Truste NMNSquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm....vinden jullie het goed dat ik ga slapen? Iemand moet hier tenslotte toch de kost verdienen!
Slaap lekker NMNSquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm....vinden jullie het goed dat ik ga slapen? Iemand moet hier tenslotte toch de kost verdienen!
Ik dacht dat je in je slaap aan het brallen was... Teruste mien jongquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen?? Je inschrijven voor DGKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk! al die rijke lui krijgen alles gratisen ik hardwerkende moderator moet zelf de deur nog open doen
![]()
![]()
later Neemmijnietserieus,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jezus, die hoor je echt zeldenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=1sCOf6MsH0o
Ik heb geen 10.000 euroquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?? Je inschrijven voor DGK![]()
![]()
Pardonquote:
Je mag daar van alles... je mag zelfs on cam fucken, maar op FOK!ken staat een exitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb geen 10.000 euroGa er dan wel op vooruit, bij het zwembad liggen de hele dag en een beetje FOK!en
![]()
ik leen het je wel als je hiet meer komt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb geen 10.000 euroGa er dan wel op vooruit, bij het zwembad liggen de hele dag en een beetje FOK!en
![]()
sorry, ze zat met de laptop onder de muh dekbed..ik wilde pm-enquote:
Aanranden mag wel maar FOK!en ist verbotenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag daar van alles... je mag zelfs on cam fucken, maar op FOK!ken staat een exit
leetersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind jullie vandaag allemaal lief.....of het morgen nog zo is weet ik niet, maar voor nu...., fijne voortzetting en straks lekker dromen!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef je systeem gewoon eens even een herstart.
bij mij heeft youtube ook kuren, veel trager dan normaal. en idd, anders ff rebootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, eerst dit oplossen![]()
Niet alleen joe-troepquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bij mij heeft youtube ook kuren, veel trager dan normaal. en idd, anders ff reboot
Ja, precies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Uitzetten en opstarten?
Weltrustequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
Mooi, als dan toch iedereen naar bed gaat, dan kan ik ook met een gerust hart m'n nest in
Truste All![]()
![]()
Slaap lekker Leandraquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
Mooi, als dan toch iedereen naar bed gaat, dan kan ik ook met een gerust hart m'n nest in
Truste All![]()
![]()
Truste leandra. bis Morgen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
Truste All![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
Truste All![]()
![]()
Wurgsexliefhebbertquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=2GS_8K-0ufo
Truste willemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
dez hond gaat ook naar bed. was gezellig. sorry voor de baldadigheid
TRUSTUH voor straks
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
TRUSTUH voor straks
Is dat zo?quote:
Slaap lekker. En trouwens, je ava is mooi geworden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
TRUSTUH voor straks
Hij is opgeknapt ja, dacht al dat het aan mijn vertroebelde blik lag..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker. En trouwens, je ava is mooi geworden.
Moet ik altijd aan denken als ik die lui hoor. ligt vast aan mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, dat wou ik nou juist niet zeggen![]()
Nee hoor, zoiets vergeet je niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik altijd aan denken als ik die lui hoor. ligt vast aan mij![]()
Hij was leuk, maar dat was een afknapperquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, zoiets vergeet je niet meer.
Nog erger is natuurlijk Rob Oudkerk. Dat je weet dat hij heroinehoertjes heeft opgepikt op de Keilerweg en hoeren.nl bezocht, en dat je dan een uitstrijkje moet laten makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij was leuk, maar dat was een afknapper![]()
Slaap lekker WJquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
TRUSTUH voor straks
Woehoehoe, round and round she goes, ladies and gentlemen!quote:
Rob is sedert dien ook niet meer mijn huis arts..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog erger is natuurlijk Rob Oudkerk. Dat je weet dat hij heroinehoertjes heeft opgepikt op de Keilerweg en hoeren.nl bezocht, en dat je dan een uitstrijkje moet laten maken![]()
Slaap lekker Lobascaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rob is sedert dien ook niet meer mijn huis arts..![]()
Ik ga trachten te slapenteruste all
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |