Zonder jou kan ik ook wel boodschappen doen... alleen dat koken hè... dat is hier een probleemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik koken als de beste. Die diepvriesafdelingen van die supermarkten worden steeds beter namelijk.
Maar serieus, jij wil mij alleen voor het koken? Niet eens voor mijn inkomen?
Nou, als jij het als lovend ervaart... Wat is trouwens niesen in het Duits?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie ik daar een nieuwe signature!?![]()
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Zal ik het mezelf nog moeilijker maken?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, als jij het als lovend ervaart... Wat is trouwens niesen in het Duits?
Als ik haatdragend zou zijn dan had ik Leandra al een PM gestuurd over jouw slaapkamer kwaliteiten activiteiten aanwezigheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik zie het al weer. De eerste (of was het tweede) fase (haat) na het opbreken van een relatie is weer daar. Wat kunnen vrouwen toch haatdragend zijn.....jammer is dat toch!
Euh, en het is gewoon niesen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, als jij het als lovend ervaart... Wat is trouwens niesen in het Duits?
Hey hallo, Lassie staat toevallig wel bij mij in de schaduw!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ik haatdragend zou zijn dan had ik Leandra al een PM gestuurd over jouw slaapkamer kwaliteiten activiteiten aanwezigheid.
Nederlands: Niezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het trouwens niet "niezen" in het Nederlands!?![]()
verkapte-ik-begin-echt-een-mof-te-worden-post.
Dank u, vandale.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nederlands: Niezen
Duits: Niesen
Echt niet... alleen de geur al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Ze lust echter wel bier!
Behulpzaam.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tomatensap dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hatzee, kloon-verhaal geloofwaardigheid om zeep geholpen.![]()
Wat staat er niet in de schaduw van jouw bierbuik??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey hallo, Lassie staat toevallig wel bij mij in de schaduw!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Nee dat was ik. Je hebt sterke gedachtengolven of je hebt ze niet, he.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik vanmiddag nog over lopen peinzen!![]()
![]()
![]()
Eng...![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wat staat er niet in de schaduw van jouw bierbuik??
Normaal niet nee... nu welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat ga je hier ook echt melden!?
Het is hier de COS niet.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |