Truste NMNSquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm....vinden jullie het goed dat ik ga slapen? Iemand moet hier tenslotte toch de kost verdienen!
Slaap lekker NMNSquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm....vinden jullie het goed dat ik ga slapen? Iemand moet hier tenslotte toch de kost verdienen!
Ik dacht dat je in je slaap aan het brallen was... Teruste mien jongquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen?? Je inschrijven voor DGKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk! al die rijke lui krijgen alles gratisen ik hardwerkende moderator moet zelf de deur nog open doen
![]()
![]()
later Neemmijnietserieus,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jezus, die hoor je echt zeldenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=1sCOf6MsH0o
Ik heb geen 10.000 euroquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?? Je inschrijven voor DGK![]()
![]()
Pardonquote:
Je mag daar van alles... je mag zelfs on cam fucken, maar op FOK!ken staat een exitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb geen 10.000 euroGa er dan wel op vooruit, bij het zwembad liggen de hele dag en een beetje FOK!en
![]()
ik leen het je wel als je hiet meer komt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb geen 10.000 euroGa er dan wel op vooruit, bij het zwembad liggen de hele dag en een beetje FOK!en
![]()
sorry, ze zat met de laptop onder de muh dekbed..ik wilde pm-enquote:
Aanranden mag wel maar FOK!en ist verbotenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag daar van alles... je mag zelfs on cam fucken, maar op FOK!ken staat een exit
leetersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind jullie vandaag allemaal lief.....of het morgen nog zo is weet ik niet, maar voor nu...., fijne voortzetting en straks lekker dromen!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef je systeem gewoon eens even een herstart.
bij mij heeft youtube ook kuren, veel trager dan normaal. en idd, anders ff rebootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd, eerst dit oplossen![]()
Niet alleen joe-troepquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bij mij heeft youtube ook kuren, veel trager dan normaal. en idd, anders ff reboot
Ja, precies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? Uitzetten en opstarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |