Maar het ging niet over een film, het ging over de avatar die HiDiHo had geplaatst... zo'n flitsend kleurrijk dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zie m'n edit. Ik vroeg aan je over welke film het ging.
Bij nader inzien is het misschien best wel leuk, met m'n wortels in die potquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Een pm is misschien in dit geval beter![]()
GVD, hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging niet over een film, het ging over de avatar die HiDiHo had geplaatst... zo'n flitsend kleurrijk ding![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging niet over een film, het ging over de avatar die HiDiHo had geplaatst... zo'n flitsend kleurrijk ding![]()
quote:
Wat is de limiiet? (en uit hoeveel frames bestaat de avatar die je nu gebruikt?)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
Best moeilijk, een animatie maken die onder de usericon limiet blijft.
Als Litha je op tijd water geeft welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het misschien best wel leuk, met m'n wortels in die pot![]()
heerlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nope.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1333/![]()
Je hebt er veel plezier in, zo te zien. En met suksesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Als Litha je op tijd water geeft wel![]()
Had je eerst op een vrachtauto geplakt, als reclame voor sult disana koekjes![]()
Maar dat wilde toch niet helemaal lukken![]()
Gekkehuisquote:
Echt, hè? Als je mij ergens niet op moet pakken is het op grammaticaquote:
wow. Cool, far out, en spaced manquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gekkehuis![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
heerlijk, taal is mooi.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Echt, hè? Als je mij ergens niet op moet pakken is het op grammatica.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gekkehuis![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gekkehuis![]()
psychodeluxequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die met die kleurtjes was pas écht psychedinges![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die met die kleurtjes was pas écht psychedinges![]()
Inderdaad! Daar werd dat bijdehandje toch lekker op zijn plaats gezet hé.quote:
Wat ben jij een gezellige fokkertquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:25 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Inderdaad! Daar werd dat bijdehandje toch lekker op zijn plaats gezet hé.
- Ja wat een zielig sukkeltje. Want echt hé, als je mij ergens niet op moet pakken is het wel grammatica.
Precies, en terecht ook!!
Accent gravequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:25 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Inderdaad! Daar werd dat bijdehandje toch lekker op zijn plaats gezet hé.
- Ja wat een zielig sukkeltje. Want echt hé, als je mij ergens niet op moet pakken is het wel grammatica.
Precies, en terecht ook!!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
HiDiHo zit in Florida.
Ik doe nog 1 sigaretje en dan vind deze gemiddelde DGK-kijker het wel weer mooi geweest voor vandaag.quote:
Toch knap gedaan, al zeg ik het zelfquote:
Jij bent HiDiHoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:32 schreef Disana het volgende:
Ik zit te chatten met een Catgirl over haar boyfriend.
Ik zou niet dúrven!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jij bent HiDiHo![]()
![]()
geloof dat ik moet gaan slapen![]()
Ik doe met je mee. Ben eindelijk eens lekker moe.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe nog 1 sigaretje en dan vind deze gemiddelde DGK-kijker het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Welterusten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ben eindelijk eens lekker moe.
Dat ben ik niet hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch knap gedaan, al zeg ik het zelf![]()
Maar waarom zit jij hier te chatten? http://overseaslounge.camstreams.com/
Ja dat lijkt me wel het bestequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet dúrven!
Als je gaat slapen: welterusten![]()
Weltruste nachtzusterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel het beste
Dat chatten daar is niks voor mij geloof ik![]()
slaap wel allen![]()
![]()
Zusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel het beste
Dat chatten daar is niks voor mij geloof ik![]()
slaap wel allen![]()
![]()
Engeltjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:36 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ben eindelijk eens lekker moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |