Waar houd je zoal van?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:39 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Heb jij nog een aanbeveling voor een puik boek, Pope? Ik heb hier twee boekenbonnen die op moeten.
Nu even niet, Pope.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hoi. Hummus, ben jij nou eigenlijk een lekker wijf?
Prijs het licht, prijs het licht, halleluja, in excelsys, deo, deo, deo, in exelsis, deo, yo yo. Yo, yo, yo, yo-y0mamamamam, yo-yo, deo. Tudu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:23 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Wat een kutdag.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:48 schreef Frollo het volgende:
De Bijbel en de Koran, en dan kijken welke het haatzaaierigst is. Succes.
Te weinig slaap, geen koffie in huisquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
O. Teveel gegeten gisteren en te kort geslapen. Ach, dat heeft iedereen wel eens.
Mooi, man.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:37 schreef Maartel het volgende:
Zo, m'n brief was iig goed genoeg, ik heb maandag een gesprek...
<insert zenuwachtig shakende smiley>
Heel fijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het toch fijn om te zien dat een scriptie steeds meer vorm krijgt.
A kilo is 1000 grams, easy to remember.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
'All around the world today, the kilo is the measure.'
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is het toch fijn om te zien dat een scriptie steeds meer vorm krijgt.
Ja, godallemachtig, hoe moet ik nou al die klonen bijhouden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:05 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Murakami, Kafka, Palahniuk, Reve. Dat soort spul.
Bij mij zie je ook het eerst aan m'n gezicht of ik me goed voel of niet. Meestal krijg ik alleen achteraf te horen: "Gelukkig zie je er wat beter uit." Nou, bedankt, hè?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:21 schreef hummus het volgende:
Ik schijn er "ziekelijk bleek" uit te zien, vonden ze gisteren op m'n werk.
quote:Als iemand me nou eens kan uitleggen hoe je een scriptie schrijft en tegelijk een gezonde teint krijgt, graag!
Uurtje per dag zwemmen in een openluchtbad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:21 schreef hummus het volgende:
Als iemand me nou eens kan uitleggen hoe je een scriptie schrijft en tegelijk een gezonde teint krijgt, graag!
Ken het probleem..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:21 schreef hummus het volgende:
Als iemand me nou eens kan uitleggen hoe je een scriptie schrijft en tegelijk een gezonde teint krijgt, graag!
Ja wat wil je... er zit chloor in het zwemwater, een bleekmiddel dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ken het probleem..
Nouja, niet wat betreft de scriptie, maar wel wat betreft "wat zie je er bleek uit"..
Maar om daarom maar steeds geforceerd buitenactiviteiten te verzinnen, terwijl ik het binnen nog hartstikke druk heb, is ook zoiets.. (zondermeer kan ik na een dag zwemmen in de brandende zon nog bleek zien)
Ehm....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, godallemachtig, hoe moet ik nou al die klonen bijhouden.![]()
Leuk. Heb je misschien een aanbeveling?quote:Ik zit momenteel op een schema van 120 pagina's (exclusief aanhangsel).![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat wil je... er zit chloor in het zwemwater, een bleekmiddel dus
Toch ben ik nog nooit zo bruin geweest, behalve dan toen ik drie weken op een Italiaans strand had gelegen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat wil je... er zit chloor in het zwemwater, een bleekmiddel dus
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik dan nog door het deurgat pas.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |