Are you a teacher?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Noem je dat opgebokt? Ze zitten allemaal bij mij!
Nu nog niet gelukkig, maar volgende week zijn ze er allemaal weer....
Schaatsen? Kan dat al daar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is nou net niet de bedoeling.![]()
Fijne middag allen.![]()
quote:
Wat??!! Heeft Akveor een PM gehad voor een slechte topic??!! Wat is dit voor omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:05 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
In dat geval mag ik hopen dat hij ook een PM gehad heeft, Akveor verdiende dat zeker niet.
Ik ken ze wel die leraren...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Yep! Heerlijke lange vakanties, alleen dat werken tussendoor is wel vervelend....![]()
You can say that, zodra het serieus wordt, haken ze af..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:30 schreef Copycat het volgende:
Hoi.
Slowchat wordt hier nog letterlijk genomen?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat??!! Heeft Akveor een PM gehad voor een slechte topic??!! Wat is dit voor omgekeerde wereld![]()
Dan stel ik de brandende vraag aan jou? Waar woonden de Joden voor 1949? En waarom werden juist zij door de Duitsers opgepakt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:35 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een blauwe maandag geschiedenis gestudeerd, dus wie weet...
Was het enige vak dat de recalcitrante Cc op de middelbare school kon boeien. Alleen op de universiteit, na een afgeronde HBO-opleiding, vond ik de helft van de opleiding enorm boeiend en de andere helft rete saai.
Maar eigenlijk moet ik nu een interview uitwerken.
Heel erg kort door de bocht:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
Dan stel ik de brandende vraag aan jou? Waar woonden de Joden voor 1949? En waarom werden juist zij door de Duitsers opgepakt?![]()
Dank voor je beknopte uitleg, ik vrees dat ik toch aan de pillen van Lou de Jong moet..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel erg kort door de bocht:
Overal zo'n beetje (diaspora). Velen zijn er naar de VS geëmigreerd, voor en na de oorlog.
Zondebokken doen het altijd goed om de meute aan je kant te krijgen. Aangezien de joden van oudsher een zakelijk volk was en het Duitsland door het verdrag van Versailles erg slecht ging, was die zondebok al snel 'De Jood'.
sloerbasca, was u niet met een LP onder een WJ DB aan het jassen, terwijl u nog nooit een varken had gezienquote:
Jaloers kreng?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sloerbasca, was u niet met een LP onder een WJ DB aan het jassen, terwijl u nog nooit een varken had gezien![]()
+ dat er een scheiding is tussen Swaradiem en Ashkenasiem, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel erg kort door de bocht:
Overal zo'n beetje (diaspora). Velen zijn er naar de VS geëmigreerd, voor en na de oorlog.
Zondebokken doen het altijd goed om de meute aan je kant te krijgen. Aangezien de joden van oudsher een zakelijk volk was en het Duitsland door het verdrag van Versailles erg slecht ging, was die zondebok al snel 'De Jood'.
Op contact met een flosserquote:
Tussen wie en wie? Of wat en wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
+ dat er een scheiding is tussen Swaradiem en Ashkenasiem, maar dat terzijde![]()
had je maar een vak moeten lerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Noem je dat opgebokt? Ze zitten allemaal bij mij!
Nu nog niet gelukkig, maar volgende week zijn ze er allemaal weer....
Dat Swaradiem heeft iets met het hakenkruis te maken, maar wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ dat er een scheiding is tussen Swaradiem en Ashkenasiem, maar dat terzijde![]()
Ik weet geschiedenis op basisschool niveau is dat beter?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank voor je beknopte uitleg, ik vrees dat ik toch aan de pillen van Lou de Jong moet..![]()
nou, hak ze in de pan dan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is nou net niet de bedoeling.![]()
Fijne middag allen.![]()
De joden uit oost europa en de joden uit de midden/ oosten streken ( + africa)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen wie en wie? Of wat en wat?
![]()
Waar ging dat over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik weet geschiedenis op basisschool niveau is dat beter?![]()
nee hoor, ik ben al gestoord...quote:
Aha,. De benamingen hoor ik nu voor het eerst.quote:[b]Op dinsdag 21 augustus 2007 14:54 schreef kleinzusje het volgende:[/b
De joden uit oost europa en de joden uit de midden/ oosten streken ( + africa)![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben al gestoord...![]()
zeg, wil je niet meer van die aansprekende topictitels maken?denkt mijn man lekker tieten te kunnen kijken in je topic drukt ie van pure teleurstelling op een verkeerd knopje..
![]()
Kan best boeiend worden!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb even last om mijn kennis over geschiedenis van het jodendom, te combineren met verhalen over schaatsen en kaleneuksex, sorry![]()
PM me maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha,. De benamingen hoor ik nu voor het eerst.
Hup Cc, verder met het kwijlinterview met die goocheldoos...
Er is een verband , maar dat is wel heel privequote:
Is goed. Kom je op mijn to PM lijstje. Na Bupatih, Zwaaibaai en Moonah die nog op antwoord wachten. Ik ben een slechte PM-er.quote:
Boekenkist, dat weet ik nog..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou weet je wel Balthasar Gerards en zo....![]()
Verdorie Lobasca dat was Hugo de Groot.....je bent wel een vrij hopeloos geval.quote:
Da's Hugo de Groot.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Verdorie Lobasca dat was Hugo de Groot.....je bent wel een vrij hopeloos geval.![]()
Zal het nu niet meer vergeten.. hik..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's Hugo de Groot.
Balthazar was de moordenaar van Willem van Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |