En op de basisschool. En op de universiteit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef hummus het volgende:
Was jij ook dik op de middelbare school.
Wat leuk.
De Heideroosjes! Daar had een van mijn vlammen ook een T-shirt van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:41 schreef dwerg het volgende:
Ik kan me alleen nog een INXS shirt herinneren. Verder droeg ik redelijk saaie donkere shirts. En in de jaren 90 was het rode Heideroosjes-shirt populair.
[afbeelding]
Ja, de mode was sowieso niet erg flatteus. Al droeg iedereen in die tijd wel mooie Levi's.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Zulke wijde t-shirts had je alleen maar vroeger, in mijn herinnering althans. Een t-shirt stond nooit flatteus.
Ja, die.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, die.
Ik had ook nog een Osdorp Posse shirt, met als opdruk Crematorium Osdorp en Dode mensen zijn koel wat ik regelmatig droeg naar de cricketclub (ik zorgde graag voor wat tegenwicht tussen de polo's en blazers), maar die hangt doelloos in de kast sinds een speler zich verhing.
Daar wordt het een stuk meer beladen van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:50 schreef dwerg het volgende:
Ja, die.
Ik had ook nog een Osdorp Posse shirt, met als opdruk Crematorium Osdorp en Dode mensen zijn koel wat ik regelmatig droeg naar de cricketclub (ik zorg graag voor wat tegenwicht tussen de polo's en blazers), maar die hangt doelloos in de kast sinds een speler zich verhing.
Ja, nouja, ik ben ook nooit dun geweest. Maar op de middelbare school was het wel het ergst. En voelde het ook het ergst. Vooral als je gymleraar opmerkingen maakt als "Jongens, vandaag doen we de menselijke pyramide. Hummus, Jan, en Bert, jullie zijn de ondersten."quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En op de basisschool. En op de universiteit.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Daar wordt het een stuk meer beladen van.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:51 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik ben ook nooit dun geweest. Maar op de middelbare school was het wel het ergst. En voelde het ook het ergst. Vooral als je gymleraar opmerkingen maakt als "Jongens, vandaag doen we de menselijke pyramide. Hummus, Jan, en Bert, jullie zijn de ondersten."
En dan waren Jan en Bert echt van het formaat Hagrid uit Harry Potter.
Hè jammer, want ik wil nog wel een keer mee naar cricket en dan wilde ik voorstellen dat jij met dode Kenny ging rondlopenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef dwerg het volgende:
Ja.
HoiIsa
Oh, en bij de cricket noemen ze me nog steeds Kenny omdat ik een South Park shirt droeg met een dode Kenny.
Nee, die draag ik ook niet meer, maar dat komt vooral omdat het ding zo versleten was dat Kenny een tweede leven kreeg als poetsdoek.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja.
HoiIsa
Oh, en bij de cricket noemen ze me nog steeds Kenny omdat ik een South Park shirt droeg met een dode Kenny.
Nee, die draag ik ook niet meer, maar dat komt vooral omdat het ding zo versleten was dat Kenny een tweede leven kreeg als poetsdoek.
Is dat niet een beetje vrouw-eigen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik nu de foto's zie, dan denk ik: zo dik was ik helemaal niet. Vooral in de tijd dat ik 30km per dag fietste, was ik helemaal niet dik. Dat is pas echt in het begin van mijn studententijd gekomen (en toen ik nog niet zo lang was, viel het op). Ik ben nooit gepest, dus waarom ik me nou zo dik voelde?
Mwah, je gelooft gewoon wat je omgeving over je gelooft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:57 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje vrouw-eigen?![]()
(maar ik vond het op die foto ook erg meevallen hoor!)
(en toen vond ik mezelf ook echt moddervet)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik liep vroeger altijd in dit soort t-shirts
[afbeelding]
Hihi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik liep vroeger altijd in dit soort t-shirts
[afbeelding]
?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mwah, je gelooft gewoon wat je omgeving over je gelooft.
I second that!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hihi.
Je ziet er wel heel stoer uit, vooral met datrode haar
.
Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
?
Maar je werd nooit gepest?
En toch vond je jezelf dik?
Ze ís ook heel stoer. En lief. En geweldig. Grappig. Knuffelbaar. Sexy.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Je ziet er wel heel stoer uit, vooral met datrode haar
.
Ja, en dan vooral door moeders van vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je een "gezellige Hollandse meid" wordt genoemd, dan weet je wel hoe laat het is.![]()
Mijn leraar Frans zei het tegen me, in de brugklas, tijdens de eerste les. Hij ging namen raden en zei: "Jij heet vast ****, want je ziet eruit als een gezonde Hollandse meid."quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:04 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral door moeders van vriendinnetjes.
"Ze eet ook altijd zo lekker mee. Zo'n gezelligerd."
Het is niet echt de essentie van je verhaaltje, maar ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor een 'gezellige' naam er op die **** stondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn leraar Frans zei het tegen me, in de brugklas, tijdens de eerste les. Hij ging namen raden en zei: "Jij heet vast ****, want je ziet eruit als een gezonde Hollandse meid."
Het zit me nog steeds dwars! Ikben
geen
gezonde
Hollandse
meid.
Ik herinner me de naam niet meer, alleen de boodschap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het is niet echt de essentie van je verhaaltje, maar ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor een 'gezellige' naam er op die **** stond![]()
Zondermeer een stomme opmerking (vind ik), maar docenten waren (bij mij op school) altijd wel goed in ongelukkige opmerkingenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herinner me de naam niet meer, alleen de boodschap.
Is iedereen hier lesbisch of gewoon heel amicaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Isa ook heel knuffelbaar.
Knuffelbaarheid onder vrouwen staat niet per se gelijk aan lesbiënnisme.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is iedereen hier lesbisch of gewoon heel amicaal?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Knuffelbaarheid onder vrouwen staat niet per se gelijk aan lesbiënnisme.![]()
Tha_Erik is homo. We hebben hier vorig jaar zijn coming out mogen beleven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoorde de complimenten zo hard over en weer gaan, en vanmiddag was Claudia_X ook al zo enthousiast over een foto van een mevrouw, dat ik het met toch een beetje af begon te vragen
Maar als het zo is, vind ik dat helemaal niet erg hoor![]()
Oew, live? Z'n totale, of alleen die op Fok! ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tha_Erik is homo. We hebben hier vorig jaar zijn coming out mogen beleven.![]()
En dat is je vriend? Of is dit cryptisch, en komt er dadelijk de naam van een geniale schrijver bovendrijven?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd alleen maar van één man.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef dwerg het volgende:
Ze ís ook heel stoer. En lief. En geweldig. Grappig. Knuffelbaar. Sexy.
Lien!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind Isa ook heel knuffelbaar.
Zo'n shirt heb ik hier ook nog ergens liggen. Vooral niet versleten, want ik heb het ding bijzonder weinig gedragen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef dwerg het volgende:
Jumpen!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:03 schreef DaMart het volgende:
Nostalgie![]()
Toen ik in de brugklas zat, was er zo'n nummer populair met van die poing geluidjes... volgens mij heette het ook gewoon poing. En op het schoolfeest gingen we met zijn allen door de kantine stuiteren als dat nummer werd gedraaid.
Ja, dat hele jumpen is niets nieuws hoor... gewoon een opnieuw uitgevonden wielquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Jumpen!!!![]()
Het heette trouwens inderdaad Poing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |