Ik was ontsnaptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik had je niet eens geroepen
.
Eerder vanavond zei ik je heel enthousiast gedag, bleek het een undercover hidiho te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wanneer was ik het niet?
WantrouwEend.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerder vanavond zei ik je heel enthousiast gedag, bleek het een undercover hidiho te zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
Daar raakte ik ook al mee in de warquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eerder vanavond zei ik je heel enthousiast gedag, bleek het een undercover hidiho te zijn
Goodnightquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
Welterusten!!
Slapen als het buiten nog donker is.
![]()
Welterusten Angelinaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
Welterusten!!
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
Trustequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
Welterusten!!
![]()
cooquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
Gisteren trouwens een film gekeken http://www.imdb.com/title/tt0443473/
Vond het niet zo heel bijzonder maar de analogie met DGK maakte het wel vermakelijk
Gaat over mensen die die elkaar moeten afslachten en daar zijn dan live streams van op internet.
En in de media is er rumoer over en zelfs in de redactie is onenigheid over wat wel en niet kan
Dus ik hoef m niet te zien?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:02 schreef PC eend het volgende:
Gisteren trouwens een film gekeken http://www.imdb.com/title/tt0443473/
Vond het niet zo heel bijzonder maar de analogie met DGK maakte het wel vermakelijk
Gaat over mensen die die elkaar moeten afslachten en daar zijn dan live streams van op internet.
En in de media is er rumoer over en zelfs in de redactie is onenigheid over wat wel en niet kan
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
en ik ben momenteel een flinke bulk films aan het binnenhalenDGK is aan het wegrotten, dus...
Multitaskingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
en ik ben momenteel een flinke bulk films aan het binnenhalenDGK is aan het wegrotten, dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |