Ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |