abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52662296
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef Maartel het volgende:

[..]

?
Maar je werd nooit gepest?
En toch vond je jezelf dik?
Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_52662299
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je ziet er wel heel stoer uit, vooral met dat rode haar .
Ze ís ook heel stoer. En lief. En geweldig. Grappig. Knuffelbaar. Sexy.
I intend to live forever, or die trying.
pi_52662302
* Maartel liep altijd in Hawaii-bloesjes
pi_52662349
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.
Ja, en dan vooral door moeders van vriendinnetjes.
"Ze eet ook altijd zo lekker mee. Zo'n gezelligerd."
pi_52662357
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

ach erm..
Mijn beste vriendin slaat altijd direct aan het lijnen als haar ouders zeggen dat ze er gezond (of gewoon 'goed') uitziet...
(niet helemaal te vergelijken, maar toch een beetje: het moment waarop ik m'n haar te lang begin te vinden valt altijd samen met mijn ouders' "wat zit je haar leuk!" )
pi_52662448
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef hummus het volgende:

[..]

Ja, en dan vooral door moeders van vriendinnetjes.
"Ze eet ook altijd zo lekker mee. Zo'n gezelligerd."
Mijn leraar Frans zei het tegen me, in de brugklas, tijdens de eerste les. Hij ging namen raden en zei: "Jij heet vast ****, want je ziet eruit als een gezonde Hollandse meid."

Het zit me nog steeds dwars! Ik ben geen gezonde Hollandse meid.
pi_52662561
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mijn leraar Frans zei het tegen me, in de brugklas, tijdens de eerste les. Hij ging namen raden en zei: "Jij heet vast ****, want je ziet eruit als een gezonde Hollandse meid."

Het zit me nog steeds dwars! Ik ben geen gezonde Hollandse meid.
Het is niet echt de essentie van je verhaaltje, maar ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor een 'gezellige' naam er op die **** stond
pi_52662608
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Maartel het volgende:

[..]

Het is niet echt de essentie van je verhaaltje, maar ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor een 'gezellige' naam er op die **** stond
Ik herinner me de naam niet meer, alleen de boodschap.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:14:42 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52662686
Ik vind Isa ook heel knuffelbaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_52662689
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik herinner me de naam niet meer, alleen de boodschap.
Zondermeer een stomme opmerking (vind ik), maar docenten waren (bij mij op school) altijd wel goed in ongelukkige opmerkingen (en ik wil voor dit soort zinnen nog steeds een poppetje wat z'n duimen omlaag houdt)
pi_52662718
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Is iedereen hier lesbisch of gewoon heel amicaal?
pi_52662757
Die baard staat je goed dwerg.
Aldus.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:17:46 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52662795
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef Maartel het volgende:

[..]

Is iedereen hier lesbisch of gewoon heel amicaal?
Knuffelbaarheid onder vrouwen staat niet per se gelijk aan lesbiënnisme.
pi_52662921
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Knuffelbaarheid onder vrouwen staat niet per se gelijk aan lesbiënnisme.
Nee, maar ik hoorde de complimenten zo hard over en weer gaan, en vanmiddag was Claudia_X ook al zo enthousiast over een foto van een mevrouw, dat ik het met toch een beetje af begon te vragen

Maar als het zo is, vind ik dat helemaal niet erg hoor
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:22:30 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_52662975
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nee, maar ik hoorde de complimenten zo hard over en weer gaan, en vanmiddag was Claudia_X ook al zo enthousiast over een foto van een mevrouw, dat ik het met toch een beetje af begon te vragen

Maar als het zo is, vind ik dat helemaal niet erg hoor
Tha_Erik is homo. We hebben hier vorig jaar zijn coming out mogen beleven.
pi_52663011
Ik houd alleen maar van één man.
pi_52663027
Ik weet niets meer van wat ik droeg in de brugklas, terwijl mijn tijd op de middelbare school toch écht minder ver achter me ligt dan die van jullie... .

Ik was alleen niet te dik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_52663393
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Tha_Erik is homo. We hebben hier vorig jaar zijn coming out mogen beleven.
Oew, live? Z'n totale, of alleen die op Fok! ?
De mijne heb je dan net moeten missen, sorry
pi_52663419
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd alleen maar van één man.
En dat is je vriend? Of is dit cryptisch, en komt er dadelijk de naam van een geniale schrijver bovendrijven?
pi_52664489
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef dwerg het volgende:

Ze ís ook heel stoer. En lief. En geweldig. Grappig. Knuffelbaar. Sexy.
daar kan ik helemaal niet tegen, dat weet je!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52664554
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Lien! Jij ook al!

En ik heb jou nog wel je eerste note gegeven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52664940
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef dwerg het volgende:
Oh, en bij de cricket noemen ze me nog steeds Kenny omdat ik een South Park shirt droeg met een dode Kenny.

Nee, die draag ik ook niet meer, maar dat komt vooral omdat het ding zo versleten was dat Kenny een tweede leven kreeg als poetsdoek.
Zo'n shirt heb ik hier ook nog ergens liggen. Vooral niet versleten, want ik heb het ding bijzonder weinig gedragen.
Hebben? Zoek ik 'm morgenochtend even op.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:03:27 #248
42184 crew  DaMart
pi_52666112
Nostalgie

Toen ik in de brugklas zat, was er zo'n nummer populair met van die poing geluidjes... volgens mij heette het ook gewoon poing. En op het schoolfeest gingen we met zijn allen door de kantine stuiteren als dat nummer werd gedraaid .

En ik droeg eigenlijk gewoon onopvallende T-shirts en spijkerbroeken. Dat doe ik nog steeds eigenlijk, ik ben niet zo'n modevolger... eerder iemand die zich ertegen verzet . Maar ik was ook dik op de middelbare school, net als op de basisschool en op de universiteit. Nou ja, stevig gebouwd klinkt wat aardiger natuurlijk.

En ook ik ben wel verliefd geweest... twee keer. De eerste keer had ik haar adres opgezocht via het telefoonboek en haar een briefje gestuurd om te vragen of ze een keertje uit wilde (aanspreken was natuurlijk te eng)... toen ik na een amand nog geen reactie had, keek ik nog eens in de inmiddels nieuwe uitgave van het telefoonboek en bleek ze verhuisd te zijn. Nogmaals briefje gestuurd en ik kreeg reactie terug dat ze geen behoefte had aan een afspraakje met mij. Had ik daarvoor voor 20 gulden aan dubbeltjes, stuivers en kwartjes bij elkaar gespaard!

De tweede keer durfde ik, met de ervaringen van de eerste middelbare school verliefdheid nog in mijn achterhoofd, zelfs geen brifje te sturen en ik was (en ben) natuurlijk weer te verlegen om haar uit te vragen. Ik bedoel: wie kon mij in godsnaam leuk genoeg vinden voor een afspraakje! En dus nam ik mijn heimelijke liefde mee naar de universiteit, waar hij langzaam in rook opging. En toen op een dag, terwijl ik tijdens een college zat weg te dromen ( ) realiseerde ik me ineens vanuit het niets hoeveel hints zij wel niet had gegeven dat ze mij ook wel zag zitten... en omdat dat maar in mijn hoofd bleef rondspoken, heb ik er maar een boek over geschreven, dat door geen enkele uitgever op waarde werd geschat...

... ik zal maar even stoppen met al die nostalgie... al is nostalgie op zijn tijd best leuk!
pi_52666203
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:03 schreef DaMart het volgende:
Nostalgie

Toen ik in de brugklas zat, was er zo'n nummer populair met van die poing geluidjes... volgens mij heette het ook gewoon poing. En op het schoolfeest gingen we met zijn allen door de kantine stuiteren als dat nummer werd gedraaid .
Jumpen!!!
Het heette trouwens inderdaad Poing!
  Moderator zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:07:58 #250
42184 crew  DaMart
pi_52666218
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:07 schreef Maartel het volgende:

[..]

Jumpen!!!
Het heette trouwens inderdaad Poing!
Ja, dat hele jumpen is niets nieuws hoor... gewoon een opnieuw uitgevonden wiel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')