Wat was psychedelisch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Psychedelisch was 't in elk geval wel![]()
Gaat over een film?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Cool, far out, en spaced. Iets van de jaren zeventig, met lavalampen enzo![]()
Ken je de term echt niet? Het is een drugs- en hippieterm uit de jaren zeventig. Experimenteren met lsd, kleurige plaatjes met fractals. Er staat vast wel iets op wikipedia.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:34 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
duidelijk een reactie die mij exemplarisch lijkt voor de doorsnee DGK-kijker.
Toch bedankt voor de poging
OK, zal het eens zoeken op freakyflicks. Ik ben een redelijke filmfreak, dus die pak ik er maar bijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ken je de term echt niet? Het is een drugs- en hippieterm uit de jaren zeventig. Experimenteren met lsd, kleurige plaatjes met fractals. Er staat vast wel iets op wikipedia.
Wat?!?!?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bij Litha staat Disana ook te draaien, maar dan in een potje![]()
Wat heb je mij leuk neergezet in Het Bos!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bij Litha staat Disana ook te draaien, maar dan in een potje![]()
quote:
Ben jij er ook zoeen die na het zien van Pulp FIction en Trainspotting zichzelf bestempeld als film-kenner?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:54 schreef tipsch het volgende:
OK, zal het eens zoeken op freakyflicks. Ik ben een redelijke filmfreak, dus die pak ik er maar bijIk heb erg genoten van de relatief recente spaced out Fear and Loathing in Las Vegas.
Doe jij maar, ik neem nog een snoepjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Steken we 'em nu aan? *aanstekert mét kinderslot in de aanslag*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |