Nou Ian...dat is wel erg direct hoor. Kun je niet gewoon eerst beginnen met een etentje? Of zit je in tijdnood?quote:
Een beetje slap om je woorden weer te verzachten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt, ik geniet keer op keer van je zelfkennis! Iedere keer denk ik "Had ik daar maar wat meer van"![]()
was een grapje natuurlijk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pleased dat jij je bril weer hebt.![]()
Was het een grapje dat je ervan geniet, of verdenk je mij ervan grapjes te maken over mijn status??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt, ik geniet keer op keer van je zelfkennis! Iedere keer denk ik "Had ik daar maar wat meer van"![]()
was een grapje natuurlijk
Zogenaamd? Ik moet wel, je hebt niet één gat, niet twee gaten, maar wel drie van die gapende gaten!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Bij de buurman?! Beschuldig je mij nou van overspel terwijl jij zogenaamd zat over te werken??![]()
![]()
![]()
Ik werk hier al maanden naartoe, ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou Ian...dat is wel erg direct hoor. Kun je niet gewoon eerst beginnen met een etentje? Of zit je in tijdnood?
Klopt die stand wel??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
TUSSENSTAND:
Leandra 1
Kribbet 1
Talitha 1
Ian Nick 5
Kleinzusje 4,5
Peter6000 5
Daar klaag je in de slaapkamer ook nooit overquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zogenaamd? Ik moet wel, je hebt niet één gat, niet twee gaten, maar wel drie van die gapende gaten!!
in je hand
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Daar klaag je in de slaapkamer ook nooit over![]()
Ik vermoed dat jou status wel ok is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was het een grapje dat je ervan geniet, of verdenk je mij ervan grapjes te maken over mijn status??![]()
Je valt op oude irritante zeikwijven dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jou status wel ok is.
We vertellen het niet verder hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een bitch zeg, die Paris_Texas....mikt hier mijn hele privé leven op het forum![]()
![]()
Ik val d'r niet op, ik struikel erover tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je valt op oude irritante zeikwijven dus?![]()
Jij begon, en toen zei je "wat van mij is, is van jou" dus het is ook mijn privélevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat een bitch zeg, die Paris_Texas....mikt hier mijn hele privé leven op het forum![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, ik wil dus een antwoord, geen wedervraag![]()
![]()
Ik heb al wel jaren ervaringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik val d'r niet op, ik struikel erover tegenwoordig
Maar ehm....40 is nog niet oud hoor. Zeiken kunnen ze op die leeftijd (en alle andere leeftijden) daarentegen weer wel.
Hee pssssstt kijk je wel es naar DGKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik val d'r niet op, ik struikel erover tegenwoordig
Maar ehm....40 is nog niet oud hoor. Zeiken kunnen ze op die leeftijd (en alle andere leeftijden) daarentegen weer wel.
Kijk, nu ga je ook nog woorden verdraaien. Ik had niets en heb niets, was dakloos. Jij vertelde mij dat ik alles mocht gebruiken als was het van mij. Zonder jou had ik een (privé)leven, met jou voel ik mij als hond van "de kat en de hond". Je gebruikt mij als voetveeg, je exploiteerd mij, je zet mij in de hoek als het je uitkomt, je laat mij beulen voor jouw gerief.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jij begon, en toen zei je "wat van mij is, is van jou" dus het is ook mijn privéleven![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |