Er is anders een baanbrekende ontwikkeling: Nadia slaapt naast Jaap in Natasia's bed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jawel, wel licht verveeld door DGK. Maar verder heel goedHoe is het met jou?
Trustequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rob is sedert dien ook niet meer mijn huis arts..![]()
Ik ga trachten te slapenteruste all
![]()
![]()
Ik weet niet, wat er tussen Nadia en Dennis gebeurt is zo nep dat ik die spanning totaal mis. Tis vroeg toch nog. hmm, misschien niet voor een maandag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is anders een baanbrekende ontwikkeling: Nadia slaapt naast Jaap in Natasia's bed!![]()
Met mij is het goed, ondanks het tijdstip.
Ik geloof dat ik je vraag niet helemal begrijpquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:30 schreef Malebolgia het volgende:
om maar even het niveau te verhogen:
De recalcitrantie van koning Jaap dwingt de gemiddelde DGK-kijker om op zijn eigen leven en handelen te reflecteren. Want vinden jullie hier van?
Nou... nee. Ik voel me althans niet aangesproken als Jaap verveeld bij zo'n hypnotiseur ligt te hangen. Dat is niet het soort recalcitrantie dat inspireert.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:30 schreef Malebolgia het volgende:
om maar even het niveau te verhogen:
De recalcitrantie van koning Jaap dwingt de gemiddelde DGK-kijker om op zijn eigen leven en handelen te reflecteren. Want vinden jullie hier van?
duidelijk een reactie die mij exemplarisch lijkt voor de doorsnee DGK-kijker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
Ik geloof dat ik je vraag niet helemal begrijp![]()
Je ziet dat helemaal verkeerd, tipsch. In de nieuwe DGK is dit soort veranderingen baanbrekend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet niet, wat er tussen Nadia en Dennis gebeurt is zo nep dat ik die spanning totaal mis. Tis vroeg toch nog. hmm, misschien niet voor een maandag.
Nou nee, ik vond je stellingname simpelweg even te achterlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:34 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
duidelijk een reactie die mij exemplarisch lijkt voor de doorsnee DGK-kijker.
Toch bedankt voor de poging
Moet je hem even terug draaien, dat helptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
HiDiHo, ik ben er nog duizelig van.
Pessimistquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet dat helemaal verkeerd, tipsch. In de nieuwe DGK is dit soort veranderingen baanbrekend.
Psychedelisch was 't in elk geval welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je hem even terug draaien, dat helpt![]()
Het moet toch niet gekker worden. Nadia die voor baanbrekende verandering gaat zorgen in DGKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij stond er daarnet nog 'optimist'. Deze past beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |