Er is anders een baanbrekende ontwikkeling: Nadia slaapt naast Jaap in Natasia's bed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jawel, wel licht verveeld door DGK. Maar verder heel goedHoe is het met jou?
Trustequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rob is sedert dien ook niet meer mijn huis arts..![]()
Ik ga trachten te slapenteruste all
![]()
![]()
Ik weet niet, wat er tussen Nadia en Dennis gebeurt is zo nep dat ik die spanning totaal mis. Tis vroeg toch nog. hmm, misschien niet voor een maandag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is anders een baanbrekende ontwikkeling: Nadia slaapt naast Jaap in Natasia's bed!![]()
Met mij is het goed, ondanks het tijdstip.
Ik geloof dat ik je vraag niet helemal begrijpquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:30 schreef Malebolgia het volgende:
om maar even het niveau te verhogen:
De recalcitrantie van koning Jaap dwingt de gemiddelde DGK-kijker om op zijn eigen leven en handelen te reflecteren. Want vinden jullie hier van?
Nou... nee. Ik voel me althans niet aangesproken als Jaap verveeld bij zo'n hypnotiseur ligt te hangen. Dat is niet het soort recalcitrantie dat inspireert.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:30 schreef Malebolgia het volgende:
om maar even het niveau te verhogen:
De recalcitrantie van koning Jaap dwingt de gemiddelde DGK-kijker om op zijn eigen leven en handelen te reflecteren. Want vinden jullie hier van?
duidelijk een reactie die mij exemplarisch lijkt voor de doorsnee DGK-kijker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof dat ik je vraag niet helemal begrijp![]()
Je ziet dat helemaal verkeerd, tipsch. In de nieuwe DGK is dit soort veranderingen baanbrekend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet niet, wat er tussen Nadia en Dennis gebeurt is zo nep dat ik die spanning totaal mis. Tis vroeg toch nog. hmm, misschien niet voor een maandag.
Nou nee, ik vond je stellingname simpelweg even te achterlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:34 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
duidelijk een reactie die mij exemplarisch lijkt voor de doorsnee DGK-kijker.
Toch bedankt voor de poging
Moet je hem even terug draaien, dat helptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
HiDiHo, ik ben er nog duizelig van.
Pessimistquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet dat helemaal verkeerd, tipsch. In de nieuwe DGK is dit soort veranderingen baanbrekend.
Psychedelisch was 't in elk geval welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je hem even terug draaien, dat helpt![]()
Het moet toch niet gekker worden. Nadia die voor baanbrekende verandering gaat zorgen in DGKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij stond er daarnet nog 'optimist'. Deze past beter![]()
Wat was psychedelisch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Psychedelisch was 't in elk geval wel![]()
Gaat over een film?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Cool, far out, en spaced. Iets van de jaren zeventig, met lavalampen enzo![]()
Ken je de term echt niet? Het is een drugs- en hippieterm uit de jaren zeventig. Experimenteren met lsd, kleurige plaatjes met fractals. Er staat vast wel iets op wikipedia.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:34 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
duidelijk een reactie die mij exemplarisch lijkt voor de doorsnee DGK-kijker.
Toch bedankt voor de poging
OK, zal het eens zoeken op freakyflicks. Ik ben een redelijke filmfreak, dus die pak ik er maar bijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ken je de term echt niet? Het is een drugs- en hippieterm uit de jaren zeventig. Experimenteren met lsd, kleurige plaatjes met fractals. Er staat vast wel iets op wikipedia.
Wat?!?!?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bij Litha staat Disana ook te draaien, maar dan in een potje![]()
Wat heb je mij leuk neergezet in Het Bos!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
quote:
Ben jij er ook zoeen die na het zien van Pulp FIction en Trainspotting zichzelf bestempeld als film-kenner?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:54 schreef tipsch het volgende:
OK, zal het eens zoeken op freakyflicks. Ik ben een redelijke filmfreak, dus die pak ik er maar bijIk heb erg genoten van de relatief recente spaced out Fear and Loathing in Las Vegas.
Doe jij maar, ik neem nog een snoepjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Steken we 'em nu aan? *aanstekert mét kinderslot in de aanslag*
Als ik nou toch eens wist hoe ik een user kon zoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Grrrrrrr.... Ik zal er eens op letten. En als het me niet aanstaat, schrijf ik gewoon een Topic Reportquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
had je nog niet gezien dus, sinds begin vd avond
![]()
solly wist er verder geen raad mee.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat heb je mij leuk neergezet in Het Bos!
Maar 'psychedelisch' is geen film, het is een begripquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
OK, zal het eens zoeken op freakyflicks. Ik ben een redelijke filmfreak, dus die pak ik er maar bijIk heb erg genoten van de relatief recente spaced out Fear and Loathing in Las Vegas. Edit:he wat, term? of titel?
Nee, ik kijk gewoon graag films. Fijn dat je meteen aangeeft hoe dat bij jou werktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:57 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die na het zien van Pulp FIction en Trainspotting zichzelf bestempeld als film-kenner?
Want mên, die shit is echt té cult weet je!
oh...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik nou toch eens wist hoe ik een user kon zoeken![]()
He![]()
Ohquote:
Napoleon!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doe jij maar, ik neem nog een snoepje![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Grrrrrrr.... Ik zal er eens op letten. En als het me niet aanstaat, schrijf ik gewoon een Topic Report![]()
Zie m'n edit. Ik vroeg aan je over welke film het ging.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar 'psychedelisch' is geen film, het is een begripNet zoiets eigenlijk als 'punk' of 'emo'.
Maar het ging niet over een film, het ging over de avatar die HiDiHo had geplaatst... zo'n flitsend kleurrijk dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zie m'n edit. Ik vroeg aan je over welke film het ging.
Bij nader inzien is het misschien best wel leuk, met m'n wortels in die potquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Een pm is misschien in dit geval beter![]()
GVD, hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging niet over een film, het ging over de avatar die HiDiHo had geplaatst... zo'n flitsend kleurrijk ding![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging niet over een film, het ging over de avatar die HiDiHo had geplaatst... zo'n flitsend kleurrijk ding![]()
quote:
Wat is de limiiet? (en uit hoeveel frames bestaat de avatar die je nu gebruikt?)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
Best moeilijk, een animatie maken die onder de usericon limiet blijft.
Als Litha je op tijd water geeft welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het misschien best wel leuk, met m'n wortels in die pot![]()
heerlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nope.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1333/![]()
Je hebt er veel plezier in, zo te zien. En met suksesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Als Litha je op tijd water geeft wel![]()
Had je eerst op een vrachtauto geplakt, als reclame voor sult disana koekjes![]()
Maar dat wilde toch niet helemaal lukken![]()
Gekkehuisquote:
Echt, hè? Als je mij ergens niet op moet pakken is het op grammaticaquote:
wow. Cool, far out, en spaced manquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gekkehuis![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
heerlijk, taal is mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Echt, hè? Als je mij ergens niet op moet pakken is het op grammatica.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gekkehuis![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gekkehuis![]()
psychodeluxequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die met die kleurtjes was pas écht psychedinges![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die met die kleurtjes was pas écht psychedinges![]()
Inderdaad! Daar werd dat bijdehandje toch lekker op zijn plaats gezet hé.quote:
Wat ben jij een gezellige fokkertquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:25 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Inderdaad! Daar werd dat bijdehandje toch lekker op zijn plaats gezet hé.
- Ja wat een zielig sukkeltje. Want echt hé, als je mij ergens niet op moet pakken is het wel grammatica.
Precies, en terecht ook!!
Accent gravequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:25 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Inderdaad! Daar werd dat bijdehandje toch lekker op zijn plaats gezet hé.
- Ja wat een zielig sukkeltje. Want echt hé, als je mij ergens niet op moet pakken is het wel grammatica.
Precies, en terecht ook!!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
HiDiHo zit in Florida.
Ik doe nog 1 sigaretje en dan vind deze gemiddelde DGK-kijker het wel weer mooi geweest voor vandaag.quote:
Toch knap gedaan, al zeg ik het zelfquote:
Jij bent HiDiHoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
Ik zit te chatten met een Catgirl over haar boyfriend.
Ik zou niet dúrven!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jij bent HiDiHo![]()
![]()
geloof dat ik moet gaan slapen![]()
Ik doe met je mee. Ben eindelijk eens lekker moe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe nog 1 sigaretje en dan vind deze gemiddelde DGK-kijker het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Welterusten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ben eindelijk eens lekker moe.
Dat ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch knap gedaan, al zeg ik het zelf![]()
Maar waarom zit jij hier te chatten? http://overseaslounge.camstreams.com/
Ja dat lijkt me wel het bestequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet dúrven!
Als je gaat slapen: welterusten![]()
Weltruste nachtzusterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel het beste
Dat chatten daar is niks voor mij geloof ik![]()
slaap wel allen![]()
![]()
Zusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel het beste
Dat chatten daar is niks voor mij geloof ik![]()
slaap wel allen![]()
![]()
Engeltjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ben eindelijk eens lekker moe.
Ik was ontsnaptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik had je niet eens geroepen
.
Eerder vanavond zei ik je heel enthousiast gedag, bleek het een undercover hidiho te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wanneer was ik het niet?
WantrouwEend.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerder vanavond zei ik je heel enthousiast gedag, bleek het een undercover hidiho te zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
Daar raakte ik ook al mee in de warquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerder vanavond zei ik je heel enthousiast gedag, bleek het een undercover hidiho te zijn
Goodnightquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
Welterusten!!
Slapen als het buiten nog donker is.
![]()
Welterusten Angelinaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
Welterusten!!
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Trustequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
Welterusten!!
![]()
cooquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
Gisteren trouwens een film gekeken http://www.imdb.com/title/tt0443473/
Vond het niet zo heel bijzonder maar de analogie met DGK maakte het wel vermakelijk
Gaat over mensen die die elkaar moeten afslachten en daar zijn dan live streams van op internet.
En in de media is er rumoer over en zelfs in de redactie is onenigheid over wat wel en niet kan
Dus ik hoef m niet te zien?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
Gisteren trouwens een film gekeken http://www.imdb.com/title/tt0443473/
Vond het niet zo heel bijzonder maar de analogie met DGK maakte het wel vermakelijk
Gaat over mensen die die elkaar moeten afslachten en daar zijn dan live streams van op internet.
En in de media is er rumoer over en zelfs in de redactie is onenigheid over wat wel en niet kan
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
en ik ben momenteel een flinke bulk films aan het binnenhalenDGK is aan het wegrotten, dus...
Multitaskingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
en ik ben momenteel een flinke bulk films aan het binnenhalenDGK is aan het wegrotten, dus...
Als je blind op mij afgaat en die analogie kan je aan je reet roesten, mag je hem gerust overslaanquote:
ja, en gaat mij vervolgens voor een onbegrijpelijk stuk vreten uitmakenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat nou, 'raar wijf'. Ik dacht, ik neem jullie mee op een nachtelijk uitstapje.
Waar gaan we heen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat nou, 'raar wijf'. Ik dacht, ik neem jullie mee op een nachtelijk uitstapje.
jammer, want 't is verder wel erg grappig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:20 schreef tipsch het volgende:
http://overseaslounge.camstreams.com/
en die chatbox is buggy
Het was gezelligquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, we zitten in Florida. Kom ook even.
http://overseaslounge.camstreams.com/
Zandvoort.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:43 schreef Disana het volgende:
Wie is Peer nou weer.
Met mezelfquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:24 schreef Disana het volgende:
Ik kom niet meer bij. HiDiHo is aan het flirten.
Nee nog niet, maar volgens mij ken ik ze niet allemaal daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, schoon achterlaten die boel. Ik neem aan dat je naar bed gaat![]()
Ik ben nu ook een beetje stil, de bareigenaar is online, die is zo serieus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar volgens mij ken ik ze niet allemaal daar
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:03 schreef Waris7 het volgende:
Ik ben er ook nog!
Was apart en leuk. 9-lijns chatboxje is het toch niet voor mij. Wat sneller chatten volgende keer, graagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wie het was. Of we hem kenden. Maar ja, was leuk jongens.
quote:
Oh jawel. Vlug je bedje in, jij!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:40 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je om 6 uur 's ochtends nog wakker bent, je eigenlijk niet meer mag gaan slapen.
Maar ik zal wel moeten![]()
Echt nooit meer slapen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:40 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je om 6 uur 's ochtends nog wakker bent, je eigenlijk niet meer mag gaan slapen.
Maar ik zal wel moeten![]()
quote:
Lol maken is leuk!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:44 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben elders lol zitten maken in het Engels, is een beetje laat geworden![]()
Net 12 uur wakkerquote:
Ja, ik kon een beetje lol wel gebruiken. Maar jij hebt dus al geslapen. Yum, ik ruik je koffie bijna.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lol maken is leuk!!!!Ik heb heerlijk geslapen, alleen weer veel te vroeg wakker
![]()
Of een Senseoquote:
Ja, lust je ook wel bakkie, lekkere theemuts van me?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik kon een beetje lol wel gebruiken. Maar jij hebt dus al geslapen. Yum, ik ruik je koffie bijna.
Oh ja. Ik kan het zelf niet zetten, want ik zit nog te chatten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, lust je ook wel bakkie, lekkere theemuts van me?![]()
Owwwwwwww hij weer, me wallen hebben nog wat tijd nodig om glad te trekken...quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Ik kan het zelf niet zetten, want ik zit nog te chatten.
Krijg meteen dat beeld van big brother hotel weer voor me, met viola holt in de morgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owwwwwwww hij weer, me wallen hebben nog wat tijd nodig om glad te trekken...![]()
Ik zal er later vandaag ook wel weer induiken, maar moet in de tussentijd nog wel wat arbeid verrichten...quote:
Was zij 's morgens dan al wakker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijg meteen dat beeld van big brother hotel weer voor me, met fiola holt in de morgen![]()
Zou wel gezellig zijn, bij jou in de buurt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom woon je ook zo verdomde ver weg?!
![]()
![]()
Ben je door die langstaart in dat koude Groningen beland?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn, bij jou in de buurt.
Natuurlijk wel. Vertel het mama Disana maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
Disana is zo druk aan het chatten, dat ze geeneens tijd meer voor me heeft....![]()
Nou idd, die heeft het er maar druk meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
Disana is zo druk aan het chatten, dat ze geeneens tijd meer voor me heeft....![]()
Nee, door m'n studie. Die langstaart heb ik op de computerclub ontmoet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben je door die langstaart in dat koude Groningen beland?
Zit jij nog te loerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou idd, die heeft het er maar druk mee![]()
Ben jij Joep of Ed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Vertel het mama Disana maar![]()
quote:
Ik zie jou anders ook niet stil zitten gabberquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou idd, die heeft het er maar druk mee![]()
Eerst nog een senseootje fixen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben iedereen die je maar wilt. Dus vertel![]()
Neuh, maar fok én chat gaat me net even te snelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook niet stil zitten gabber![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerst nog een senseootje fixen....![]()
Ik ben dus ook helemaal hyperquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neuh, maar fok én chat gaat me net even te snel![]()
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet. Groot klein, dik dun, licht donker, lang of kort haar, vertel eensch...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk jij soms dat ik nog toonbaar ben. Om maar te zwijgen van HiDiHo.
Ik ben de enige die er nog zit, met Amerikanen en ene mel van fok:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is het veilig daar waar jullie zitten? Wip ik ook ff binnen![]()
1.67, beslist niet teveel vet, peper en zout...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet. Groot klein, dik dun, licht donker, lang of kort haar, vertel eensch...
Ja vertel eenschquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet. Groot klein, dik dun, licht donker, lang of kort haar, vertel eensch...
quote:
Wat mij betreft, ik kan bijna niet meer typenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ja ik zie het, valt niet erg veel te zeggen he![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:26 schreef Disana het volgende:
Streamlock!
quote:
Nou, ging nergens overquote:
Hier wel dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou, ging nergens over![]()
Maar ff roken![]()
Hier kunnen we tenminste nog ongestoord baggerenquote:
Pfoeiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:34 schreef Disana het volgende:
Pfoei....
Ik was zo gaar, ik zat de COS te F5'en dus ik dacht dat je er niet wasquote:
Laat hem even een dag staan als het druk isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:36 schreef Disana het volgende:
Wat een misselijkmakende avatar heb ik.
Wat ben jij slecht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laat hem even een dag staan als het druk is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:38 schreef Disana het volgende:
Eend heeft weer een aardig stukje in het red de walvis topic.
Oh blerk, maak er ook een voor Lobasca zeg, gegarandeerd dat je me dan nooit meer ziet![]()
![]()
Zie je die ava's niet?quote:
Weltrustequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je die ava's niet?
Maar ik ben ervandoor, het was leuk met jullie. Slaap of waak lekker, allebei![]()
Denk je? Of moet ik naar mijn werk. Nee, gode zij dank vandaag niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:51 schreef Waris7 het volgende:
Bah, om bijna 8 uur nog naar bed gaan![]()
Schaam je!![]()
Truste lief!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Of moet ik naar mijn werk. Nee, gode zij dank vandaag niet.
En naar bed jij!!![]()
Ik ben lekker al wakkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Of moet ik naar mijn werk. Nee, gode zij dank vandaag niet.
En naar bed jij!!![]()
Sinds uuh... half 4 gistermiddag =pquote:
Misschien heb je de verkeerde werktijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF!![]()
ik maak reklame in talitha d'r bos?![]()
zie nog heul geen klanten...
![]()
Hee Schnitzelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi menschen.
Idd, en een ander wordt er op aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Misschien heb je de verkeerde werktijden
Goeiemiddag![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Mike1964 het volgende:
Weer werken na 6 weken luieren is bah!...![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi menschen.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ow.. is dat het...
alles goed? long time no see!
![]()
![]()
F04 maakt zich er vaak makkelijk vanaf, maar wie ben ik om er wat van te zeggen.... ik open ze niet....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Idd, en een ander wordt er op aangesproken![]()
Ik heb de laatste COSsen van Akveor even bekeken maar er zit er niet 1 bij waar een OP aan ontbreekt.
Das lief van je, je had een vooruitziende scherpe blikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lobasca![]()
Ik had net een van je posts uit de COS mee hierheen genomen
Stront aan de muur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, Sheiss die wand an.
Ik ga lekker schaatsen menschen.
Niet teveel bokken, vanavond doe ik weer mee. 14.gif
Noem je dat opgebokt? Ze zitten allemaal bij mij!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar dat iedereen weer opgebokt is na 6 weken is toch ook wel weer lekker eigenlijk....![]()
In dat geval mag ik hopen dat hij ook een PM gehad heeft, Akveor verdiende dat zeker niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
F04 maakt zich er vaak makkelijk vanaf, maar wie ben ik om er wat van te zeggen.... ik open ze niet....
Dat is nou net niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Stront aan de muur?Viespeuk
![]()
Schaats ze en hou de tegenstander een beetje heel![]()
Are you a teacher?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Noem je dat opgebokt? Ze zitten allemaal bij mij!
Nu nog niet gelukkig, maar volgende week zijn ze er allemaal weer....
Schaatsen? Kan dat al daar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is nou net niet de bedoeling.![]()
Fijne middag allen.![]()
quote:
Wat??!! Heeft Akveor een PM gehad voor een slechte topic??!! Wat is dit voor omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In dat geval mag ik hopen dat hij ook een PM gehad heeft, Akveor verdiende dat zeker niet.
Ik ken ze wel die leraren...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Yep! Heerlijke lange vakanties, alleen dat werken tussendoor is wel vervelend....![]()
You can say that, zodra het serieus wordt, haken ze af..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:30 schreef Copycat het volgende:
Hoi.
Slowchat wordt hier nog letterlijk genomen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat??!! Heeft Akveor een PM gehad voor een slechte topic??!! Wat is dit voor omgekeerde wereld![]()
Dan stel ik de brandende vraag aan jou? Waar woonden de Joden voor 1949? En waarom werden juist zij door de Duitsers opgepakt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een blauwe maandag geschiedenis gestudeerd, dus wie weet...
Was het enige vak dat de recalcitrante Cc op de middelbare school kon boeien. Alleen op de universiteit, na een afgeronde HBO-opleiding, vond ik de helft van de opleiding enorm boeiend en de andere helft rete saai.
Maar eigenlijk moet ik nu een interview uitwerken.
Heel erg kort door de bocht:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
Dan stel ik de brandende vraag aan jou? Waar woonden de Joden voor 1949? En waarom werden juist zij door de Duitsers opgepakt?![]()
Dank voor je beknopte uitleg, ik vrees dat ik toch aan de pillen van Lou de Jong moet..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel erg kort door de bocht:
Overal zo'n beetje (diaspora). Velen zijn er naar de VS geëmigreerd, voor en na de oorlog.
Zondebokken doen het altijd goed om de meute aan je kant te krijgen. Aangezien de joden van oudsher een zakelijk volk was en het Duitsland door het verdrag van Versailles erg slecht ging, was die zondebok al snel 'De Jood'.
sloerbasca, was u niet met een LP onder een WJ DB aan het jassen, terwijl u nog nooit een varken had gezienquote:
Jaloers kreng?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sloerbasca, was u niet met een LP onder een WJ DB aan het jassen, terwijl u nog nooit een varken had gezien![]()
+ dat er een scheiding is tussen Swaradiem en Ashkenasiem, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel erg kort door de bocht:
Overal zo'n beetje (diaspora). Velen zijn er naar de VS geëmigreerd, voor en na de oorlog.
Zondebokken doen het altijd goed om de meute aan je kant te krijgen. Aangezien de joden van oudsher een zakelijk volk was en het Duitsland door het verdrag van Versailles erg slecht ging, was die zondebok al snel 'De Jood'.
Op contact met een flosserquote:
Tussen wie en wie? Of wat en wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
+ dat er een scheiding is tussen Swaradiem en Ashkenasiem, maar dat terzijde![]()
had je maar een vak moeten lerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Noem je dat opgebokt? Ze zitten allemaal bij mij!
Nu nog niet gelukkig, maar volgende week zijn ze er allemaal weer....
Dat Swaradiem heeft iets met het hakenkruis te maken, maar wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ dat er een scheiding is tussen Swaradiem en Ashkenasiem, maar dat terzijde![]()
Ik weet geschiedenis op basisschool niveau is dat beter?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank voor je beknopte uitleg, ik vrees dat ik toch aan de pillen van Lou de Jong moet..![]()
nou, hak ze in de pan dan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is nou net niet de bedoeling.![]()
Fijne middag allen.![]()
De joden uit oost europa en de joden uit de midden/ oosten streken ( + africa)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen wie en wie? Of wat en wat?
![]()
Waar ging dat over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik weet geschiedenis op basisschool niveau is dat beter?![]()
nee hoor, ik ben al gestoord...quote:
Aha,. De benamingen hoor ik nu voor het eerst.quote:[b]Op dinsdag 21 augustus 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:[/b
De joden uit oost europa en de joden uit de midden/ oosten streken ( + africa)![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben al gestoord...![]()
zeg, wil je niet meer van die aansprekende topictitels maken?denkt mijn man lekker tieten te kunnen kijken in je topic drukt ie van pure teleurstelling op een verkeerd knopje..
![]()
Kan best boeiend worden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb even last om mijn kennis over geschiedenis van het jodendom, te combineren met verhalen over schaatsen en kaleneuksex, sorry![]()
PM me maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha,. De benamingen hoor ik nu voor het eerst.
Hup Cc, verder met het kwijlinterview met die goocheldoos...
Er is een verband , maar dat is wel heel privequote:
Is goed. Kom je op mijn to PM lijstje. Na Bupatih, Zwaaibaai en Moonah die nog op antwoord wachten. Ik ben een slechte PM-er.quote:
Boekenkist, dat weet ik nog..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou weet je wel Balthasar Gerards en zo....![]()
Verdorie Lobasca dat was Hugo de Groot.....je bent wel een vrij hopeloos geval.quote:
Da's Hugo de Groot.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Verdorie Lobasca dat was Hugo de Groot.....je bent wel een vrij hopeloos geval.![]()
Zal het nu niet meer vergeten.. hik..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's Hugo de Groot.
Balthazar was de moordenaar van Willem van Oranje.
Je hebt een ban voor 24 uur zag ik net....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:28 schreef Lobasca het volgende:
Fuckik heb de hik.. laat me schrikken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |