Fucking hell, 600km!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat was ik. Je hebt sterke gedachtengolven of je hebt ze niet, he.
Vandaar dat ik het door elkaar haalde... het was dus goed. Dan stel ik voor:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het trouwens niet "niezen" in het Nederlands!?![]()
verkapte-ik-begin-echt-een-mof-te-worden-post.
Er zijn er 3 van mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!
allemaal en iedereen...
volgens mij lijkt het heel druk...![]()
Lijkt is een mooie constateringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!
allemaal en iedereen...
Na aftrek van alle onkosten heb ik een week teveel per maand.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder jou kan ik ook wel boodschappen doen... alleen dat koken hè... dat is hier een probleem
Maar als jij graag je inkomen met me wilt delen dan mag dat hoor... mits het een positief inkomen is![]()
Aangepascht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het door elkaar haalde... het was dus goed. Dan stel ik voor:
Das Ian ist ein keckes Biest
Es frisst und pinkelt, es hopft und niest.
3 ?quote:
joh....quote:
Dat is nog niets joh. Ik heb ook twee klonen in Istanbul en Teheran zitten. Voeren keurig uit wat ik denk.quote:
Buurvrouwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!
allemaal en iedereen...
Hmmz.. ik heb hetzelfde probleem, echter.. als we de inkomsten en onkosten samenvoegen... zouden we wel eens wat over kunnen houdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Na aftrek van alle onkosten heb ik een week teveel per maand.
Welterusten dan maar weerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
joh....![]()
![]()
weetiktoch?
![]()
maar het is ondertussen alweer bedtijd..![]()
Je bent in vieren gesplitst waar zit die vierdequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog niets joh. Ik heb ook twee klonen in Istanbul en Teheran zitten. Voeren keurig uit wat ik denk.
Maar jij bent natuurlijk de beste.
Bummer... je gaat alweer??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
joh....![]()
![]()
weetiktoch?
![]()
maar het is ondertussen alweer bedtijd..![]()
Vier? Ian is de eerste, die andere 2 en 3... en de rest blijft geheim anders krijg ik een ban.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent in vieren gesplitst waar zit die vierde![]()
Meid, succes ermee en zorg dat je de boel goed op papier hebt staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. ik heb hetzelfde probleem, echter.. als we de inkomsten en onkosten samenvoegen... zouden we wel eens wat over kunnen houden![]()
Ik ben ook in vieren gesplitstquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent in vieren gesplitst waar zit die vierde![]()
Hahaha ...Onherkenbaar.. Dagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik ben ook in vieren gesplitst![]()
Hoi allemaal![]()
Sug4rquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
Jij bent verviervoudigdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hoi allemaal![]()
*prrrrrrrrquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is nog niets joh. Ik heb ook twee klonen in Istanbul en Teheran zitten. Voeren keurig uit wat ik denk.
Maar jij bent natuurlijk de beste.
Misschien een idee om in je profiel je burgerlijke staat weer te kunnen geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je het wel zeker??
Edit: ik zie het al, je bent weer vrijgezel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |