Sinds uuh... half 4 gistermiddag =pquote:
Misschien heb je de verkeerde werktijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF!![]()
ik maak reklame in talitha d'r bos?![]()
zie nog heul geen klanten...
![]()
Hee Schnitzelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi menschen.
Idd, en een ander wordt er op aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Misschien heb je de verkeerde werktijden
Goeiemiddag![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Mike1964 het volgende:
Weer werken na 6 weken luieren is bah!...![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi menschen.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ow.. is dat het...
alles goed? long time no see!
![]()
![]()
F04 maakt zich er vaak makkelijk vanaf, maar wie ben ik om er wat van te zeggen.... ik open ze niet....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:59 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Idd, en een ander wordt er op aangesproken![]()
Ik heb de laatste COSsen van Akveor even bekeken maar er zit er niet 1 bij waar een OP aan ontbreekt.
Das lief van je, je had een vooruitziende scherpe blikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lobasca![]()
Ik had net een van je posts uit de COS mee hierheen genomen
Stront aan de muur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Oeh, Sheiss die wand an.
Ik ga lekker schaatsen menschen.
Niet teveel bokken, vanavond doe ik weer mee. 14.gif
Noem je dat opgebokt? Ze zitten allemaal bij mij!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar dat iedereen weer opgebokt is na 6 weken is toch ook wel weer lekker eigenlijk....![]()
In dat geval mag ik hopen dat hij ook een PM gehad heeft, Akveor verdiende dat zeker niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
F04 maakt zich er vaak makkelijk vanaf, maar wie ben ik om er wat van te zeggen.... ik open ze niet....
Dat is nou net niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Stront aan de muur?Viespeuk
![]()
Schaats ze en hou de tegenstander een beetje heel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |