ja sorry, maar het "gewone" leven is hier in alle hevigheid losgebarsten. dus niet alleen school maar ook: zwemles(x2), voetbal(x2) en tennis(x3)...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... je gaat alweer??
Truste buurvrouw![]()
![]()
Hoe kan dat nou... je ziet eruit als een engeltje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar hier thuis blij mee zouden zijn als dat zo echt was![]()
En toch kan ik niet tegen ruzie, kunnen we niet gewoon als vrienden (zo mannelijk) uit elkaar gaan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:09 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Meid, succes ermee en zorg dat je de boel goed op papier hebt staan
Of je zorgt dat hij optijd weer door de volgende geadopteerd wordt natuurlijk![]()
Utrechtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien een idee om in je profiel je burgerlijke staat weer te kunnen geven.
Als je dat wil dan tenminste.
En Kleinzusje, las in de OP van de vorige SC (waar ik toch echt wel om lachen moest) iets over PPI en spoorloos.
Ben vandaag onderweg geweest voor een korte termijn woningruil, zit nu een paar dagen in de buurt van Utrecht.
En ben nu moe en zit een beetje te relaxen.
Straks nog even een klamboe ophangen, ik heb geen zin aan muggen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Utrecht![]()
*ahum..
Als ik bovenop de Dóóóóm sta,
Kijk ik even naar benee!
Die optie heeft het fobo wel, en het wordt net zo vaak wel als niet ingevuldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien een idee om in je profiel je burgerlijke staat weer te kunnen geven.
Als je dat wil dan tenminste.
En Kleinzusje, las in de OP van de vorige SC (waar ik toch echt wel om lachen moest) iets over PPI en spoorloos.
Ben vandaag onderweg geweest voor een korte termijn woningruil, zit nu een paar dagen in de buurt van Utrecht.
En ben nu moe en zit een beetje te relaxen.
Straks nog even een klamboe ophangen, ik heb geen zin aan muggen.
We houden precies twee weken over.....wat gaan we daar mee doen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.. ik heb hetzelfde probleem, echter.. als we de inkomsten en onkosten samenvoegen... zouden we wel eens wat over kunnen houden![]()
Zing 's mee dan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
mijn favoriete provinicie!
(want geboortegrond jeweets)
doe ik toch!quote:
Ik snap dat ook nooit zo, ik heb 2 weken geleden nog uitermate leuk met m'n ex staan kletsen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch kan ik niet tegen ruzie, kunnen we niet gewoon als vrienden (zo mannelijk) uit elkaar gaan?
Maar natuurlijk, en dan gaan we volgende week samen "gezellig" een biertje drinken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch kan ik niet tegen ruzie, kunnen we niet gewoon als vrienden (zo mannelijk) uit elkaar gaan?
Ik begrijp het idd ook niet. Maar ja, gekwetste zielen kunnen voor een hoop ellende zorgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit zo, ik heb 2 weken geleden nog uitermate leuk met m'n ex staan kletsen.
Uiterlijke schijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou... je ziet eruit als een engeltje.
Alsin, wat er aanwezig is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus we hebben Amersfoort, Utrecht......
Volgens mij verminderen de onkosten, blijven de inkomsten gelijk en dus duurt een maand dan een maand?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We houden precies twee weken over.....wat gaan we daar mee doen?
Niet zo'n slecht idee, doen we!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, en dan gaan we volgende week samen "gezellig" een biertje drinken?![]()
Waarom zou je? Dat modder gooien altijd snap ik niet zo... over is over, en als t klaar is dan is het klaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp het idd ook niet. Maar ja, gekwetste zielen kunnen voor een hoop ellende zorgen.
Ja, vind het altijd wel grappig om te weten wie waar zit. Zo zit ik nu ook nog op msn met iemand die onderweg met de trein is van Bucarest naar Alba (Roemenië). Ik geniet van dit medium en wat er allemaal mee kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |