Ja, eigenlijk ben ik nog best snel, als je het zo zegt. Maar je weet hoe het is: het is nooit genoeg en het moet altijd beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou moet je toch echt stoppen hoor. Typen met tien vingers gaat zo snel dat je best wel ruimte schept voor én het draaien én het roken van ee peuk. Tussendoor kun je zelfs nog je hond uitlaten. Zo snel zijn wij allemaal niet
Zeg het eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, nu ga je ook nog woorden verdraaien. Ik had niets en heb niets, was dakloos. Jij vertelde mij dat ik alles mocht gebruiken als was het van mij. Zonder jou had ik een (privé)leven, met jou voel ik mij als hond van "de kat en de hond". Je gebruikt mij als voetveeg, je exploiteerd mij, je zet mij in de hoek als het je uitkomt, je laat mij beulen voor jouw gerief.
Ik wil een relatie therapeut en wel snel!
OMG, je had een kind van mij kunnen zijn.... volgens mijn moeder maakte ik er toen ik heel klein was een spelletje van om iedere keer dat ik diezelfde niet te verwijderen vlek ergens zag, weer te vragen: wie heeft dat gedaan??quote:
Dat heb ik nou met pratenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kan wel blindtypen
de rest snapt er alleen niets van
In het kader van beeldvorming lijkt het mij het verstandigst om eerst een gesprek met Paris aan te gaan.quote:
Groepsgesprekje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het kader van beeldvorming lijkt het mij het verstandigst om eerst een gesprek met Paris aan te gaan.
Hier spreekt de perfectionist.......een staat van zijn als gevolg van onzekerheid?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben ik nog best snel, als je het zo zegt. Maar je weet hoe het is: het is nooit genoeg en het moet altijd beter.
<trots kijkende smiley>
Die therapeut heb je niet meer nodig, en nieuw dak boven je hoofd welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, nu ga je ook nog woorden verdraaien. Ik had niets en heb niets, was dakloos. Jij vertelde mij dat ik alles mocht gebruiken als was het van mij. Zonder jou had ik een (privé)leven, met jou voel ik mij als hond van "de kat en de hond". Je gebruikt mij als voetveeg, je exploiteerd mij, je zet mij in de hoek als het je uitkomt, je laat mij beulen voor jouw gerief.
Ik wil een relatie therapeut en wel snel!
Het is een beetje 'is de COS er voor jou, of ben jij er ook voor de COS'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het toppunt vind ik eigenlijk het "lees maar terug" antwoord van iemand die zelf te beroerd is om een COS te openen zolang er een OP in moet, en dan dus gewoon 5 minuten gaat zitten wachten![]()
Weet je het wel zeker??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zullen wij het samen eens proberen? Ik sta op punt van breken met iemand anders
Zolang jullie betalen wil ik luisteren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maar dan ook die buurman er graag bij!
Dus je bent klaar met mij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die therapeut heb je niet meer nodig, en nieuw dak boven je hoofd wel![]()
Nee, lul.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Zolang jullie betalen wil ik luisteren.![]()
<Disana kijkt verschrikt om zich heen>quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben een irritant oud zeikwijf![]()
Hoe zeik jij? Heb je een beetje volle straal?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker??
Edit: ik zie het al, je bent weer vrijgezel
Bij sommige mensen is het overduidelijk wat het antwoord op die vraag isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een beetje 'is de COS er voor jou, of ben jij er ook voor de COS'.
Maar natuurlijk.quote:
Kut, alweer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:43 schreef Dr.IaN het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Mijn fout.
Overigens, volgens mij is het hoog tijd voor een agressie management gesprekje voor jou.![]()
Nee dank je, niet meer nodig, Leandra mag m gratis afhalen. Ze krijgt de matras er zelfs bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |