Neehee.... niet als je met tien vingers typtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
je hoeft em niet telkens weg te leggen, kan gemakkelijk tussen de vingers blijven
Truste Poloquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Polonium-120 het volgende:
durf te leven ... ik ga naar bed
Éen extra tet aan de andere kant erbij dan!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met één extra arm ben je uit baland....je gaat geheid scheef groeien.
dan doe je het toch gewoon met 8quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Neehee.... niet als je met tien vingers typt![]()
Trusten Polo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Polonium-120 het volgende:
Ik kan wel blindtypenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nog eens geleerd... maar blind typen kan ik alleen nog maar als er geen speciale tekens of cijfers bij te pas komen![]()
Maar natuurlijk, ik ben geen Nadiaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar, maar alleen in de hoop dat jij "de klus" af zou maken.
Met 'tegenspreken' bedoel ik meer dat corrigerende eigenlijk. Er is minder dialoog en delen dan er op de vingers tikken is als iemand iets niet weet, niet heeft nagelezen, etc. En dat vind ik dan weer bazig, alsof de onwetende zich tussen de pro's bevindt die hem maar lastig vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij schreef bijv. dat je het een tegenspreken, meepraten en bazigheid vond.
Ik vind dat het tegenspreken juist ontzettend meevalt. Het is gewoon wat slapjes eerder. Voorheen vond ik het veel feller. Nu vraag ik me ook af of het door de streams zelf komt dat ik het zo tam vind maar dit terzijde.
Toen werden er echt nog discussies gevoerd maar nu is het los zand lijkt het wel. Nou ja, hoe dan ook...ik mis het wel.
Nou moet je toch echt stoppen hoor. Typen met tien vingers gaat zo snel dat je best wel ruimte schept voor én het draaien én het roken van ee peuk. Tussendoor kun je zelfs nog je hond uitlaten. Zo snel zijn wij allemaal nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Neehee.... niet als je met tien vingers typt![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kan wel blindtypen
de rest snapt er alleen niets van
Aha. Daarom gaan oude mannetjes krom lopen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met één extra arm ben je uit baland....je gaat geheid scheef groeien.
Het toppunt vind ik eigenlijk het "lees maar terug" antwoord van iemand die zelf te beroerd is om een COS te openen zolang er een OP in moet, en dan dus gewoon 5 minuten gaat zitten wachtenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Met 'tegenspreken' bedoel ik meer dat corrigerende eigenlijk. Er is minder dialoog en delen dan er op de vingers tikken is als iemand iets niet weet, niet heeft nagelezen, etc. En dat vind ik dan weer bazig, alsof de onwetende zich tussen de pro's bevindt die hem maar lastig vinden.
Ik chargeer nu een beetje, maar wel dat sfeertje.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Py het volgende:
[..]
Ik kan wel blindtypen
de rest snapt er alleen niets van
Ik raak altijd heerlijk ontspannen van een sigaret,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou moet je toch echt stoppen hoor. Typen met tien vingers gaat zo snel dat je best wel ruimte schept voor én het draaien én het roken van ee peuk. Tussendoor kun je zelfs nog je hond uitlaten. Zo snel zijn wij allemaal niet
Dat kan zijn, maar ik denk dat jij, net als Nadia, wel dol bent op aandachtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik ben geen Nadia![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het toppunt vind ik eigenlijk het "lees maar terug" antwoord van iemand die zelf te beroerd is om een COS te openen zolang er een OP in moet, en dan dus gewoon 5 minuten gaat zitten wachten![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar ik denk dat jij, net als Nadia, wel dol bent op aandacht![]()
Zeg, beperk jij je sekspraatjes even tot die twee (?) andere dames? Ik moet nog eten namelijk en ben nog moe van het uitstapje met HiDiHo, Tipsch en Lobasca vanochtend vroeg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een extra hoofd? Betekend dat dat jij nu........![]()
Durft te slapen: welterusten Po.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:05 schreef Polonium-120 het volgende:
In tegenstelling tot Nadia hoef ik geen drama te maken om het te krijgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar ik denk dat jij, net als Nadia, wel dol bent op aandacht![]()
Hmmm, ik voel mij nu wat ongemakkelijk.....zo erg is het toch niet om wat algemeenheden m.b.t. de andere sexe op het net te mikken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |