Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
?
Maar je werd nooit gepest?
En toch vond je jezelf dik?
Ze ís ook heel stoer. En lief. En geweldig. Grappig. Knuffelbaar. Sexy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je ziet er wel heel stoer uit, vooral met datrode haar
.
Ja, en dan vooral door moeders van vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.![]()
Mijn leraar Frans zei het tegen me, in de brugklas, tijdens de eerste les. Hij ging namen raden en zei: "Jij heet vast ****, want je ziet eruit als een gezonde Hollandse meid."quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral door moeders van vriendinnetjes.
"Ze eet ook altijd zo lekker mee. Zo'n gezelligerd."
Het is niet echt de essentie van je verhaaltje, maar ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor een 'gezellige' naam er op die **** stondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn leraar Frans zei het tegen me, in de brugklas, tijdens de eerste les. Hij ging namen raden en zei: "Jij heet vast ****, want je ziet eruit als een gezonde Hollandse meid."
Het zit me nog steeds dwars! Ikben
geen
gezonde
Hollandse
meid.
Ik herinner me de naam niet meer, alleen de boodschap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het is niet echt de essentie van je verhaaltje, maar ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor een 'gezellige' naam er op die **** stond![]()
Zondermeer een stomme opmerking (vind ik), maar docenten waren (bij mij op school) altijd wel goed in ongelukkige opmerkingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herinner me de naam niet meer, alleen de boodschap.
Is iedereen hier lesbisch of gewoon heel amicaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Isa ook heel knuffelbaar.
Knuffelbaarheid onder vrouwen staat niet per se gelijk aan lesbiënnisme.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is iedereen hier lesbisch of gewoon heel amicaal?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Knuffelbaarheid onder vrouwen staat niet per se gelijk aan lesbiënnisme.![]()
Tha_Erik is homo. We hebben hier vorig jaar zijn coming out mogen beleven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoorde de complimenten zo hard over en weer gaan, en vanmiddag was Claudia_X ook al zo enthousiast over een foto van een mevrouw, dat ik het met toch een beetje af begon te vragen
Maar als het zo is, vind ik dat helemaal niet erg hoor![]()
Oew, live? Z'n totale, of alleen die op Fok! ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tha_Erik is homo. We hebben hier vorig jaar zijn coming out mogen beleven.![]()
En dat is je vriend? Of is dit cryptisch, en komt er dadelijk de naam van een geniale schrijver bovendrijven?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd alleen maar van één man.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef dwerg het volgende:
Ze ís ook heel stoer. En lief. En geweldig. Grappig. Knuffelbaar. Sexy.
Lien!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Isa ook heel knuffelbaar.
Zo'n shirt heb ik hier ook nog ergens liggen. Vooral niet versleten, want ik heb het ding bijzonder weinig gedragen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef dwerg het volgende:
Oh, en bij de cricket noemen ze me nog steeds Kenny omdat ik een South Park shirt droeg met een dode Kenny.
Nee, die draag ik ook niet meer, maar dat komt vooral omdat het ding zo versleten was dat Kenny een tweede leven kreeg als poetsdoek.
Jumpen!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:03 schreef DaMart het volgende:
Nostalgie![]()
Toen ik in de brugklas zat, was er zo'n nummer populair met van die poing geluidjes... volgens mij heette het ook gewoon poing. En op het schoolfeest gingen we met zijn allen door de kantine stuiteren als dat nummer werd gedraaid.
Ja, dat hele jumpen is niets nieuws hoor... gewoon een opnieuw uitgevonden wielquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jumpen!!!![]()
Het heette trouwens inderdaad Poing!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |