Is dit nu in één klap de vogel én het dode dier van de dag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:52 schreef k_man het volgende:
Op speciaal verzoek van Liene; een dode papegaai.
[afbeelding]
Een beetje wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:19 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
WAT EEN KUTDAG, NIETWAAR, POPE?
Ach, wat een onzin.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
'All around the world today, the kilo is the measure.'
Ik vind het behoorlijk om ook wanneer men onderhevig is aan minder aangename emoties, een positieve beweging te maken. Zich te focussen op de waarden en de fenomenen, die we hoog achten en nastreven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:30 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Een beetje kut. Zo'n hoopje kut. Een klein hoopje plakjes kut met een kittelaar on top.
Inhaken door ook citaten te plaatsen?quote:
Ach man, doe niet zo achterlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:46 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
Grünberg? Neem je me in de maling ofzo?.
Die rommel leen ik wel van de bibliotheek, Pope. Daar ga je toch geen geld aan uitgeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ach man, doe niet zo achterlijk.
Heel goed!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Geklets, gekakel, kolder en kul.
Als het rommel is, hoe noem je je eigen werk dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:53 schreef BlanketsOnTheBeach het volgende:
[..]
Die rommel leen ik wel van de bibliotheek, Pope. Daar ga je toch geen geld aan uitgeven.
Ik heb geen werk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Als het rommel is, hoe noem je je eigen werk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |