Nee, ik wil het niet weten, jij wel?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef mootie het volgende:
Jaap: Je wil niet weeeeten wat een goede minnaar ik ben, g-spot, ik weet er alles van!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee, ik wil het niet weten, jij wel?![]()
Dan moet je bij Huub zijn, niet bij mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Een beetje onder de maat. Een gezonde meid prefereert een veelvoud.![]()
Kwam dat los binnen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:29 schreef riri het volgende:
hahahaha..ze hebben het privégedeelte van de telegraaf en lezen het bericht van Natasia
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef StephanL het volgende:
Zo Cora zo Wilgo, zo Wilgo zo Cora.
Ik dacht eerlijk gezegd aan Lieke.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je bij Huub zijn, niet bij mij![]()
Yep, zat vanochtend niet bij de krant.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Yep, zat vanochtend niet bij de krant.
Amanda en Nada lezen het nu en zijn geschokt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Ben benieuwd hoe Brian en Amanda reageren op dit afschuwelijke bericht over hun grote vriendin.
Jaap wilde het snel een paar keer kopieren, omdat Brian het stuk zou kunnen slopen als hij het leest en boos wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Ben benieuwd hoe Brian en Amanda reageren op dit afschuwelijke bericht over hun grote vriendin.
Hun voorland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda en Nada lezen het nu en zijn geschokt.
Oh My God!quote:
Ja, en. Wat verwacht je dan...dat hij in tranen de villa uit loopt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Brian traint gewoon verder, wat een compassie zeg.
Ja, maar ze lezen dagelijks de Telegraaf en weten dus niet beter, net als het grote "Victoria Beckham Styleboek".quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:36 schreef Copycat het volgende:
Slikken ze de versie van Natasia trouwens voor zoete koek?
Vermoeden dat ze niet vrijwillig komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Amanda: "Zullen we Tas uitnodigen?"
Jajaja doen!
En Huub, Jaap en Lieke er constant omheen: "Aan de bedelstaf! Aan de bedelstaf! Aan de bedelstaf! Karma is a bitch! Karma is a bitch! Karma is a bitch! Karma is a bitch!"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Amanda: "Zullen we Tas uitnodigen?"
Jajaja doen!
Incest? Wilgo neukte blijkbaar twee zussen. Geen incest, gewoon een geile vent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:38 schreef Mearloow het volgende:
wilgo had veel sex met de zus van natasia![]()
maar die kinderen noemden hem ook altijd oom wilgo wat is dit allemaal voor ranzige incest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |