Juist ja, ik moet gratis vriendelijk blijven en jij doet tegen betaling gezellig?? Niet op mijn kostenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet zo'n slecht idee, doen we!
als jij betaald, dan doe ik gezellig!
Denk dat meerderheid als engel beter isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Uiterlijke schijn![]()
en ik zou gelijk in de meerderheid zijn als vrouw
Nou ja, ik begrijp best wel dat "over" lang niet altijd "over" voelt. Maar daarom kun je wel normaal blijven doen. Dat zijn we eens!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou je? Dat modder gooien altijd snap ik niet zo... over is over, en als t klaar is dan is het klaar.
Enne... waar zit jij eigenlijk? Behalve op de stoep van PT d'r huis....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd wel grappig om te weten wie waar zit. Zo zit ik nu ook nog op msn met iemand die onderweg met de trein is van Bucarest naar Alba (Roemenië). Ik geniet van dit medium en wat er allemaal mee kan.
Zó ver zit ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, vind het altijd wel grappig om te weten wie waar zit. Zo zit ik nu ook nog op msn met iemand die onderweg met de trein is van Bucarest naar Alba (Roemenië). Ik geniet van dit medium en wat er allemaal mee kan.
Nou ja, doe jij dan eens een voorstel. Je doet weer net als altijd, afwachten en het er per definitie niet mee eens zijn als een ander wat in beweging probeert te brengen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Juist ja, ik moet gratis vriendelijk blijven en jij doet tegen betaling gezellig?? Niet op mijn kosten![]()
Hee Talitha...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
Hoi.
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat meerderheid als engel beter is![]()
Nee, jij niet! Anders waren die voorrijkosten wel hoger geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zó ver zit ik nou ook weer niet.![]()
Voor de een is het dan over en die heeft dan lijkt me geen reden tot modder gooien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ik begrijp best wel dat "over" lang niet altijd "over" voelt. Maar daarom kun je wel normaal blijven doen. Dat zijn we eens!
Volgens mij was jij al wat in beweging aan het brengen; je tas met spullen naar het huis van Leandraquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, doe jij dan eens een voorstel. Je doet weer net als altijd, afwachten en het er per definitie niet mee eens zijn als een ander wat in beweging probeert te brengen.
Draadloos te internetten, hopelijk is de pc van PT goed beveiligdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne... waar zit jij eigenlijk? Behalve op de stoep van PT d'r huis....
Zit in Driebergen - Rijsenburg, nagenoeg midden in de bossen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mijn favoriete provinicie!
(want geboortegrond jeweets)
Dr.IaN woont wél in Nederland hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, jij niet! Anders waren die voorrijkosten wel hoger geweest
Nu nog in Kampen, over een maand in Ermelo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enne... waar zit jij eigenlijk? Behalve op de stoep van PT d'r huis....
Permanent in Ermelo??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu nog in Kampen, over een maand in Ermelo.
Nou ja, Leandra doet niet zo moeilijk hoor, die vind het allemaal niet erg als ik met jou een biertje ga drinken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij was jij al wat in beweging aan het brengen; je tas met spullen naar het huis van Leandra![]()
Dit gaat de goeie kant op, eindelijk wat meer midden Nederlandquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Zit in Driebergen - Rijsenburg, nagenoeg midden in de bossen.
Is lekker dat bos - mis ik wel in Groningen, daar is weinig bos - maar wel Waddenzee.
En ik was dat toch wel gewend van Twenthe, bos en bomen zijn er wel in mijn geboortestreek.
Zo lang het daarbij blijft niet neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, Leandra doet niet zo moeilijk hoor, die vind het allemaal niet erg als ik met jou een biertje ga drinken.
Oi, ik kom oorspronkelijk uit Noord-Holland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit gaat de goeie kant op, eindelijk wat meer midden Nederland![]()
* Leandra steekt ff dr tong uit naar de Noord-Holland brigade![]()
![]()
De komende jaren wel. Maar ik wil eigenlijk op een varende woonboot. Ik mis het water als de tering (zeiljacht moeten verkopen vanwege opbreken relatie en delen) . Vandaar nu even goedkoper wonen, een jaar of vijf sparen en dan een schip laten bouwen. Dat zijn de plannen, ondertussen in mijn achterhoofd houdend dat plannen voor de toekomst maar zelden uitkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |