Ja, lust je ook wel bakkie, lekkere theemuts van me?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik kon een beetje lol wel gebruiken. Maar jij hebt dus al geslapen. Yum, ik ruik je koffie bijna.
Oh ja. Ik kan het zelf niet zetten, want ik zit nog te chatten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, lust je ook wel bakkie, lekkere theemuts van me?![]()
Owwwwwwww hij weer, me wallen hebben nog wat tijd nodig om glad te trekken...quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja. Ik kan het zelf niet zetten, want ik zit nog te chatten.
Krijg meteen dat beeld van big brother hotel weer voor me, met viola holt in de morgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Owwwwwwww hij weer, me wallen hebben nog wat tijd nodig om glad te trekken...![]()
Ik zal er later vandaag ook wel weer induiken, maar moet in de tussentijd nog wel wat arbeid verrichten...quote:
Was zij 's morgens dan al wakker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Krijg meteen dat beeld van big brother hotel weer voor me, met fiola holt in de morgen![]()
Zou wel gezellig zijn, bij jou in de buurt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom woon je ook zo verdomde ver weg?!
![]()
![]()
Ben je door die langstaart in dat koude Groningen beland?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn, bij jou in de buurt.
Natuurlijk wel. Vertel het mama Disana maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
Disana is zo druk aan het chatten, dat ze geeneens tijd meer voor me heeft....![]()
Nou idd, die heeft het er maar druk meequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:58 schreef Lobasca het volgende:
Disana is zo druk aan het chatten, dat ze geeneens tijd meer voor me heeft....![]()
Nee, door m'n studie. Die langstaart heb ik op de computerclub ontmoet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben je door die langstaart in dat koude Groningen beland?
Zit jij nog te loerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou idd, die heeft het er maar druk mee![]()
Ben jij Joep of Ed?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Vertel het mama Disana maar![]()
quote:
Ik zie jou anders ook niet stil zitten gabberquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou idd, die heeft het er maar druk mee![]()
Eerst nog een senseootje fixen....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben iedereen die je maar wilt. Dus vertel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |