Neuh, maar fok én chat gaat me net even te snelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie jou anders ook niet stil zitten gabber![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerst nog een senseootje fixen....![]()
Ik ben dus ook helemaal hyperquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Neuh, maar fok én chat gaat me net even te snel![]()
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet. Groot klein, dik dun, licht donker, lang of kort haar, vertel eensch...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk jij soms dat ik nog toonbaar ben. Om maar te zwijgen van HiDiHo.
Ik ben de enige die er nog zit, met Amerikanen en ene mel van fok:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is het veilig daar waar jullie zitten? Wip ik ook ff binnen![]()
1.67, beslist niet teveel vet, peper en zout...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet. Groot klein, dik dun, licht donker, lang of kort haar, vertel eensch...
Ja vertel eenschquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij eruit ziet. Groot klein, dik dun, licht donker, lang of kort haar, vertel eensch...
quote:
Wat mij betreft, ik kan bijna niet meer typenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ja ik zie het, valt niet erg veel te zeggen he![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:26 schreef Disana het volgende:
Streamlock!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |