Het was een regelrechte doodsverwensing, tegen de policy en sowiesoquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je roept gewoon mod Pee.
Krijg je er twee
Sorry beetje flauw.
Itsme heb je er aan gedacht om de posting waar je je aan ergerd even te plaatsen in de FB of even te reporten (ik wil steeds temmen zeggen)? Daar word om gevraagd door de mod, kunnen ze beter en gerichter optreden namelijk.![]()
Yep.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je roept gewoon mod Pee.
Krijg je er twee
Sorry beetje flauw.
Itsme heb je er aan gedacht om de posting waar je je aan ergerd even te plaatsen in de FB of even te reporten (ik wil steeds temmen zeggen)? Daar word om gevraagd door de mod, kunnen ze beter en gerichter optreden namelijk.![]()
Die Petre heeft hem weg gehaaldquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef itsme het volgende:
Yep.![]()
Of het duidelijk genoeg is? Ach even terug lezen dan denk ik van wel..
Ik denk dat ik nu de lul ben omdat ik met het geintje van die avatars ben begonnen toen.
Helaas hebben ze aan mij de verkeerde. Ik laat me echt niet wegjagen.![]()
Luie aapquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
Geen zin om verder over een titel na te denken![]()
Hele luie aap.quote:
Net zo iets als in de boekwinkel aan nieuwe boeken ruikenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:14 schreef Disana het volgende:
Snuf snuf... Toch heeft ze wel gelijk. Hij ruikt kakelvers. Lekker!
Betekent dit dat je naar bed gaat? In dat geval: slaap lekker.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
welterusten muizen****![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qrW_JdYo9KM
hee, filmpjes waren leuk. misschien was hij wel boos omdat ie een hoofdrol speelde...zou me niets verbazen dat ie daarom zo reageerde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Yep.![]()
Of het duidelijk genoeg is? Ach even terug lezen dan denk ik van wel..
Ik denk dat ik nu de lul ben omdat ik met het geintje van die avatars ben begonnen toen.
belachelijk natuurlijk want we hebben zo veel avatars gebruikt.
Helaas hebben ze aan mij de verkeerde. Ik laat me echt niet wegjagen.![]()
Truste itsmequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga maar pitten.
Veel te laat.
Slaap lekker allemaal.
Niet al te gezellig maken hier he![]()
nee joh, ik was gisteren toch in de war (weer) en dacht nu grappig te zijn...quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Betekent dit dat je naar bed gaat? In dat geval: slaap lekker.
Nee joh.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, filmpjes waren leuk. misschien was hij wel boos omdat ie een hoofdrol speelde...zou me niets verbazen dat ie daarom zo reageerde.
anyways, stront er over.
zag ook nog m'n eigen ava en moest wel lachen, begreep het niet gelijk...
trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:21 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga maar pitten.
Veel te laat.
Slaap lekker allemaal.
Niet al te gezellig maken hier he![]()
Alles wat ik tegen ben gekomen (op 1 na maar die heeft ie vast gemist).quote:
je was net te laat, muts!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
Is dat filmpjessletje al naar bed ?![]()
Wat pas jij je snel aan zegquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het was een regelrechte doodsverwensing, tegen de policy en sowieso
Ja, halloquote:
Denk het.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
Is dat filmpjessletje al naar bed ?![]()
ik wacht soms 2en een half uur en dan nog niksquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk het.
Eigenlijk heul niet leuk mensen die meteen weg gaan als ze dag posten en niet even wachten of ze nog een reactie krijgen![]()
Ik zie haar blauwe lichtje nog branden, dus ze liegtquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk het.
Eigenlijk heul niet leuk mensen die meteen weg gaan als ze dag posten en niet even wachten of ze nog een reactie krijgen![]()
Veulen doelt op een heel klein lief babbeltje wat we ooit in de nacht haddenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wacht soms 2en een half uur en dan nog niks![]()
Op wat wacht je dan ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik wacht soms 2en een half uur en dan nog niks![]()
vertel dan, joh!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Veulen doelt op een heel klein lief babbeltje wat we ooit in de nacht hadden![]()
Slimme meid ben je tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
Veulen doelt op een heel klein lief babbeltje wat we ooit in de nacht hadden![]()
nein, dat heb ik weg laten laseren. moest m'n bikinilijn om de dag aanpakken..nogal arbeidsintensief.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Op wat wacht je dan ?
Dat het schaamhaar gaat groeien ?![]()
Meestal alleen de winkels in het centrum van de stad!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
Zijn alle winkels op maandagochtend dicht?
Mijn Jumbo zit niet in het centrum, maar is naar ik meen al vanaf 8 uur open op maandagochtend. Maar ja, de Jumbo is natuurlijk de meest geweldige supermarktquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Meestal alleen de winkels in het centrum van de stad!
neequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
Zijn alle winkels op maandagochtend dicht?
Niks bijzondersquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Goeie avond, nacht of morgen![]()
Zoo geen zin om bij te lezen dus vertellen jullie maar of ik wat gemist heb!!!Alsjeblieft!
hoi petraaaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Zoo geen zin om bij te lezen dus vertellen jullie maar of ik wat gemist heb!!!Alsjeblieft!
Ok heb je even tijdquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nein, dat heb ik weg laten laseren. moest m'n bikinilijn om de dag aanpakken..nogal arbeidsintensief.
Die hebben we hier niet de Jumboquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn Jumbo zit niet in het centrum, maar is naar ik meen al vanaf 8 uur open op maandagochtend. Maar ja, de Jumbo is natuurlijk de meest geweldige supermarkt![]()
jullie zijn zeker vrouwen in tuinpakken met zware shag(onder de armen).quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Slimme meid ben je toch![]()
Enne WJ niet zo nieuwsgierig joh, je lijkt wel een vrouw.
quote:
Via internetquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
Het ging mij om een boekhandel of een andere winkel waar ze kaarten verkopen.
Vriendin gaat donderdag trouwen en ik wil nog even een leuke kaart kopen.
Toevallig heel toevallig heb ik mezelf vandaag vakantieklaar gemaakt en alle holtes en geschoren!!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jullie zijn zeker vrouwen in tuinpakken met zware shag(onder de armen).
en nu ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
overdreven zeg dat geram op tafel om een klein grapje
![]()
Luister flosserquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Via internet en de bruna is wel vroeg open op maandagquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
Ik rook niet en draag ook geen tuinpakken. Maar wel soms een overal. En dat vinden de meeste mannen heeeeel sexyquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef willem-jozef het volgende:
Boekhandels zijn volgens mij dicht op maandagochtend, maar plaatsen waar ze kranten verkopen meestal weer niet. Desnoods zou je de kiosk op het station kunnen proberen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
ps. Ik klik nooit op linkjes dan ontploft mn PC, dus kan tijdens jullie gezellige zangavonden niet mee doen en voel me dan altijd heel eenzaam en buitengsloten. Maar dat geeft niksquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef ppi het volgende:
Ben een beetje achter met lezen maar nog even over dat youtube downloadgedoe.
Deze:
http://youtube.com/watch?v=kiW5DF2LFOI
is een probleem, krijg 'm maar heeeeeeeel langzaam binnen![]()
Terwijl bijv. http://www.youtube.com/watch?v=LiDpMfEeo3Q
wel binnenkomt.
Flashplayer net geupdate. Ach, tis eigenlijk ook niet belangrijk.
Veel problemen lossen zich van zelf op.
Maar vreemd vinnik het wel dat totaal verschillende downloadgedrag per clip.
haha. okay, da's waar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luister flosser
Ik heb al dagen terug een boekje open gedaan over mn scheergedrag, multiculturele afkomst van dit gebruik en mn voorkeuren. Dus niet zeuren nu![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi, heb je gemist net. alles goed/gut?
Kijk dat is mooi die bruna.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
Via internet en de bruna is wel vroeg open op maandag
kaartenhuis.nlquote:
Die eerste komt hier prima binnen. Soms heb je ook gewoon even pech, een refresh kan dan helpen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef ppi het volgende:
Ben een beetje achter met lezen maar nog even over dat youtube downloadgedoe.
Deze:
http://youtube.com/watch?v=kiW5DF2LFOI
is een probleem, krijg 'm maar heeeeeeeel langzaam binnen![]()
Terwijl bijv. http://www.youtube.com/watch?v=LiDpMfEeo3Q
wel binnenkomt.
Flashplayer net geupdate. Ach, tis eigenlijk ook niet belangrijk.
Veel problemen lossen zich van zelf op.
Maar vreemd vinnik het wel dat totaal verschillende downloadgedrag per clip.
Wil wel een echte kaart en geen cheap ding natuurlijk. Ze is wel al jaren me vriendinnetje. Vidn het al erg genoeg dat ik niet naar d'r bruiloft kan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
Boekhandels zijn volgens mij dicht op maandagochtend, maar plaatsen waar ze kranten verkopen meestal weer niet. Desnoods zou je de kiosk op het station kunnen proberen?
misschien een idee om dan voor jou de artiest en ut nummer te vermelden. kun je meeneurien zonder tremaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ps. Ik klik nooit op linkjes dan ontploft mn PC, dus kan tijdens jullie gezellige zangavonden niet mee doen en voel me dan altijd heel eenzaam en buitengsloten. Maar dat geeft niks![]()
ga je me na dit intieme gesprek weer inruilen voor een lammemuis ? of watquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha. okay, da's waar.
tuinpak zonder okseltouw wellicht..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien een idee om dan voor jou de artiest en ut nummer te vermelden. kun je meeneurien zonder trema
open eerst maar is een fotoboek, godzillaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ga je me na dit intieme gesprek weer inruilen voor een lammemuis ? of wat![]()
![]()
Dat doet me aan iemand denkenquote:
Zal ik nu bekennen dat ik precies ooit is 1 ding via internet heb gekocht en verder nog nooit? Geloof niet dat het aan mij besteed is dat gedoe met die ideal enzo.quote:
Schagensesloeriequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
open eerst maar is een fotoboek, godzilla![]()
Is met bellen, heel makkelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik nu bekennen dat ik precies ooit is 1 ding via internet heb gekocht en verder nog nooit? Geloof niet dat het aan mij besteed is dat gedoe met die ideal enzo.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Wat een hoerenkeet is de villa aan t worden... RTL 4 pimp of the year??
Sorry, weet dat het off-topic is maar heb nog steeds geen zin om in de COS te posten
Oh dat kan ik (denk ik) gaat het dan van me abonnement af?quote:
Linkje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, maar iedereen heeft dus over mijn belangrijke post in deze SC heengelezen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
Goed, maar iedereen heeft dus over mijn belangrijke post in deze SC heengelezen![]()
![]()
Welke?? Dat PT een snel aangepaste kutnewbie is?? What else is newquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat pas jij je snel aan zegals kutnewbee, mn complimenten
![]()
high babesquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef Leandra het volgende:
Wat een hoerenkeet is de villa aan t worden... RTL 4 pimp of the year??
Sorry, weet dat het off-topic is maar heb nog steeds geen zin om in de COS te posten
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zie haar blauwe lichtje nog branden, dus ze liegt![]()
Ik wilde namelijk net gaan tracteren![]()
Ik vind ze allemaal enorm belangrijk, dus ik heb geen idee welke je bedoeltquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
say againquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ja enquote:
Die had ik wel gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef het op
Dan maar even heel hard
Ik verdien een feeeeeestje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet gewoon altijd je mobiel in de aanslag hebben met het alarmnummer klaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ps. Ik klik nooit op linkjes dan ontploft mn PC, dus kan tijdens jullie gezellige zangavonden niet mee doen en voel me dan altijd heel eenzaam en buitengesloten. Maar dat geeft niks![]()
Okquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef het op
Dan maar even heel hard
Ik verdien een feeeeeestje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik een dan lief ben geweestquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd je mobiel in de aanslag hebben met het alarmnummer klaar.
En als het niks geeft met die zangavonden dan is het goed.
Dan voel je je misschien wel goed als je eenzaam en buitengesloten bent.
Maar vreemd blijft het wel maar dat is bij jouw dan eigenlijk toch ook weer niet vreemd want je bent toch ook best wel een beetje vreemd zo nu en dan.
En ik klik bijna overal op wat los en vast zit..
Niet erg helder dit... Leg is uitquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
Omdat ik een dan lief ben geweest![]()
![]()
![]()
Geen taart![]()
Ze is een hele dag lief geweestquote:
Tja, ik moet het er maar mee doen - no problemo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Die eerste komt hier prima binnen. Soms heb je ook gewoon even pech, een refresh kan dan helpen.
Sommige dingen zijn echt goedkoper via het Internet, en vaak kun je ook gewoon betalen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik nu bekennen dat ik precies ooit is 1 ding via internet heb gekocht en verder nog nooit? Geloof niet dat het aan mij besteed is dat gedoe met die ideal enzo.
Thx, tikt mee zonder geluid op gevoelquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
gisteren het laatste liedje voor iemand die nu afwezig is..
anyways, voor de grap geplaatst, zit al een tijdje in m'n (knappe) hoofd. zou ik dan toch homo zijn?
KZ; het ben" teek tet" met 'back for good'
http://www.youtube.com/watch?v=wMSUnEOPY5I
OOOOOOOOOOOOOOOOh.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:14 schreef Talitha het volgende:
Doe eens wat simpeler allemaal? Ik kan jullie niet volgen.
Wat dat betreft ben ik gewoon niet erg een kind van deze tijd. Vind dat allemaal naar en engquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:20 schreef ppi het volgende:
Sommige dingen zijn echt goedkoper via het Internet, en vaak kun je ook gewoon betalen.
Overschrijven of onder rembours of zo.
Zeker bij grote aankopen zijn die extra verzendkosten vaak te verwaarlozen.
Welkom in de 21ste eeuw![]()
eeeeeeeeen bosssssie eeen bosssiieeee, eeen bossssie rode deeeeee roooooooooossssssssssssseeeequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOh.
Dat is een feestje waard ja.
Een bloemetje voor kz.
[afbeelding]
Ik voel liefdequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef ppi het volgende:
[..]
Tja ik weet het, soms ben ik niet verkeerd maar daar kan ik ook niks aan doen![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
eeeeeeeeen bosssssie eeen bosssiieeee, eeen bossssie rode deeeeee roooooooooossssssssssssseeee
hee hee heee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach neem je tijd als het mogelijk is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik gewoon niet erg een kind van deze tijd. Vind dat allemaal naar en eng![]()
Ik doe bv op de website van de eci kijken welke boeken ik wil. En vervolgens schrijf ik de nummers va nde website over op zo'n ouderwetse antwoordkaart en gooi die dan op de post.
Als je met me mee wilt gaan, wij samen hier vandaan, heb jij voor mij gekozenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:25 schreef kleinzusje het volgende:
eeeeeeeeen bosssssie eeen bosssiieeee, eeen bossssie rode deeeeee roooooooooossssssssssssseeee
hee hee heee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou kijk aan me pinpas ben ik wel gewend. Maar dat kopen via internet. Ik wil dingen voelen en aanraken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
Ach neem je tijd als het mogelijk is.
ik ben persoonlijk bijv. ook nog niet aan internetbankieren toe.
Ben net goed en wel bekomen van de schrik veroorzaakt door de invoering van de PIN pas.
ouwelulquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach neem je tijd als het mogelijk is.
ik ben persoonlijk bijv. ook nog niet aan internetbankieren toe.
Ben net goed en wel bekomen van de schrik veroorzaakt door de invoering van de PIN pas.
roses are redquote:
Ik youtube meestal ook niet mee hoor. Tenzij die speciaal aan mij gericht isquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:32 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk dat noem ik nou meedenken met iemand zonder utjoep![]()
Laten we niet meteen overdrijven.quote:
was eigenlijk ook voor jou, circusknolquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik youtube meestal ook niet mee hoor. Tenzij die speciaal aan mij gericht is
Flosser, ik zit nog op Elly te hossenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
roses are red
violets are blue
so is my arse
zekers for thou, bitch
KZ&pentium1; wild roses- nick cave / kylie dinges
http://www.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM
Trouwenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:36 schreef ppi het volgende:
[..]
Laten we niet meteen overdrijven.
Jij bent een emotionele rollercoaster of hoe dat ook maar heet.
Maar daar is niet zo heel veel verkeerd aan (denk ik tenminste voorzichtig).
![]()
Neuh, voelen en aanraken hoeft niet (meer) zo erg van mij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou kijk aan me pinpas ben ik wel gewend. Maar dat kopen via internet. Ik wil dingen voelen en aanraken.
Circusknol?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:37 schreef willem-jozef het volgende:
was eigenlijk ook voor jou, circusknol
http://www.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM
Ik had het over kledingquote:
Insinueren dat een andere user er alleen maar zit om anderen weg te jagen is meer dan 'ff een opmerking'.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het was ff een opmerking, net zoals die van jou![]()
Het klinkt wel heel praktisch. Soms denk ik ook "ik doe het". Maar dan zit ik er voor en dan ga ik denken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:42 schreef ppi het volgende:
Neuh, voelen en aanraken hoeft niet (meer) zo erg van mij.
Maar ik koop bijv ook geen broeken of pizza's of zo via het internet maar soms computeronderdelen, fietsspullen en dat soort dingen.
Maar ik ga duurdere en vooral kwetsbare dingen vaak net zo lief zelf ophalen.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:43 schreef ppi het volgende:
[..]
46 met uitermate jonge en jeugdige uitstraling
lol, heb mezelf al heel lang gelden voorgenomen niet te trouwen, mits.......quote:
Geeft niks Leaquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
Zo... ff wat anders gedaan, en ben blij dat het KZ raadsel opgelost is
Sorry meis... ik ben er niet zo bij vandaag, maar gefeliciteerd
Dat hebben juf Leandra en Juf Disana me uitgelegd. En toen ben ik het helemaal zelf gaan veranderen. Maar ook weer maakte ik een spelfout, dus heb het weer veranderd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
lol, heb mezelf al heel lang gelden voorgenomen niet te trouwen, mits.......
Wist je trouwens dat je volgens mij moeite hebt met het gebruik van het woordje "mits" ?
Geloof het wel want je had het twee keer verwarrend gebruikt in je twintig+ regels en later is het weer veranderd zag ik.
Of was dat een modje ?
Maar trouwen, ik zeg nie dat het nie mogelijk is maar denk het nie...
Neuh... dat was op aanbeveling van KZ d'r persoonlijke taalnaziquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:49 schreef ppi het volgende:
[..]
lol, heb mezelf al heel lang gelden voorgenomen niet te trouwen, mits.......
Wist je trouwens dat je volgens mij moeite hebt met het gebruik van het woordje "mits" ?
Geloof het wel want je had het twee keer verwarrend gebruikt in je twintig+ regels en later is het weer veranderd zag ik.
Of was dat een modje ?
Laters KZquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga me scheren en in de lurkstand
Tot later![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stokenquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Insinueren dat een andere user er alleen maar zit om anderen weg te jagen is meer dan 'ff een opmerking'.
Is ook niet te vergelijken met de mijne, die erop wees dat de klacht elders thuishoort.
Van jou ja, bemoeial. Je bent m'n moeder niet, ik ben je fixatie op mij redelijk zat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stoken![]()
En nu ga ik proberen me oogjes te sluiten in me bedje latersssssssssssss![]()
![]()
jo, welterusten. laat je rug door iemand anders doen omdat dit best moeilijk is met een spiegeltje. kusjequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
Tot later![]()
Disana, ik denk niet dat die opmerking van Petraa zo bedoeld was....quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Van jou ja, bemoeial. Je bent m'n moeder niet, ik ben je fixatie op mij redelijk zat.
Truste Petraaquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Stuur haar een pm je weet niet of ze hier leest, mensen zouden zomaar kunnen denken dat je zit te stoken![]()
![]()
Petraa zit al tijden op mijn nek alsof ze mijn moeder is. Het is goed dat ze op vakantie gaat, kan ze wat afkicken van d'r fixatiequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Disana, ik denk niet dat die opmerking van Petraa zo bedoeld was....
trustehquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Trustequote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
ff dna checken, als ze je moeder niet is, is ze van mijquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Petraa zit al tijden op mijn nek alsof ze mijn moeder is. Het is goed dat ze op vakantie gaat, kan ze wat afkicken van d'r fixatie![]()
Misschien moet je wat minder voor anderen denken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
Godsamme wat word ik moe van dit soort gezeik... het probleem in de COS zit voornamelijk ergens anders en wat gebeurt er?? Degenen die wel doorhebben wat het probleem is en waar het zit gaan elkaar zitten aanvallen...
Ga iets doen met die energie en richt het op de juiste personen ofzo.... tering, ik had een uur geleden gewoon m'n nest in moeten gaan
Beetje lange tenen jij volgens mij??? Ik wil je alleen waarschuwen, maar je hebt gelijk ik ben je moeder niet, maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen en ik ben zeker niet gefixeerd op jou, want als je goed had gekeken, zag je dat ik in de COS ook een reaktie gaf op BSOL. Niet iedereen kijkt alleen maar naar jou hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Van jou ja, bemoeial. Je bent m'n moeder niet, ik ben je fixatie op mij redelijk zat.
Je accepteert maar van heel weinig mensen een weerwoord maar niet ieder weerwoord van ieder ander is altijd bedoeld om je onderuit te halen...... beetje nuance af en toe graag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Petraa zit al tijden op mijn nek alsof ze mijn moeder is. Het is goed dat ze op vakantie gaat, kan ze wat afkicken van d'r fixatie![]()
Heb je Dr. Phil nodig of ben je nog te redden ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel praktisch. Soms denk ik ook "ik doe het". Maar dan zit ik er voor en dan ga ik denken.
- Dan heb ik het pas over een paar dagen en niet nu.
- Wat voor betalingsding?
- Dan moet ik natuurlijk weer thuis blijven voor dat pakje
- Straks valt het tegen.
En dan haak ik af![]()
Jij bent gefixeerd!! Jij denkt dat mensen het op jou gemunt hebben!!! Beetje sneu ik had je hoger ingeschat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent wel degelijk gefixeerd op mij en de toon die je soms aanslaat is er een van een moeder tegen een kind. Laat dat eens, misschien dat we dan door één deur kunnen. Tot dan ben ik je oprecht behoorlijk zat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Beetje lange tenen jij volgens mij??? Ik wil je alleen waarschuwen, maar je hebt gelijk ik ben je moeder niet, maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen en ik ben zeker niet gefixeerd op jou, want als je goed had gekeken, zag je dat ik in de COS ook een reaktie gaf op BSOL. Niet iedereen kijkt alleen maar naar jou hoor
En voor nu sweet dreams
Komt mooi uit, want zoals je nu doet, ben ik jou ook spuugzat!!!! Ik krijg het gevoel dat jij in het middelpunt van de aandacht wil staan, maar zonder commentaren van anderen. Jij bent de persoon die commentaar mag geven en niemand anders mag wat terug zeggen. Sorry dan heb je aan mij een verkeerde!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent wel degelijk gefixeerd op mij en de toon die je soms aanslaat is er een van een moeder tegen een kind. Laat dat eens, misschien dat we dan door één deur kunnen. Tot dan ben ik je oprecht behoorlijk zat.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Weet je..... zoek het allemaal maar helemaal uit..... Dat hysterische mens met dr wannabee psycholoog mag de COS overnemen, onderlinge relletjes mogen de SC overnemen....
Ik ben er klaar mee
Vreemd, want ik krijg jou op de meest onverwachte momenten op mijn nek terwijl ik het niet tegen je heb en het niet over jou gaat. Dan vind je steeds weer dat ik een bepaalde mening niet mag hebben of iets niet had mogen zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Komt mooi uit, want zoals je nu doet, ben ik jou ook spuugzat!!!! Ik krijg het gevoel dat jij in het middelpunt van de aandacht wil staan, maar zonder commentaren van anderen. Jij bent de persoon die commentaar mag geven en niemand anders mag wat terug zeggen. Sorry dan heb je aan mij een verkeerde!!!
Dus mensen die het niet met jou eens zijn, mogen niets zeggen, goh wat is dat toch geweldig. Kindje van God zekerquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd, want ik krijg jou op de meest onverwachte momenten op mijn nek terwijl ik het niet tegen je heb en het niet over jou gaat. Dan vind je steeds weer dat ik een bepaalde mening niet mag hebben of iets niet had mogen zeggen.
Dat is enorm hinderlijk, zeker ook nu weer. Jij valt me aan op 'stoken' terwijl de situatie wel even heel anders ligt.
Als je me niet begrijpt en het niet met me eens bent, láát me dan gewoon en kijk naar iemand anders of de bloemetjes in je tuin ofzo.
Nieuwsgierig aagje.quote:
Als we dat nou allemaal eens dedenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemd, want ik krijg jou op de meest onverwachte momenten op mijn nek terwijl ik het niet tegen je heb en het niet over jou gaat. Dan vind je steeds weer dat ik een bepaalde mening niet mag hebben of iets niet had mogen zeggen.
Dat is enorm hinderlijk, zeker ook nu weer. Jij valt me aan op 'stoken' terwijl de situatie wel even heel anders ligt.
Als je me niet begrijpt en het niet met me eens bent, láát me dan gewoon en kijk naar iemand anders of de bloemetjes in je tuin ofzo.
Wat een puberale reactie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus mensen die het niet met jou eens zijn, mogen niets zeggen, goh wat is dat toch geweldig. Kindje van God zeker![]()
nou, gekkie, dan kom ik af en toe wel bij je logeren of zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
Weet je..... zoek het allemaal maar helemaal uit..... Dat hysterische mens met dr wannabee psycholoog mag de COS overnemen, onderlinge relletjes mogen de SC overnemen....
Ik ben er klaar mee
Net zoals jij Prpspera publiekelijk aanspreekt in de SC waar Prospera niet is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een puberale reactie.
Jij vindt het nodig om breed publiekelijk uit te meten wat ik doe en zeg, en wat jij daar wel niet allemaal van vindt. Kennelijk is je behoefte daaraan bij mij heel groot, en heb je het idee dat dat bij mij erg nodig is.
Ik zeg je nogmaals dat je de plank enorm misslaat met je stook-beschuldiging. Ik accepteer dat niet van je.
Doet ie het tochquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
ik denk dat als jullie dit op pm-basis uitspreken er een constructief gesprek kan volgen. nu met medegluurders zou iedereen z'n poot stijf houden en kom je dus niet zo snel tot een consensus.
wil me nergens mee bemoeien verder, hoorr
Dat is nou juist het probleem. Petraa wil iets van de daken schreeuwen en dan doet ze dat gewoon, of het goed uitkomt of niet. Nu weer met de beschuldiging dat ik stook. Ik vind dat niet kunnen, punt uit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Als we dat nou allemaal eens deden![]()
Ik heb haar erover gePM'd. Kennelijk heeft ze niets gezien of geen zin hier te komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Net zoals jij Prpspera publiekelijk aanspreekt in de SC waar Prospera niet is.![]()
Ik geef je 1x een waarschuwing omdat je dat wat in de COS speelt verplaatst naar de SC, doe het dan via pm. Ik waarschuw je dat mensen dat kunnen zien als stoken. Ik beschuldig je nergens van was ook niet mijn intentie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een puberale reactie.
Jij vindt het nodig om breed publiekelijk uit te meten wat ik doe en zeg, en wat jij daar wel niet allemaal van vindt. Kennelijk is je behoefte daaraan bij mij heel groot, en heb je het idee dat dat bij mij erg nodig is.
Ik zeg je nogmaals dat je de plank enorm misslaat met je stook-beschuldiging. Ik accepteer dat niet van je.
Manuel was weer bezigquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben heel even Fawlty Towers kijken en er is meteen weer nieuw gezeik!?
Je hebt wel degelijk letterlijk geschreven dat je vindt dat ik stook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik geef je 1x een waarschuwing omdat je dat wat in de COS speelt verplaatst naar de SC, doe het dan via pm. Ik waarschuw je dat mensen dat kunnen zien als stoken. Ik beschuldig je nergens van was ook niet mijn intentie.
Maar je beschuldig mij nu van iets wat jezelf ook de hele week al doe breed publieke uit te meten hoe sommige kliekjes werken in de COS.
En als jij dan lange tenen heb en gelijk geirriteerd ben, is het misschien beter dat jij de plantjes ff water ga geven, want ik heb geen zin om gelijk door jou te worden aangesproken op een juffies toontje. Ik geef je een goed bedoeld advies, zonder fixatie, die zit waarschijnlijk in je hoofd. En verder ga ik er niet op in, want ik wil niet deze hele SC vervuilen, als je nog wat te zegggen heb je weet waar de pm zit. Voor nu de groeten.![]()
Zonder nu direct al te persoonlijk te worden denk ik dat je wel weet dat je soms moeilijkheden met taal hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat hebben juf Leandra en Juf Disana me uitgelegd. En toen ben ik het helemaal zelf gaan veranderen. Maar ook weer maakte ik een spelfout, dus heb het weer veranderd.
![]()
Letterlijk geschreven dat ik vind dat je zit te stoken ????? Bril nodig ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:55 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Weltruste Veulenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
Je kijkt even niet en de hele boel ontploft.
Maar ik ben moe... Kijk morgen wel even of er nog lichaamsdelen moeten worden opgeruimt.
Denk allemaal om jullie hart en bloeddruk.![]()
hoi hidi, het was gisteren te gezellig, 't mag niet zo zijn. heb morgen een snipperdag en dacht leuk nog ff te lullen, gaan al die dames stom tegen elkaar doen. wij zijn er weer de dupe van met onze gevoelige snaartjesquote:
dag lief sierpaardjequote:Op maandag 20 augustus 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
Je kijkt even niet en de hele boel ontploft.
Maar ik ben moe... Kijk morgen wel even of er nog lichaamsdelen moeten worden opgeruimt.
Denk allemaal om jullie hart en bloeddruk.![]()
In je tweede antwoord al helemaal, ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Letterlijk geschreven dat ik vind dat je zit te stoken ????? Bril nodig ?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi, het was gisteren te gezellig, 't mag niet zo zijn. heb morgen een snipperdag en dacht leuk nog ff te lullen, gaan al die dames stom tegen elkaar doen. wij zijn er weer de dupe van met onze gevoelige snaartjes![]()
dus...een liedje voor ons tweeen, deugniet:
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
Oke dus nu zijn Mootie en ik het, ik zou zeggen hou eens een spiegel voor en kijk naar jezelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
In je tweede antwoord al helemaal, ja.
Je reacties zijn te kinderachtig voor woorden. Je roept maar wat op een hoog toontje alsof je tegen een kind praat. Dat schiet niet op.
Ik wil alleen nog zeggen dat je met je 'stook' verhaal de pogingen om de COS te verbeteren geen goed hebt gedaan. Hetzelfde geldt voor Mootie.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Je reacties zijn te kinderachtig voor woorden. Je roept maar wat op een hoog toontje alsof je tegen een kind praat. Dat schiet niet op.
Ik wil alleen nog zeggen dat je met je 'stook' verhaal de pogingen om de COS te verbeteren geen goed hebt gedaan. Hetzelfde geldt voor Mootie.
Dus nu veroorzaak ik streamlocks en verneuk ik de pogingen om de COS te verbeteren?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het enige wat ik deed was een berichtje uit de COS overhevelen naar hier omdat het daar niet hoorde; ik had diegene er zelfs netjes over gePM'd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Hou 's op de SC te verneuken met dat COSgekut.
und ein bitchen Hand und Spandiensten vielleicht, nahquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ik wil dat ze nu beide hun excuses voor het ongemak aan ons aanbieden![]()
![]()
Niet alle dames hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hidi, het was gisteren te gezellig, 't mag niet zo zijn. heb morgen een snipperdag en dacht leuk nog ff te lullen, gaan al die dames stom tegen elkaar doen. wij zijn er weer de dupe van met onze gevoelige snaartjes![]()
dus...een liedje voor ons tweeen, deugniet:
http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI
je kan daar toch ook inloggenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:22 schreef petraa het volgende:
Mijn oprechte excuses naar de overige SC'ers voor deze nutteloze discussie hier. Het was niet mijn bedoeling om iemand te beschuldigen van stoken, heb ik ook zeker niet gedaan.
Maar als mensen lange tenen hebben en mij aanvallen, zal ik zeker tot verdediging overgaan.
Als het aan mij ligt gebeurt dat niet meer, ik ben voorlopig "gelukkig op vakantie" zoals Disana zei. Dus jullie hebben even geen last meer van mij.
![]()
jaaah, ze noemt je Juf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... dat was op aanbeveling van KZ d'r persoonlijke taalnazi![]()
Het is allemaal Ian's schuldquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we ons er misschien even bij neerleggen dat er blijkbaar één en ander verkeerd overgekomen is?
Anders wil ik namelijk van julie geen onvertogen woord meer horen over die COSjosti's aangezien jullie momenteel precies hetzelfde doen.
Als Petraa aangeeft dat ze het niet als beschuldiging bedoelde en Disana haar punt duidelijk heeft gemaakt dat ze het vervelend vind dat er voor haar gevoel door Petraa zo op haar gelet wordt zijn we volgens mij gewoon klaar met de discussie.
Kunnen we nu gewoon weer gezellig gaan posten?
Als ik sjaggo wil worden ga ik wel een COS van vanmiddag nalezen.
yippie, gaarnequote:Op maandag 20 augustus 2007 02:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet alle dames hoor!Mag ik ook nog meedoen?
Nee, ik denk dat ik me ook hier misschien maar beter terug kan trekken als dit zich niet oplost. Als puntje bij paaltje komt, is er hier ook een kliekje. Ik deed niets verkeerd, maar Petraa beschuldigt mij van iets en meteen gaan er twee mensen omheen staan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kunnen we ons er misschien even bij neerleggen dat er blijkbaar één en ander verkeerd overgekomen is?
Anders wil ik namelijk van julie geen onvertogen woord meer horen over die COSjosti's aangezien jullie momenteel precies hetzelfde doen.
Als Petraa aangeeft dat ze het niet als beschuldiging bedoelde en Disana haar punt duidelijk heeft gemaakt dat ze het vervelend vind dat er voor haar gevoel door Petraa zo op haar gelet wordt zijn we volgens mij gewoon klaar met de discussie.
Kunnen we nu gewoon weer gezellig gaan posten?
Als ik sjaggo wil worden ga ik wel een COS van vanmiddag nalezen.
Ik denk dat ie iets los maakt bij de damesquote:
ik zit in ieder geval in geen kliekje en vind je leuk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik me ook hier misschien maar beter terug kan trekken als dit zich niet oplost. Als puntje bij paaltje komt, is er hier ook een kliekje. Ik deed niets verkeerd, maar Petraa beschuldigt mij van iets en meteen gaan er twee mensen omheen staan.
Daar heb ik al genoeg van op mijn brood gehad.
Pannenkoekquote:
Kom op, Insana.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik me ook hier misschien maar beter terug kan trekken als dit zich niet oplost. Als puntje bij paaltje komt, is er hier ook een kliekje. Ik deed niets verkeerd, maar Petraa beschuldigt mij van iets en meteen gaan er twee mensen omheen staan.
Daar heb ik al genoeg van op mijn brood gehad.
Ik mag jullie beide en ga er al zeker niet tussenin staan, me mening vragen is verder primaquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zit in ieder geval in geen kliekje en vind je leuk!
Ik wil ook niet zeuren en ik wil er geen halszaak van maken, maar wat Petraa deed kwetst me.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom op, Insana.
Ík zat nog nieteens achter je aan![]()
Het is hier al een paar dagen ontzettend leuk met een frisse lading SC'ers.
Ik zou het érg jammer vinden als we door iets wat ik nogsteeds zie als miscommunicatie jou nu al weer mogen gaan zitten missen.
Kek nummerquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:33 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kSs3b0du85Q
Nee, jij zit niet in een kliekje, dat weet ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zit in ieder geval in geen kliekje en vind je leuk!
Wat jij deed kwetst mij!!! Je beschuldigd me van iets, wat ik niet heb gezegd en dan zeg je ook nog ff dat ik gefixeerd opje bent, volgens mij ben jij te gefixeerd op alles wat met COS en SC te maken heeft. En dan ben je ook nog eens blij dat ik paar dagen opgerot ben!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeuren en ik wil er geen halszaak van maken, maar wat Petraa deed kwetst me.
Jij weet ook dat ik al genoeg op mijn nek heb gehad. En hoe gek het ook klinkt: ik heb ook gevoel. Ik heb geen zin meer in dat soort dingen.
Hoe jij dit voorval beleefd kan ik natuurlijk niet zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeuren en ik wil er geen halszaak van maken, maar wat Petraa deed kwetst me.
Jij weet ook dat ik al genoeg op mijn nek heb gehad. En hoe gek het ook klinkt: ik heb ook gevoel. Ik heb geen zin meer in dat soort dingen.
Mooi!quote:
Ik F5 er even doorheenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi!Nachtzuster heeft weer een paar verse toevoegingen gedaan aan mijn ava. Het is misschien niet het meest handige moment, maar ik wil er toch graag even de aandacht op vestigen.
![]()
![]()
Hidiho! Nachtzuster heeft jouw ava in mijn ava een beetje aangepast. Goed kijken!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iets los maakt bij de dames![]()
![]()
Zou het een idee wezen om Peter6000 te vragen relstatistieken naar individuele users op te dingessen ?quote:
kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, jij zit niet in een kliekje, dat weet ik![]()
Maar ik ben dat gebeuk met backup gewoon zat. Ik deed niets verkeerds.
"maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen"quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe jij dit voorval beleefd kan ik natuurlijk niet zeggen.
Maar ik geloof Petraa als ze zegt dat het niet als beschuldiging bedoelt was.
Bovendien heeft ze vaker ruzies willen voorkomen dus wat dat betreft past een "waarschuwingspost" als deze (hoewel misschien ongelukkig verwoord) wél in haar straatje.
Hij knippertquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hidiho! Nachtzuster heeft jouw ava in mijn ava een beetje aangepast. Goed kijken!![]()
Ja, natuurlijk is dat zo. Zoals ik ook tegen Ian zei, ik heb geloof ik gezegd wat ik zeggen kon.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen.
minpunt van communiceren zoals hier of op bijv. msn pakt toch vaak verkeerd uit(bij een iederj). de 'echte' interactie kan een misverstand zo opvangen, dus denk ook dat af en toe een meningsverschil onvermijdelijk is...
je naambro:quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kek nummer![]()
Misschien iets te vaak gehoord.![]()
Waarom doet de radio dat toch altijd!?
Jappie in het bos........ cowboy in the forest..... hmmmmm.......... ik ben er nog niet helemaal gelukkig meequote:
Als er dan toch een naambro moet worden gekozen heb ik liever Ian Gillanquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je naambro:
http://www.youtube.com/watch?v=VqkQYDlvNeg&mode=related&search=
Ah, is ze jou vergeten ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Jappie in het bos........ cowboy in the forest..... hmmmmm.......... ik ben er nog niet helemaal gelukkig mee![]()
was mijn 2e reaktie nadat jij me aanviel op fixatie inderdaad had ik toen het idee dat je je best deed mij zwart te maken en te stokenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
"maar ik vind je op het moment erg stokerig overkomen"
Het is gewoon een keer genoeg, dit is niet de eerste keer. Ik heb het gevoel dat ik mijn best heb gedaan duidelijk te maken hoe het voor mij is, meer weet ik niet.
Oops zo goed had ik nog niet gekeken, dacht dat het 3 verschillende waren, een met paddestoelen, een jappie en iets met een autootjequote:
Waarom hebben de meest kekke live videos toch altijd geluidskwaliteit 0,0.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8LpasxgrGNQ
heb ff gekeken. ken ik niet zo goed, klinkt wel okay..quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er dan toch een naambro moet worden gekozen heb ik liever Ian Gillan![]()
Deep Purple!quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb ff gekeken. ken ik niet zo goed, klinkt wel okay..
Waarom niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Jappie in het bos........ cowboy in the forest..... hmmmmm.......... ik ben er nog niet helemaal gelukkig mee![]()
En het leunende kaboutertje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is dat autotje ?
dat zijn misschien van de illegale recordings. zoek ook wel is iets en dan kom je idd vaak shit tegen terwijl verwachting was dat er wel een beter versie moet zijn of zo..quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom hebben de meest kekke live videos toch altijd geluidskwaliteit 0,0.![]()
Maar ik wil live versies horen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat zijn misschien van de illegale recordings. zoek ook wel is iets en dan kom je idd vaak shit tegen terwijl verwachting was dat er wel een beter versie moet zijn of zo..
Dat is nog een testplaatje heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
Wie is dat autotje ?
Da's er eentje uit het begin. Het worden nu steeds meer userava's die erin staan. Die vind ik ook het leukst.quote:
je bedoelt hur boezem, toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Die van Leandra is tof!
Ik vind dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Die van Leandra is tof!
Euh, die is ongetwijfeld ook erg tof.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je bedoelt hur boezem, toch?![]()
Wat is er verkeerd aan adelaars en kikkersquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.
Je bedoelt dat ik en Mootie weg moeten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe het eigenlijk zou moeten zijn.
Dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan adelaars en kikkers![]()
Ik denkquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
he linkert, waar is 'notre dame' uit de polder eigenlijk?
Maar Lobasca mag er wél in!?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Talitha haat dieren..... en maar zeggen dat ze vegetarier is![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan adelaars en kikkers![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik en Mootie weg moeten?![]()
Maar daar horen Mootie en ik volgens jou niet bij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]Niet nog meer miscommunicatie!
![]()
Ik probeerde dus voorzichtig een link te leggen naar de lopende discussie die ik tot nu toe zo overduidelijk heb vermeden. Wat ik bedoelde te zeggen was dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe ik het graag zou zien in de COS/SC. Allemaal verschillende posters gebroederlijk naast elkaar.Ik vind iedereen hier even waardevol als poster.
je haarbal nog bij de vuilnis kunnen stoppen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef kleinzusje het volgende:
PPI ben je nog wakker ?
moet nog alles nalezen en wil zo graag op je postings reageren![]()
Je hebt alleen Hidiho, Jappie, Lobasca en Leandra. Je ava gilt gewoon KLIEKJE!! Ik vind het een erg negatieve uiting van je ongenoegen. Als je denkt het zo op te lossenquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
[..]Niet nog meer miscommunicatie!
![]()
Ik probeerde dus voorzichtig een link te leggen naar de lopende discussie die ik tot nu toe zo overduidelijk heb vermeden. Wat ik bedoelde te zeggen was dat mijn ava een mooi voorbeeld is van hoe ik het graag zou zien in de COS/SC. Allemaal verschillende posters gebroederlijk naast elkaar.Ik vind iedereen hier even waardevol als poster.
Mijn favoriete ava-designer, Nachtzusterquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Talitha haat dieren..... en maar zeggen dat ze vegetarier is![]()
(ik zou Ian nog even niet doen, voor je het weet poept die adelaar je hele ava onder)quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn favoriete ava-designer, Nachtzuster, leest vast mee. Dus wie weet welke kikker binnenkort op mijn bospaadje rondspringt.
![]()
![]()
Zullen we een "Ik haat Hidiho, Mike, PC Eend, Jappie, Lobasca, Talitha en Leandra" clubje beginnen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt alleen Hidiho, Jappie, Lobasca en Leandra. Je ava gilt gewoon KLIEKJE!! Ik vind het een erg negatieve uiting van je ongenoegen. Als je denkt het zo op te lossen![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
(ik zou Ian nog even niet doen, voor je het weet poept die adelaar je hele ava onder)
Lijkt me wel op zn plaats inderdaad, pm je me even?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we een "Ik haat Hidiho, Mike, PC Eend, Jappie, Lobasca, Talitha en Leandra" clubje beginnen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me wel op zn plaats inderdaad, pm je me even?
Helaas, daar ga ik niet over.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar daar horen Mootie en ik volgens jou niet bij.![]()
![]()
Laat ook maar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Helaas, daar ga ik niet over.Het is voor mij ook elke keer weer een verrassing wie er in mijn ava opduikt.
Doe jij eens wat knaps doen uitzoeken danquote:
Oi, dát is nou net toevallig het mooiste nummer wat Jacques Brel ooit gemaakt heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
http://www.youtube.com/watch?v=bJIZu37Hfr0
Welterusten Insana.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Het zal wel geen zin hebben welterusten te zeggen, maar ik doe het toch maar. Veel plezier.
Huub zou d'r monogaam van worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word godverdomme schijtziek van dat gemekker.
Je leeft nogquote:
Als het zo moet, dan hoeft het niet meer voor mij hoor. Stelletje ava-nazi's.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt alleen Hidiho, Jappie, Lobasca en Leandra. Je ava gilt gewoon KLIEKJE!! Ik vind het een erg negatieve uiting van je ongenoegen. Als je denkt het zo op te lossen![]()
Truste meisquote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
Het zal wel geen zin hebben welterusten te zeggen, maar ik doe het toch maar. Veel plezier.
Zo ging het ook ongeveer met de SC OP.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als het zo moet, dan hoeft het niet meer voor mij hoor. Stelletje ava-nazi's.![]()
![]()
welterusten lieverd. geen drukte!quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
(ik zou Ian nog even niet doen, voor je het weet poept die adelaar je hele ava onder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |