Ik voel mij betrapt ........quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok dat jij wel 69 redenen kunt bedenken![]()
Zo zou je niet kijken als je met mij betrapt werdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voel mij betrapt ........
Voor in het rijtje, jewaids.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
Een nametopic![]()
Thnx Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Weet ik niet. Gewoon een houder-armpje, dat is toch niet zoveel gevraagd? Moeilijker wordt het natuurlijk als je er twee wilt om gelijktijdig te kunnen typen en eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze beperking is geen beperking, enkel een bescherming. De fysieke en geestelijke gesteldheid van de mens kan nu eenmaal niet meer aan dat een x aantal handelingen. Je zou jezelf in dit geval over de kop "plezieren" als je dit alles tegelijk zou kunnen en in de ziektewet belanden.
Het was ooit een stuk inhoudelijker, meer on topic, meer gespeculeer i.p.v. gereageer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij schreef bijv. dat je het een tegenspreken, meepraten en bazigheid vond.
Ik vind dat het tegenspreken juist ontzettend meevalt. Het is gewoon wat slapjes eerder. Voorheen vond ik het veel feller. Nu vraag ik me ook af of het door de streams zelf komt dat ik het zo tam vind maar dit terzijde.
Toen werden er echt nog discussies gevoerd maar nu is het los zand lijkt het wel. Nou ja, hoe dan ook...ik mis het wel.
Avondquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
Een nametopic![]()
Thnx Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Nou je het zegt... ongetwijfeld zijn er mensen te vinden die best een extra hoofd tussen hun benen zouden willen hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Py het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel mooi een orgasme gehad.
En 6 paar extra ogenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik niet. Gewoon een houder-armpje, dat is toch niet zoveel gevraagd? Moeilijker wordt het natuurlijk als je er twee wilt om gelijktijdig te kunnen typen en eten.
Als ik kijk wat ik nu allemaal open heb staan (streams, SC, PSP, OE, tv op de achtergrond), dan zou je toch een heel eind moeten komen met -enkel en alleen- een houderarmpje. Voor het gemak.
Dat klinkt als een invitatie...... Op z''n minst ben je nu toch aan het flirten...:)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zo zou je niet kijken als je met mij betrapt werd
Ach, kwaliteit... dat is het nog niet eens zozeer wat mij betreft. Iets meer ontspanning i.p.v. die sneltrein zou ook al heel aardig zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mis sowieso een groot aantal kwaliteitsusers.
En de meeste die er nog zien zie je maar heel weinig posten.
Op bepaalde tijden.
Als het ware.![]()
Nerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:02 schreef Ian_Nick het volgende:
COSfipeaux!
Een extra hoofd? Betekend dat dat jij nu........quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je het zegt... ongetwijfeld zijn er mensen te vinden die best een extra hoofd tussen hun benen zouden willen hebben.
Bijna alles is al eens over de bewoners gezegd. Soms wil ik een mening posten en als ik typ denk ik da's ook al 100 x over die persoon gezegd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het was ooit een stuk inhoudelijker, meer on topic, meer gespeculeer i.p.v. gereageer.
Ja, dat heb ik nog eens geleerd... maar blind typen kan ik alleen nog maar als er geen speciale tekens of cijfers bij te pas komenquote:
Jij begonquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klinkt als een invitatie...... Op z''n minst ben je nu toch aan het flirten...:)
Met één extra arm ben je uit baland....je gaat geheid scheef groeien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik niet. Gewoon een houder-armpje, dat is toch niet zoveel gevraagd? Moeilijker wordt het natuurlijk als je er twee wilt om gelijktijdig te kunnen typen en eten.
Als ik kijk wat ik nu allemaal open heb staan (streams, SC, PSP, OE, tv op de achtergrond), dan zou je toch een heel eind moeten komen met -enkel en alleen- een houderarmpje. Voor het gemak.
Neehee.... niet als je met tien vingers typtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
je hoeft em niet telkens weg te leggen, kan gemakkelijk tussen de vingers blijven
Truste Poloquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Polonium-120 het volgende:
durf te leven ... ik ga naar bed
Éen extra tet aan de andere kant erbij dan!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met één extra arm ben je uit baland....je gaat geheid scheef groeien.
dan doe je het toch gewoon met 8quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Neehee.... niet als je met tien vingers typt![]()
Trusten Polo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Polonium-120 het volgende:
Ik kan wel blindtypenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nog eens geleerd... maar blind typen kan ik alleen nog maar als er geen speciale tekens of cijfers bij te pas komen![]()
Maar natuurlijk, ik ben geen Nadiaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alleen in de hoop dat jij "de klus" af zou maken.
Met 'tegenspreken' bedoel ik meer dat corrigerende eigenlijk. Er is minder dialoog en delen dan er op de vingers tikken is als iemand iets niet weet, niet heeft nagelezen, etc. En dat vind ik dan weer bazig, alsof de onwetende zich tussen de pro's bevindt die hem maar lastig vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij schreef bijv. dat je het een tegenspreken, meepraten en bazigheid vond.
Ik vind dat het tegenspreken juist ontzettend meevalt. Het is gewoon wat slapjes eerder. Voorheen vond ik het veel feller. Nu vraag ik me ook af of het door de streams zelf komt dat ik het zo tam vind maar dit terzijde.
Toen werden er echt nog discussies gevoerd maar nu is het los zand lijkt het wel. Nou ja, hoe dan ook...ik mis het wel.
Nou moet je toch echt stoppen hoor. Typen met tien vingers gaat zo snel dat je best wel ruimte schept voor én het draaien én het roken van ee peuk. Tussendoor kun je zelfs nog je hond uitlaten. Zo snel zijn wij allemaal nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Neehee.... niet als je met tien vingers typt![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kan wel blindtypen
de rest snapt er alleen niets van
Aha. Daarom gaan oude mannetjes krom lopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het toppunt vind ik eigenlijk het "lees maar terug" antwoord van iemand die zelf te beroerd is om een COS te openen zolang er een OP in moet, en dan dus gewoon 5 minuten gaat zitten wachtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Met 'tegenspreken' bedoel ik meer dat corrigerende eigenlijk. Er is minder dialoog en delen dan er op de vingers tikken is als iemand iets niet weet, niet heeft nagelezen, etc. En dat vind ik dan weer bazig, alsof de onwetende zich tussen de pro's bevindt die hem maar lastig vinden.
Ik chargeer nu een beetje, maar wel dat sfeertje.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kan wel blindtypen
Ik raak altijd heerlijk ontspannen van een sigaret,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou moet je toch echt stoppen hoor. Typen met tien vingers gaat zo snel dat je best wel ruimte schept voor én het draaien én het roken van ee peuk. Tussendoor kun je zelfs nog je hond uitlaten. Zo snel zijn wij allemaal niet
Dat kan zijn, maar ik denk dat jij, net als Nadia, wel dol bent op aandachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik ben geen Nadia![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het toppunt vind ik eigenlijk het "lees maar terug" antwoord van iemand die zelf te beroerd is om een COS te openen zolang er een OP in moet, en dan dus gewoon 5 minuten gaat zitten wachten![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar ik denk dat jij, net als Nadia, wel dol bent op aandacht![]()
Zeg, beperk jij je sekspraatjes even tot die twee (?) andere dames? Ik moet nog eten namelijk en ben nog moe van het uitstapje met HiDiHo, Tipsch en Lobasca vanochtend vroeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een extra hoofd? Betekend dat dat jij nu........![]()
Durft te slapen: welterusten Po.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Polonium-120 het volgende:
In tegenstelling tot Nadia hoef ik geen drama te maken om het te krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar ik denk dat jij, net als Nadia, wel dol bent op aandacht![]()
Hmmm, ik voel mij nu wat ongemakkelijk.....zo erg is het toch niet om wat algemeenheden m.b.t. de andere sexe op het net te mikken?quote:
Dat heb ik er wel voor over. Ik kom toch nooit van het roken af, en als het straks nergens meer mag, ziet ook niemand meer hoe scheef ik ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was mijn PI niet duidelijk genoeg!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmm, ik voel mij nu wat ongemakkelijk.....zo erg is het toch niet om wat algemeenheden m.b.t. de andere sexe op het net te mikken?![]()
Nee hallo.....je trekt gewoon je pistool of je mes. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nadia hoef ik geen drama te maken om het te krijgen![]()
Zit je op het moment te huilen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nadia hoef ik geen drama te maken om het te krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar een filmquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hallo.....je trekt gewoon je pistool of je mes. Zo lust ik er nog wel een paar.
Mooi, jou heb ik alvast waar ik je hebben wilde.....een sorry in mijn richting kan nooit geen kwaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was mijn PI niet duidelijk genoeg!?![]()
Sorry![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit je op het moment te huilen?Zit je op het moment ook in ONZ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Syl moet winnen!
Sorry, misschien had ik je oprechte gevoelens wat beter kunnen bedienen als er vanmiddag boodschappen gedaan warenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha, dus zo ga jij om met mijn oprechte gevoelens? Fijn is dat......![]()
Ik las (snel) wat anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ian is my new master. All bow for Ian![]()
Nee, ik ben een irritant oud zeikwijfquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een topic genoemd naar Leandra. Is Leandra eigenlijk een leukert?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zit je op het moment ook in ONZ?
Heb je gezien hoe spannend het zoeven in mijn GertSpel topic was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond op gedeelde 1e plaats met Peter!![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben een irritant oud zeikwijf![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een topic genoemd naar Leandra. Is Leandra eigenlijk een leukert?
Ja hallo, dat was niet mijn fout. Ik had je verteld dat ik over moest werken en heb zelfs nog extra betaald om ze te laten bezorgen. Als jij dan je kans schoon ziet om bij de buurman aan te kloppen.....verwijt het mij niet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sorry, misschien had ik je oprechte gevoelens wat beter kunnen bedienen als er vanmiddag boodschappen gedaan waren![]()
Pleased dat je terug bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe spannend het zoeven in mijn GertSpel topic was?
Ik stond op gedeelde 1e plaats met Peter!![]()
Echt, ik geniet keer op keer van je zelfkennis! Iedere keer denk ik "Had ik daar maar wat meer van"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de buurman?! Beschuldig je mij nou van overspel terwijl jij zogenaamd zat over te werken??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was niet mijn fout. Ik had je verteld dat ik over moest werken en heb zelfs nog extra betaald om ze te laten bezorgen. Als jij dan je kans schoon ziet om bij de buurman aan te kloppen.....verwijt het mij niet!
Nou Ian...dat is wel erg direct hoor. Kun je niet gewoon eerst beginnen met een etentje? Of zit je in tijdnood?quote:
Een beetje slap om je woorden weer te verzachten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt, ik geniet keer op keer van je zelfkennis! Iedere keer denk ik "Had ik daar maar wat meer van"![]()
was een grapje natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pleased dat jij je bril weer hebt.![]()
Was het een grapje dat je ervan geniet, of verdenk je mij ervan grapjes te maken over mijn status??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt, ik geniet keer op keer van je zelfkennis! Iedere keer denk ik "Had ik daar maar wat meer van"![]()
was een grapje natuurlijk
Zogenaamd? Ik moet wel, je hebt niet één gat, niet twee gaten, maar wel drie van die gapende gaten!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Bij de buurman?! Beschuldig je mij nou van overspel terwijl jij zogenaamd zat over te werken??![]()
![]()
![]()
Ik werk hier al maanden naartoe, ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou Ian...dat is wel erg direct hoor. Kun je niet gewoon eerst beginnen met een etentje? Of zit je in tijdnood?
Klopt die stand wel??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
TUSSENSTAND:
Leandra 1
Kribbet 1
Talitha 1
Ian Nick 5
Kleinzusje 4,5
Peter6000 5
Daar klaag je in de slaapkamer ook nooit overquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zogenaamd? Ik moet wel, je hebt niet één gat, niet twee gaten, maar wel drie van die gapende gaten!!
in je hand
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daar klaag je in de slaapkamer ook nooit over![]()
Ik vermoed dat jou status wel ok is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was het een grapje dat je ervan geniet, of verdenk je mij ervan grapjes te maken over mijn status??![]()
Je valt op oude irritante zeikwijven dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jou status wel ok is.
We vertellen het niet verder hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een bitch zeg, die Paris_Texas....mikt hier mijn hele privé leven op het forum![]()
![]()
Ik val d'r niet op, ik struikel erover tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je valt op oude irritante zeikwijven dus?![]()
Jij begon, en toen zei je "wat van mij is, is van jou" dus het is ook mijn privélevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een bitch zeg, die Paris_Texas....mikt hier mijn hele privé leven op het forum![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, ik wil dus een antwoord, geen wedervraag![]()
![]()
Ik heb al wel jaren ervaringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik val d'r niet op, ik struikel erover tegenwoordig
Maar ehm....40 is nog niet oud hoor. Zeiken kunnen ze op die leeftijd (en alle andere leeftijden) daarentegen weer wel.
Hee pssssstt kijk je wel es naar DGKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik val d'r niet op, ik struikel erover tegenwoordig
Maar ehm....40 is nog niet oud hoor. Zeiken kunnen ze op die leeftijd (en alle andere leeftijden) daarentegen weer wel.
Kijk, nu ga je ook nog woorden verdraaien. Ik had niets en heb niets, was dakloos. Jij vertelde mij dat ik alles mocht gebruiken als was het van mij. Zonder jou had ik een (privé)leven, met jou voel ik mij als hond van "de kat en de hond". Je gebruikt mij als voetveeg, je exploiteerd mij, je zet mij in de hoek als het je uitkomt, je laat mij beulen voor jouw gerief.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jij begon, en toen zei je "wat van mij is, is van jou" dus het is ook mijn privéleven![]()
![]()
Ja, eigenlijk ben ik nog best snel, als je het zo zegt. Maar je weet hoe het is: het is nooit genoeg en het moet altijd beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou moet je toch echt stoppen hoor. Typen met tien vingers gaat zo snel dat je best wel ruimte schept voor én het draaien én het roken van ee peuk. Tussendoor kun je zelfs nog je hond uitlaten. Zo snel zijn wij allemaal niet
Zeg het eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, nu ga je ook nog woorden verdraaien. Ik had niets en heb niets, was dakloos. Jij vertelde mij dat ik alles mocht gebruiken als was het van mij. Zonder jou had ik een (privé)leven, met jou voel ik mij als hond van "de kat en de hond". Je gebruikt mij als voetveeg, je exploiteerd mij, je zet mij in de hoek als het je uitkomt, je laat mij beulen voor jouw gerief.
Ik wil een relatie therapeut en wel snel!
OMG, je had een kind van mij kunnen zijn.... volgens mijn moeder maakte ik er toen ik heel klein was een spelletje van om iedere keer dat ik diezelfde niet te verwijderen vlek ergens zag, weer te vragen: wie heeft dat gedaan??quote:
Dat heb ik nou met pratenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kan wel blindtypen
In het kader van beeldvorming lijkt het mij het verstandigst om eerst een gesprek met Paris aan te gaan.quote:
Groepsgesprekje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het kader van beeldvorming lijkt het mij het verstandigst om eerst een gesprek met Paris aan te gaan.
Hier spreekt de perfectionist.......een staat van zijn als gevolg van onzekerheid?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik nog best snel, als je het zo zegt. Maar je weet hoe het is: het is nooit genoeg en het moet altijd beter.
<trots kijkende smiley>
Die therapeut heb je niet meer nodig, en nieuw dak boven je hoofd welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, nu ga je ook nog woorden verdraaien. Ik had niets en heb niets, was dakloos. Jij vertelde mij dat ik alles mocht gebruiken als was het van mij. Zonder jou had ik een (privé)leven, met jou voel ik mij als hond van "de kat en de hond". Je gebruikt mij als voetveeg, je exploiteerd mij, je zet mij in de hoek als het je uitkomt, je laat mij beulen voor jouw gerief.
Ik wil een relatie therapeut en wel snel!
Het is een beetje 'is de COS er voor jou, of ben jij er ook voor de COS'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het toppunt vind ik eigenlijk het "lees maar terug" antwoord van iemand die zelf te beroerd is om een COS te openen zolang er een OP in moet, en dan dus gewoon 5 minuten gaat zitten wachten![]()
Weet je het wel zeker??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen wij het samen eens proberen? Ik sta op punt van breken met iemand anders
Zolang jullie betalen wil ik luisteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maar dan ook die buurman er graag bij!
Dus je bent klaar met mij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die therapeut heb je niet meer nodig, en nieuw dak boven je hoofd wel![]()
Nee, lul.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Zolang jullie betalen wil ik luisteren.![]()
<Disana kijkt verschrikt om zich heen>quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zeik jij? Heb je een beetje volle straal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker??
Edit: ik zie het al, je bent weer vrijgezel
Bij sommige mensen is het overduidelijk wat het antwoord op die vraag isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een beetje 'is de COS er voor jou, of ben jij er ook voor de COS'.
Maar natuurlijk.quote:
Kut, alweer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:43 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Mijn fout.
Overigens, volgens mij is het hoog tijd voor een agressie management gesprekje voor jou.![]()
Nee dank je, niet meer nodig, Leandra mag m gratis afhalen. Ze krijgt de matras er zelfs bijquote:
Ik ben de enige die dat frappant vind!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het iemand weleens opgevallen dat je van Disana "Das Ian" kan maken!?
Blindpraten, ken je dat niet? Alle associaties uit je hoofd gooien en er zelf krom om liggen, maar niemand die het snapt.quote:
Ik wil eigenlijk liever weten of je zelf een beetje fatsoenlijk kunt kokenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus je bent klaar met mij?
Leandra.....hoe denk je er over? Zullen wij eens romantisch gaan dineren?
En in geval van wel ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Blindpraten, ken je dat niet? Alle associaties uit je hoofd gooien en er zelf krom om liggen, maar niemand die het snapt.
Is trouwens geen alcohol voor nodig.
Ja inderdaad! Op de grond mocht ik liggen, op een camping matrasje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee dank je, niet meer nodig, Leandra mag m gratis afhalen. Ze krijgt de matras er zelfs bij![]()
Dat wordt dan ¤30,- voorrijkosten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee dank je, niet meer nodig, Leandra mag m gratis afhalen. Ze krijgt de matras er zelfs bij![]()
Een diepgewortelde onzekerheid ja... zal ik wel, zal ik niet, is het goed, moet het beter, wil ik groen, wil ik geel, een appel, of een banaan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier spreekt de perfectionist.......een staat van zijn als gevolg van onzekerheid?
Afhankelijk van de ingredienten...uitstekend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk liever weten of je zelf een beetje fatsoenlijk kunt koken![]()
In dat geval ben ik niet geïnterreseerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Blindpraten, ken je dat niet? Alle associaties uit je hoofd gooien en er zelf krom om liggen, maar niemand die het snapt.
Is trouwens geen alcohol voor nodig.
Daarom mis ik jullie beide zo in de cos.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een beetje 'is de COS er voor jou, of ben jij er ook voor de COS'.
Hoe is dat nou? Met 2 accounts tegelijk posten en dan nog rellen met jezelf ook??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Das Ian ist ein keckes Biestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Leuk om te horen.......voor al die anderenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Daarom mis ik jullie beide zo in de cos.![]()
Een combi magnetron/oven/grill zelfs die ieder combinatie van 2 van de 3 kan makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afhankelijk van de ingredienten...uitstekend.
Even checken, heb je een magnetron?
Druk hé...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe is dat nou? Met 2 accounts tegelijk posten en dan nog rellen met jezelf ook??
Dan snap ik gelijk waarom jullie het tegenwoordig zo goed kunnen vinden![]()
Werd het risico te groot dat je ene kloon je andere kloon een ban zou aansmeren??![]()
Oh gut, je had het ook zo verschrikkelijk slechtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Op de grond mocht ik liggen, op een camping matrasje!
Zie ik daar een nieuwe signature!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Das Ian ist ein keckes Biest
es singt und tanzt und pinkelt und frisst.
Mooi, dan kan ik koken als de beste. Die diepvriesafdelingen van die supermarkten worden steeds beter namelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een combi magnetron/oven/grill zelfs die ieder combinatie van 2 van de 3 kan maken![]()
En dan tussendoor ook nog roken??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Druk hé...
Aangezien ik met mijn vrouwen-account ook nog eensch met 10 vingers moet typen.
Disana lust geen alcoholquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval ben ik niet geïnterreseerd.![]()
![]()
Wich reminds me: Drinkt Insana eigenlijk bier!?
Ja, ik zie het al weer. De eerste (of was het tweede) fase (haat) na het opbreken van een relatie is weer daar. Wat kunnen vrouwen toch haatdragend zijn.....jammer is dat toch!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oh gut, je had het ook zo verschrikkelijk slecht![]()
![]()
Shag én sigaretten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan tussendoor ook nog roken??![]()
![]()
![]()
Maar het LUKT me wel hoor, want ik ben SuperIan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Druk hé...
Aangezien ik met mijn vrouwen-account ook nog eensch met 10 vingers moet typen.
Zonder jou kan ik ook wel boodschappen doen... alleen dat koken hè... dat is hier een probleemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik koken als de beste. Die diepvriesafdelingen van die supermarkten worden steeds beter namelijk.
Maar serieus, jij wil mij alleen voor het koken? Niet eens voor mijn inkomen?
Nou, als jij het als lovend ervaart... Wat is trouwens niesen in het Duits?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie ik daar een nieuwe signature!?![]()
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Zal ik het mezelf nog moeilijker maken?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, als jij het als lovend ervaart... Wat is trouwens niesen in het Duits?
Als ik haatdragend zou zijn dan had ik Leandra al een PM gestuurd over jouw slaapkamer kwaliteiten activiteiten aanwezigheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik zie het al weer. De eerste (of was het tweede) fase (haat) na het opbreken van een relatie is weer daar. Wat kunnen vrouwen toch haatdragend zijn.....jammer is dat toch!
Euh, en het is gewoon niesen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, als jij het als lovend ervaart... Wat is trouwens niesen in het Duits?
Hey hallo, Lassie staat toevallig wel bij mij in de schaduw!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ik haatdragend zou zijn dan had ik Leandra al een PM gestuurd over jouw slaapkamer kwaliteiten activiteiten aanwezigheid.
Nederlands: Niezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het trouwens niet "niezen" in het Nederlands!?![]()
verkapte-ik-begin-echt-een-mof-te-worden-post.
Dank u, vandale.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nederlands: Niezen
Duits: Niesen
Echt niet... alleen de geur al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Ze lust echter wel bier!
Behulpzaam.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tomatensap dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hatzee, kloon-verhaal geloofwaardigheid om zeep geholpen.![]()
Wat staat er niet in de schaduw van jouw bierbuik??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey hallo, Lassie staat toevallig wel bij mij in de schaduw!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee dat was ik. Je hebt sterke gedachtengolven of je hebt ze niet, he.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik vanmiddag nog over lopen peinzen!![]()
![]()
![]()
Eng...![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wat staat er niet in de schaduw van jouw bierbuik??
Normaal niet nee... nu welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat ga je hier ook echt melden!?
Het is hier de COS niet.
![]()
Fucking hell, 600km!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat was ik. Je hebt sterke gedachtengolven of je hebt ze niet, he.
Vandaar dat ik het door elkaar haalde... het was dus goed. Dan stel ik voor:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het trouwens niet "niezen" in het Nederlands!?![]()
verkapte-ik-begin-echt-een-mof-te-worden-post.
Er zijn er 3 van mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!
allemaal en iedereen...
volgens mij lijkt het heel druk...![]()
Lijkt is een mooie constateringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!
allemaal en iedereen...
Na aftrek van alle onkosten heb ik een week teveel per maand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder jou kan ik ook wel boodschappen doen... alleen dat koken hè... dat is hier een probleem
Maar als jij graag je inkomen met me wilt delen dan mag dat hoor... mits het een positief inkomen is![]()
Aangepascht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het door elkaar haalde... het was dus goed. Dan stel ik voor:
Das Ian ist ein keckes Biest
Es frisst und pinkelt, es hopft und niest.
3 ?quote:
joh....quote:
Dat is nog niets joh. Ik heb ook twee klonen in Istanbul en Teheran zitten. Voeren keurig uit wat ik denk.quote:
Buurvrouwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!
allemaal en iedereen...
Hmmz.. ik heb hetzelfde probleem, echter.. als we de inkomsten en onkosten samenvoegen... zouden we wel eens wat over kunnen houdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na aftrek van alle onkosten heb ik een week teveel per maand.
Welterusten dan maar weerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
joh....![]()
![]()
weetiktoch?
![]()
maar het is ondertussen alweer bedtijd..![]()
Je bent in vieren gesplitst waar zit die vierdequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog niets joh. Ik heb ook twee klonen in Istanbul en Teheran zitten. Voeren keurig uit wat ik denk.
Maar jij bent natuurlijk de beste.
Bummer... je gaat alweer??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
joh....![]()
![]()
weetiktoch?
![]()
maar het is ondertussen alweer bedtijd..![]()
Vier? Ian is de eerste, die andere 2 en 3... en de rest blijft geheim anders krijg ik een ban.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent in vieren gesplitst waar zit die vierde![]()
Meid, succes ermee en zorg dat je de boel goed op papier hebt staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. ik heb hetzelfde probleem, echter.. als we de inkomsten en onkosten samenvoegen... zouden we wel eens wat over kunnen houden![]()
Ik ben ook in vieren gesplitstquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent in vieren gesplitst waar zit die vierde![]()
Hahaha ...Onherkenbaar.. Dagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ben ook in vieren gesplitst![]()
Hoi allemaal![]()
Sug4rquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
Jij bent verviervoudigdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
*prrrrrrrrquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog niets joh. Ik heb ook twee klonen in Istanbul en Teheran zitten. Voeren keurig uit wat ik denk.
Maar jij bent natuurlijk de beste.
Misschien een idee om in je profiel je burgerlijke staat weer te kunnen geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker??
Edit: ik zie het al, je bent weer vrijgezel
ja sorry, maar het "gewone" leven is hier in alle hevigheid losgebarsten. dus niet alleen school maar ook: zwemles(x2), voetbal(x2) en tennis(x3)...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... je gaat alweer??
Truste buurvrouw![]()
![]()
Hoe kan dat nou... je ziet eruit als een engeltje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar hier thuis blij mee zouden zijn als dat zo echt was![]()
En toch kan ik niet tegen ruzie, kunnen we niet gewoon als vrienden (zo mannelijk) uit elkaar gaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Meid, succes ermee en zorg dat je de boel goed op papier hebt staan
Of je zorgt dat hij optijd weer door de volgende geadopteerd wordt natuurlijk![]()
Utrechtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien een idee om in je profiel je burgerlijke staat weer te kunnen geven.
Als je dat wil dan tenminste.
En Kleinzusje, las in de OP van de vorige SC (waar ik toch echt wel om lachen moest) iets over PPI en spoorloos.
Ben vandaag onderweg geweest voor een korte termijn woningruil, zit nu een paar dagen in de buurt van Utrecht.
En ben nu moe en zit een beetje te relaxen.
Straks nog even een klamboe ophangen, ik heb geen zin aan muggen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Utrecht![]()
*ahum..
Als ik bovenop de Dóóóóm sta,
Kijk ik even naar benee!
Die optie heeft het fobo wel, en het wordt net zo vaak wel als niet ingevuldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien een idee om in je profiel je burgerlijke staat weer te kunnen geven.
Als je dat wil dan tenminste.
En Kleinzusje, las in de OP van de vorige SC (waar ik toch echt wel om lachen moest) iets over PPI en spoorloos.
Ben vandaag onderweg geweest voor een korte termijn woningruil, zit nu een paar dagen in de buurt van Utrecht.
En ben nu moe en zit een beetje te relaxen.
Straks nog even een klamboe ophangen, ik heb geen zin aan muggen.
We houden precies twee weken over.....wat gaan we daar mee doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. ik heb hetzelfde probleem, echter.. als we de inkomsten en onkosten samenvoegen... zouden we wel eens wat over kunnen houden![]()
Zing 's mee dan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mijn favoriete provinicie!
(want geboortegrond jeweets)
doe ik toch!quote:
Ik snap dat ook nooit zo, ik heb 2 weken geleden nog uitermate leuk met m'n ex staan kletsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch kan ik niet tegen ruzie, kunnen we niet gewoon als vrienden (zo mannelijk) uit elkaar gaan?
Maar natuurlijk, en dan gaan we volgende week samen "gezellig" een biertje drinken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch kan ik niet tegen ruzie, kunnen we niet gewoon als vrienden (zo mannelijk) uit elkaar gaan?
Ik begrijp het idd ook niet. Maar ja, gekwetste zielen kunnen voor een hoop ellende zorgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit zo, ik heb 2 weken geleden nog uitermate leuk met m'n ex staan kletsen.
Uiterlijke schijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou... je ziet eruit als een engeltje.
Alsin, wat er aanwezig is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus we hebben Amersfoort, Utrecht......
Volgens mij verminderen de onkosten, blijven de inkomsten gelijk en dus duurt een maand dan een maand?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We houden precies twee weken over.....wat gaan we daar mee doen?
Niet zo'n slecht idee, doen we!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, en dan gaan we volgende week samen "gezellig" een biertje drinken?![]()
Waarom zou je? Dat modder gooien altijd snap ik niet zo... over is over, en als t klaar is dan is het klaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp het idd ook niet. Maar ja, gekwetste zielen kunnen voor een hoop ellende zorgen.
Ja, vind het altijd wel grappig om te weten wie waar zit. Zo zit ik nu ook nog op msn met iemand die onderweg met de trein is van Bucarest naar Alba (Roemenië). Ik geniet van dit medium en wat er allemaal mee kan.quote:
Juist ja, ik moet gratis vriendelijk blijven en jij doet tegen betaling gezellig?? Niet op mijn kostenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo'n slecht idee, doen we!
als jij betaald, dan doe ik gezellig!
Denk dat meerderheid als engel beter isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Uiterlijke schijn![]()
en ik zou gelijk in de meerderheid zijn als vrouw
Nou ja, ik begrijp best wel dat "over" lang niet altijd "over" voelt. Maar daarom kun je wel normaal blijven doen. Dat zijn we eens!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou je? Dat modder gooien altijd snap ik niet zo... over is over, en als t klaar is dan is het klaar.
Enne... waar zit jij eigenlijk? Behalve op de stoep van PT d'r huis....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd wel grappig om te weten wie waar zit. Zo zit ik nu ook nog op msn met iemand die onderweg met de trein is van Bucarest naar Alba (Roemenië). Ik geniet van dit medium en wat er allemaal mee kan.
Zó ver zit ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd wel grappig om te weten wie waar zit. Zo zit ik nu ook nog op msn met iemand die onderweg met de trein is van Bucarest naar Alba (Roemenië). Ik geniet van dit medium en wat er allemaal mee kan.
Nou ja, doe jij dan eens een voorstel. Je doet weer net als altijd, afwachten en het er per definitie niet mee eens zijn als een ander wat in beweging probeert te brengen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Juist ja, ik moet gratis vriendelijk blijven en jij doet tegen betaling gezellig?? Niet op mijn kosten![]()
Hee Talitha...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
Hoi.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat meerderheid als engel beter is![]()
Nee, jij niet! Anders waren die voorrijkosten wel hoger geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zó ver zit ik nou ook weer niet.![]()
Voor de een is het dan over en die heeft dan lijkt me geen reden tot modder gooien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ik begrijp best wel dat "over" lang niet altijd "over" voelt. Maar daarom kun je wel normaal blijven doen. Dat zijn we eens!
Volgens mij was jij al wat in beweging aan het brengen; je tas met spullen naar het huis van Leandraquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, doe jij dan eens een voorstel. Je doet weer net als altijd, afwachten en het er per definitie niet mee eens zijn als een ander wat in beweging probeert te brengen.
Draadloos te internetten, hopelijk is de pc van PT goed beveiligdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne... waar zit jij eigenlijk? Behalve op de stoep van PT d'r huis....
Zit in Driebergen - Rijsenburg, nagenoeg midden in de bossen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mijn favoriete provinicie!
(want geboortegrond jeweets)
Dr.IaN woont wél in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, jij niet! Anders waren die voorrijkosten wel hoger geweest
Nu nog in Kampen, over een maand in Ermelo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne... waar zit jij eigenlijk? Behalve op de stoep van PT d'r huis....
Permanent in Ermelo??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu nog in Kampen, over een maand in Ermelo.
Nou ja, Leandra doet niet zo moeilijk hoor, die vind het allemaal niet erg als ik met jou een biertje ga drinken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij was jij al wat in beweging aan het brengen; je tas met spullen naar het huis van Leandra![]()
Dit gaat de goeie kant op, eindelijk wat meer midden Nederlandquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Zit in Driebergen - Rijsenburg, nagenoeg midden in de bossen.
Is lekker dat bos - mis ik wel in Groningen, daar is weinig bos - maar wel Waddenzee.
En ik was dat toch wel gewend van Twenthe, bos en bomen zijn er wel in mijn geboortestreek.
Zo lang het daarbij blijft niet neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, Leandra doet niet zo moeilijk hoor, die vind het allemaal niet erg als ik met jou een biertje ga drinken.
Oi, ik kom oorspronkelijk uit Noord-Holland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit gaat de goeie kant op, eindelijk wat meer midden Nederland![]()
* Leandra steekt ff dr tong uit naar de Noord-Holland brigade![]()
![]()
De komende jaren wel. Maar ik wil eigenlijk op een varende woonboot. Ik mis het water als de tering (zeiljacht moeten verkopen vanwege opbreken relatie en delen) . Vandaar nu even goedkoper wonen, een jaar of vijf sparen en dan een schip laten bouwen. Dat zijn de plannen, ondertussen in mijn achterhoofd houdend dat plannen voor de toekomst maar zelden uitkomen.quote:
Jij zit ook in Tali d'r ava en nog vele meer..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij was jij al wat in beweging aan het brengen; je tas met spullen naar het huis van Leandra![]()
Ik oorspronkelijk uit Drenthe, en dus??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, ik kom oorspronkelijk uit Noord-Holland.![]()
Ik kan het niet meer bijhouden. Volgens mij zag ik net Nostalgist en Py langskomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Talitha...Wat een geweldige drukte in het bospad
You're insulting "my people"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik oorspronkelijk uit Drenthe, en dus??
Wat een eerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zit ook in Tali d'r ava en nog vele meer..![]()
Copycat en KZ zijn érg tof!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden. Volgens mij zag ik net Nostalgist en Py langskomen.![]()
![]()
Ah, kijk aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die optie heeft het fobo wel, en het wordt net zo vaak wel als niet ingevuld
Ik weet t wel zeker... ik zat net heftig te F5'enquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer bijhouden. Volgens mij zag ik net Nostalgist en Py langskomen.![]()
![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef TherAngelina het volgende:
Hoi!
En wanneer neem jij een fobo??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah, kijk aan.
Dat wist ik niet, vind het van het fotoboek overigens wel irritant dat users dan wel een fotoboek nemen maar geen foto plaatsen![]()
Je hoeft er niet gelijk een cap van je tieten in te zetten zoals KZ maar zet er dan in ieder geval een enigzins herkenbare foto van jezelf in als je een fotoboek neemt..
Euh, jij hebt heul geen fobo!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Ah, kijk aan.
Dat wist ik niet, vind het van het fotoboek overigens wel irritant dat users dan wel een fotoboek nemen maar geen foto plaatsen![]()
Je hoeft er niet gelijk een cap van je tieten in te zetten zoals KZ maar zet er dan in ieder geval een enigzins herkenbare foto van jezelf in als je een fotoboek neemt..
Maar waarom dan in godsnaam Ermelo??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De komende jaren wel. Maar ik wil eigenlijk op een varende woonboot. Ik mis het water als de tering (zeiljacht moeten verkopen vanwege opbreken relatie en delen) . Vandaar nu even goedkoper wonen, een jaar of vijf sparen en dan een schip laten bouwen. Dat zijn de plannen, ondertussen in mijn achterhoofd houdend dat plannen voor de toekomst maar zelden uitkomen.
Nee, ik zit aan de andere kant van het spoor.quote:
Ik heb net een post gedaan waar dat in staatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, ik zit aan de andere kant van het spoor.
Tot wanneer duurt dat spel eigenlijk?
Linkje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb net een post gedaan waar dat in staat![]()
Tja, ik woon nu aan een haven, nog logischer zou dus zijn om hier te blijven. Maar wel kunnen kijken op bootjes en er niet op kunnen zitten is nogal een pijnlijke confrontatie. Ermelo gekozen omdat er een leuk vrijstaand object te koop stond voor niet al teveel (heerlijk rustig) en omdat het precies halverwege werk en familie zit. Het scheelt mij anderhalf uur rijden per dag en heel veel geld maandelijks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom dan in godsnaam Ermelo?? Harderwijk was al logischer geweest voor iemand die zo graag op en bij het water zit
haha, waarschijnlijk niet de eerste tijd.quote:
Dinnetje wil naar H'wijk verhuizen dus ik zit daar over een tijdje regelmatig... is wel leuk stappen in H'wijk trouwens, in Ermelo is dat minderquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik woon nu aan een haven, nog logischer zou dus zijn om hier te blijven. Maar wel kunnen kijken op bootjes en er niet op kunnen zitten is nogal een pijnlijke confrontatie. Ermelo gekozen omdat er een leuk vrijstaand object te koop stond voor niet al teveel (heerlijk rustig) en omdat het precies halverwege werk en familie zit. Het scheelt mij anderhalf uur rijden per dag en heel veel geld maandelijks.
Van je P.piquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef ppi het volgende:
[..]
haha, waarschijnlijk niet de eerste tijd.
Er staan wel wat foto's van me ergens op het internet.
Maar ik wil op bepaalde delen van datzelfde internet wel een bepaalde mate van anonimiteit hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |