Dat heb ik er wel voor over. Ik kom toch nooit van het roken af, en als het straks nergens meer mag, ziet ook niemand meer hoe scheef ik ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met één extra arm ben je uit baland....je gaat geheid scheef groeien.
Was mijn PI niet duidelijk genoeg!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmm, ik voel mij nu wat ongemakkelijk.....zo erg is het toch niet om wat algemeenheden m.b.t. de andere sexe op het net te mikken?![]()
Nee hallo.....je trekt gewoon je pistool of je mes. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nadia hoef ik geen drama te maken om het te krijgen![]()
Zit je op het moment te huilen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Nadia hoef ik geen drama te maken om het te krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar een filmquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hallo.....je trekt gewoon je pistool of je mes. Zo lust ik er nog wel een paar.
Mooi, jou heb ik alvast waar ik je hebben wilde.....een sorry in mijn richting kan nooit geen kwaadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was mijn PI niet duidelijk genoeg!?![]()
Sorry![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit je op het moment te huilen?Zit je op het moment ook in ONZ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Syl moet winnen!
Sorry, misschien had ik je oprechte gevoelens wat beter kunnen bedienen als er vanmiddag boodschappen gedaan warenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha, dus zo ga jij om met mijn oprechte gevoelens? Fijn is dat......![]()
Ik las (snel) wat anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ian is my new master. All bow for Ian![]()
Nee, ik ben een irritant oud zeikwijfquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een topic genoemd naar Leandra. Is Leandra eigenlijk een leukert?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zit je op het moment ook in ONZ?
Heb je gezien hoe spannend het zoeven in mijn GertSpel topic was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stond op gedeelde 1e plaats met Peter!![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben een irritant oud zeikwijf![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een topic genoemd naar Leandra. Is Leandra eigenlijk een leukert?
Ja hallo, dat was niet mijn fout. Ik had je verteld dat ik over moest werken en heb zelfs nog extra betaald om ze te laten bezorgen. Als jij dan je kans schoon ziet om bij de buurman aan te kloppen.....verwijt het mij niet!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sorry, misschien had ik je oprechte gevoelens wat beter kunnen bedienen als er vanmiddag boodschappen gedaan waren![]()
Pleased dat je terug bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe spannend het zoeven in mijn GertSpel topic was?
Ik stond op gedeelde 1e plaats met Peter!![]()
Echt, ik geniet keer op keer van je zelfkennis! Iedere keer denk ik "Had ik daar maar wat meer van"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de buurman?! Beschuldig je mij nou van overspel terwijl jij zogenaamd zat over te werken??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was niet mijn fout. Ik had je verteld dat ik over moest werken en heb zelfs nog extra betaald om ze te laten bezorgen. Als jij dan je kans schoon ziet om bij de buurman aan te kloppen.....verwijt het mij niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |