Als ik nou toch eens wist hoe ik een user kon zoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bij Litha staat Disana ook te draaien, maar dan in een potje![]()
Grrrrrrr.... Ik zal er eens op letten. En als het me niet aanstaat, schrijf ik gewoon een Topic Reportquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:57 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
had je nog niet gezien dus, sinds begin vd avond
![]()
solly wist er verder geen raad mee.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wat heb je mij leuk neergezet in Het Bos!
Maar 'psychedelisch' is geen film, het is een begripquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
OK, zal het eens zoeken op freakyflicks. Ik ben een redelijke filmfreak, dus die pak ik er maar bijIk heb erg genoten van de relatief recente spaced out Fear and Loathing in Las Vegas. Edit:he wat, term? of titel?
Nee, ik kijk gewoon graag films. Fijn dat je meteen aangeeft hoe dat bij jou werktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:57 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die na het zien van Pulp FIction en Trainspotting zichzelf bestempeld als film-kenner?
Want mên, die shit is echt té cult weet je!
oh...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik nou toch eens wist hoe ik een user kon zoeken![]()
He![]()
Ohquote:
Napoleon!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doe jij maar, ik neem nog een snoepje![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Grrrrrrr.... Ik zal er eens op letten. En als het me niet aanstaat, schrijf ik gewoon een Topic Report![]()
Zie m'n edit. Ik vroeg aan je over welke film het ging.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar 'psychedelisch' is geen film, het is een begripNet zoiets eigenlijk als 'punk' of 'emo'.
Maar het ging niet over een film, het ging over de avatar die HiDiHo had geplaatst... zo'n flitsend kleurrijk dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zie m'n edit. Ik vroeg aan je over welke film het ging.
Bij nader inzien is het misschien best wel leuk, met m'n wortels in die potquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Een pm is misschien in dit geval beter![]()
GVD, hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging niet over een film, het ging over de avatar die HiDiHo had geplaatst... zo'n flitsend kleurrijk ding![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging niet over een film, het ging over de avatar die HiDiHo had geplaatst... zo'n flitsend kleurrijk ding![]()
quote:
Wat is de limiiet? (en uit hoeveel frames bestaat de avatar die je nu gebruikt?)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
Best moeilijk, een animatie maken die onder de usericon limiet blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |