quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
Mooi, als dan toch iedereen naar bed gaat, dan kan ik ook met een gerust hart m'n nest in
Truste All![]()
![]()
Wurgsexliefhebbertquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=2GS_8K-0ufo
Truste willemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
dez hond gaat ook naar bed. was gezellig. sorry voor de baldadigheid
TRUSTUH voor straks
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
TRUSTUH voor straks
Is dat zo?quote:
Slaap lekker. En trouwens, je ava is mooi geworden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
TRUSTUH voor straks
Hij is opgeknapt ja, dacht al dat het aan mijn vertroebelde blik lag..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Slaap lekker. En trouwens, je ava is mooi geworden.
Moet ik altijd aan denken als ik die lui hoor. ligt vast aan mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Jemig, dat wou ik nou juist niet zeggen![]()
Nee hoor, zoiets vergeet je niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik altijd aan denken als ik die lui hoor. ligt vast aan mij![]()
Hij was leuk, maar dat was een afknapperquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, zoiets vergeet je niet meer.
Nog erger is natuurlijk Rob Oudkerk. Dat je weet dat hij heroinehoertjes heeft opgepikt op de Keilerweg en hoeren.nl bezocht, en dat je dan een uitstrijkje moet laten makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij was leuk, maar dat was een afknapper![]()
Slaap lekker WJquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:00 schreef willem-jozef het volgende:
TRUSTUH voor straks
Woehoehoe, round and round she goes, ladies and gentlemen!quote:
Rob is sedert dien ook niet meer mijn huis arts..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog erger is natuurlijk Rob Oudkerk. Dat je weet dat hij heroinehoertjes heeft opgepikt op de Keilerweg en hoeren.nl bezocht, en dat je dan een uitstrijkje moet laten maken![]()
Slaap lekker Lobascaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rob is sedert dien ook niet meer mijn huis arts..![]()
Ik ga trachten te slapenteruste all
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |