Wilgo is geen bloedverwant, dus geen incest meer vreemd gaan, inderdaad lekkere zus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Mearloow het volgende:
wilgo had veel sex met de zus van natasia![]()
maar die kinderen noemden hem ook altijd oom wilgo wat is dit allemaal voor ranzige incest
Eens te meer blijkt hoe makkelijk Huub en Jaap verhaaltjes op kunnen hangen en sommige naieve streamers alles voor waar aannemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Mearloow het volgende:
maar die kinderen noemden hem ook altijd oom wilgo wat is dit allemaal voor ranzige incest
Je hebt van die gezinnen waar ieder volgend vriendje van mama "Oom Huppeldepup" wordt genoemd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Mearloow het volgende:
Ik vermoed dat Jaap die info uit de brief van Natasja heeft, de brief die ze vergeten was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Eens te meer blijkt hoe makkelijk Huub en Jaap verhaaltjes op kunnen hangen en sommige naieve streamers alles voor waar aannemen.
Welke brief?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:42 schreef mootie het volgende:
Jaap wil Natasja uitnodigen met de gezamelijke punten, even Natasja een podium geven, en dan nog even de brief erbij halen die hij gevonden heeft. Huub vindt het brilfockingjant.
Volgens mij lopen ze nu gewoon te stangen, en Wilgo nog meer zwart te maken bij de streamers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jaap die info uit de brief van Natasja heeft, de brief die ze vergeten was.
Hij zei dat daar ook al iets over "centjes" in stondquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Jaap die info uit de brief van Natasja heeft, de brief die ze vergeten was.
Misschien voor een pot, maar voor een man echt niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:41 schreef maril het volgende:
[..]
Wilgo is geen bloedverwant, dus geen incest meer vreemd gaan, inderdaad lekkere zus.
Jaap heeft een brief van Natasja op de PC gevonden waarin hij heel veel info stond over haar.quote:
Ze hebben het over een brief van natasia aan wilgo die nog in de computer stondquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef Mearloow het volgende:
over welke brief hebben ze het nou de hele tijd en wat willen ze daar mee doen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef F04 het volgende:
In aanmaak
Een goede ademhaling is ook onderdeel van een goede trainingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Mearloow het volgende:
wat is die nando voor trainer?is toch geen yogales ofzo
ik bedoelde dat laatste cynischquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien voor een pot, maar voor een man echt niet.![]()
Neem me niet dalijkquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
Vrouw vraagt ken je een beetje frans?
amanda; een klein klein beetje...
Waarom denk ik dat Amanda niet verder komt als ; voulez vous coucher avec moi?![]()
Niet iedereen leest de telegraaf , gezond verstand krant, ik geloof het verhaal maar half en dan nog weet ik niet welke helftquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
Leest die Nando geen kranten ofzo? Hij wist het nog niet van Natasia![]()
Tis al goed joh, zou toch gekund hebben dat ik het een stoot vondquote:
Maakt niet uit welke helft van de Telegraaf je gelooft, dat trekken de meesten hier in twijfel; om vervolgens met het grootste gemak het vreemdgaan met haar zus verhaal van Huub en Jaap voor zoete koek te slikkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef maril het volgende:
[..]
Niet iedereen leest de telegraaf , gezond verstand krant, ik geloof het verhaal maar half en dan nog weet ik niet welke helft![]()
Wilgo kan niet meer stuk bij de streamersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij lopen ze nu gewoon te stangen, en Wilgo nog meer zwart te maken bij de streamers.
Streamers die alles voor zoete koek slikken..
Voorbereiding/training voor Jaap's sumo carriere.quote:
Zat ik ook te denken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef maril het volgende:
[..]
Niet iedereen leest de telegraaf , gezond verstand krant, ik geloof het verhaal maar half en dan nog weet ik niet welke helft![]()
Ik ook niet, en het journaal opende er niet mee...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:50 schreef Johnny_Berra het volgende:
Leest die Nando geen kranten ofzo? Hij wist het nog niet van Natasia![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken.
Die vrouw heeft werkelijk alles aan elkaar gelogen in de kooi als het haar uitkwam...en nu spreekt ze opeens de waarheid?
Sowieso nogal misselijk om er een interview over te geven, krijgen de kinderen DAT weer over zich heen op school...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zat ik ook te denken.
Die vrouw heeft werkelijk alles aan elkaar gelogen in de kooi als het haar uitkwam...en nu spreekt ze opeens de waarheid?
Ze overtreft zichzelf steeds opnieuw wat betreft misselijke acties. Er komen er nog wel meer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Sowieso nogal misselijk om er een interview over te geven, krijgen de kinderen DAT weer over zich heen op school...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |