Je hebt daar een punt. Jongens van mijn leeftijd hebben meestal met meisjes van 15. Maar dat is het voor mij niet helemaal. Ze zeggen dat meisjes geestelijk volwassener zijn in de puberteit. Dus een jongen van 17 en een meisje van 15 lopen dan zeg maar gelijk, maar dat werkt blijkbaar niet voor iedereen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
Misschien zijn er wel leuke meisjes van 15 die jou leuk vinden
Joh. Gemiddeldes werken niet voor iedereen. Wow.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef FixYou het volgende:
Ze zeggen dat meisjes geestelijk volwassener zijn in de puberteit. Dus een jongen van 17 en een meisje van 15 lopen dan zeg maar gelijk, maar dat werkt blijkbaar niet voor iedereen.
Maja jij ziet er wel volwassen uit.... ( ik zal maar niet oud zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef Brechtje het volgende:
Ik ook
Ben rond de zelfde leeftijd als dat meisje en ik val alleen op 20+
Ze neuken vast beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef FixYou het volgende:
Vertel Brechtje, is het omdat ze volwassener zijn of omdat ze wat groter en minder puisteriger zijn
Volwassener vooral.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef FixYou het volgende:
Vertel Brechtje, is het omdat ze volwassener zijn of omdat ze wat groter en minder puisteriger zijn
Lekker boeiend, sommige 40 jarigen gedragen zich zelfs nog als 12 met hun vrienden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef junkiesietze het volgende:
wat moet een meisje wat zelf nog niet eens volwassen is nou met een gast die dat wel is?
die meisjes denken dat ze volwassen zijn, maar als je ze soms ziet met hun vriendinnen...![]()
dan komt het kind in ze naar boven
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef Ouzooo het volgende:
Echt heh, van die wijven die zich volgens zichzelf super volwassen gedragen, met eisen en feministische standpunten, maar als je ze dan een beetje hard in hun reet neukt is het van "Stop stop! Ik ben pas 13!"
OMFG, raap me op, ik lig dubbel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef Ouzooo het volgende:
Echt heh, van die wijven die zich volgens zichzelf super volwassen gedragen, met eisen en feministische standpunten, maar als je ze dan een beetje hard in hun reet neukt is het van "Stop stop! Ik ben pas 13!"
ja. dus dan klopt het toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:57 schreef Borkydude het volgende:
Onzin, echt 80% van de meisjes waarmee ik heb gedate of iets heb gehad was ouder dan ik
Weet je moeder daar van?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef Brechtje het volgende:
Ik ook
oudere vrouwtjes willen jonge mannetjes, jonge vrouwtjes willen oudere mannetjes.quote:
Meisjes van 18 schaar ik niet echt onder "oudere vrouwtjes"quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oudere vrouwtjes willen jonge mannetjes, jonge vrouwtjes willen oudere mannetjes.
ze waren toch ouder dan jij bent?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Meisjes van 18 schaar ik niet echt onder "oudere vrouwtjes"
Ik ben 17, dat betekent dat ik in het verleden ook 16 en 15 ben geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze waren toch ouder dan jij bent?
Toevallig is zij de admin van deze site achterlijke mongoolquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach die zal wel niet op internet komen, dus dat kan ze hier vrijelijk uiten.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Toevallig is zij de admin van deze site achterlijke mongool
[hap]
Oeiquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nooit van PI's gehoord?quote:
Idd, moet je eens naar een fok1meeting gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, sommige 40 jarigen gedragen zich zelfs nog als 12 met hun vrienden.
Maar dat valt tegen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Afzuigkap het volgende:
Uhm, bij mij is dat inderdaad zo.
Ik denk dat ik dan hoop dat ie zich wat volwassener zal gedragen![]()
Zeker om te compenseren voor de verregaande onvolwassenheid van vrouwen zélf. Kom, de meesten kunnen als ze 50 zijn nog niet eens hun broek ophouden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
LOLOLOLOLOLOLOL etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef Faraow het volgende:
Volgens mij zijn het vooral meisjes uit ontspoorde gezinnen die een soort vaderfiguur nodig hebben. Ze willen zich laten domineren door oudere jongens/mannen op geestelijk en sexueel gebied
Nee het is juist dom want je verpest het alleen voor jezelf want je hebt nu 3 jaar minder van je leven dat je kan neuken....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het een goeie ontwikkeling, niks meer aan doen
Leg uit ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee het is juist dom want je verpest het alleen voor jezelf want je hebt nu 3 jaar minder van je leven dat je kan neuken....
Nou er is een minimum grens leeftijd laten we zeggen 10 jaarquote:
Klopt, maar vrouwen zijn eerder volwassen dan mannen, dus valt het mooi tegen elkaar weg; probleem opgelostquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou er is een minimum grens leeftijd laten we zeggen 10 jaar
vrouw 10 - jij 13
vrouw 11 - jij 14
vrouw 12 - jij 15
etc
vrouw 77 - jij 80 -> dood
maar als ze gewoon op mannen van dezelfde leeftijd zouden vallen
vrouw 10 - jij 10
vrouw 11 - jij 11
vrouw 12 - jij 12
etc
vrouw 80 - jij 80 -> dood
dan heb je 3 jaar langer om te neuken![]()
![]()
Mannen blijven kinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Afzuigkap het volgende:
Gemiddeld* worden mannen minder oud als vrouwen, dus een oudere vrouw nemen is slimmer als je het bekijkt zoals jou.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou er is een minimum grens leeftijd laten we zeggen 10 jaar
vrouw 10 - jij 13
vrouw 11 - jij 14
vrouw 12 - jij 15
etc
vrouw 77 - jij 80 -> dood
maar als ze gewoon op mannen van dezelfde leeftijd zouden vallen
vrouw 10 - jij 10
vrouw 11 - jij 11
vrouw 12 - jij 12
etc
vrouw 80 - jij 80 -> dood
dan heb je 3 jaar langer om te neuken![]()
![]()
ja een oudere vrouw ( 3 jaar) zou nog beter zijn maar das wel erg veel gevraagdquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef Downtime het volgende:
[..]
Gemiddeld* worden mannen minder oud als vrouwen, dus een oudere vrouw nemen is slimmer als je het bekijkt zoals jou.
*9 van de 10 keer
waarom zou dat teveel gevraagd zijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja een oudere vrouw ( 3 jaar) zou nog beter zijn maar das wel erg veel gevraagd
Idd en die zijn ook lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
Maar meisjes van jouw leeftijd zijn ook extreem kinderachtig. Het is alleen dat oudere jongens daar niet zo'n punt van maken...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef lauwert het volgende:
Daar is een vrij logische verklaring voor. De meeste mannen worden later volwassen. Dus veel jongens van mij leeftijd zijn net te kinderachtig. Dat is uiteraard niet bij iedereen zo. En ja, een oudere jongen is meestal ook spannender.
Gejat (en slecht vertaald) van bash.org.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef Ouzooo het volgende:
quote:
naief enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef E-bit het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn meisjes van 15 lekkerder?
Nee die vallen op jongens van 19quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil nu ook niet een meisje van 3 jaar jonger maar gewoon (rond) mijn leeftijd...![]()
nee das 15-16-17quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:18 schreef Waris7 het volgende:
[..]
3 jaar jonger is toch rond je leeftijd![]()
"Rond je leeftijd" = 1 jaar jonger tot 1 jaar ouder?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee das 15-16-17
13 jaar... die zitten nu in de 2de daar krijg ik hem niet van omhoog hoor
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:40 schreef FixYou het volgende:
Op een oudere leeftijd kan je je blik uitbreiden, maar op mijn leeftijd is zo'n beperkte blik toch logisch. Als ik naar meisjes van 5 jaar jonger zou kijken zouden die meisjes 12 zijn.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef speknek het volgende:
Vrouwen die eerder volwassen zijn. Vrouwen puberen eerder, maar blijven daar ook langer in hangen. Natuurlijk, als je je spiegelt aan GTST, vindt iedereen je heel erg volwassen
. Het is jammer dat er zo weinig overblijven TS: maar serieus, die labiele dozen zou je niet eens moeten willen.
heul niet altijd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef jorgentol het volgende:
Meisjes vallen op jongens en vrouwen vallen op mannen. heeft verder weinig met leeftijd te maken.
als het past, dan kan het!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:50 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben 21 en mijn vriendin 20, we schelen een maand of 5. Dus het kan
Vertel eens wat nieuws... Tis al eeuwen zo en nu nog. Ik heb er zelf een die heul wat jonger dan ik is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
Het is helaas zo. Een groot aantal meisjes van mijn leeftijd (17) vallen op oudere jongens, (19-22). Als ik sommige jongens van mijn leeftijd zie kan ik daar wel een beetje inkomen. Maar het is toch flink balen. En ik heb gemerkt dat het met normaal doen en volwassen gedragen niet te redden valt. Sommige meisjes willen gewoon per se oudere jongens. Daar kan ik gewoon niet tegen.
Hopelijk niet 1 van <18.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef iruub het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuws... Tis al eeuwen zo en nu nog. Ik heb er zelf een die heul wat jonger dan ik is.![]()
![]()
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb graag een vent die er niet zo uitziet als de gemiddelde 15-jarige.
Als hij er ouder uitziet mag hij best 15 zijn van mij.
Ik voel me jong.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gejat (en slecht vertaald) van bash.org..
Die quote staat er al zo lang dat ik met enige zekerheid kan stellen dat ie niet van jou is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:05 schreef Ouzooo het volgende:
Slecht vertaald? Slechts in eigen perspectief gezet. Citaten zijn voor wetenschappers, en wetenschappers zijn teringlijers. Misschien was ik wel die dude van bash, you never know.
Geen idee, ik kom gewoon graag op bash.org.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zijn we erg als we dat soort dingen gelijk doorhebben?
Zegt de meneer met een quote onder z'n naam... ik heb nooit geclaimed dat ik hem zelf had verzonnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die quote staat er al zo lang dat ik met enige zekerheid kan stellen dat ie niet van jou is.
Daarnaast is het echt zo eindeloos triest funny quotes van een ander te jatten.
Enfin,.
Met als essentiele verschil dat ik er tenminste bij zet waar ie vandaan komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:20 schreef Ouzooo het volgende:
[..]
Zegt de meneer met een quote onder z'n naam... ik heb nooit geclaimed dat ik hem zelf had verzonnen. Maargoed, gezien je postcount zal je wel het halve internet hebben gezien dus zal er weinig orgineels overblijven.
Ja hallo, dat zég ik toch ook? Ik ben ook 17.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:40 schreef FixYou het volgende:
Op een oudere leeftijd kan je je blik uitbreiden, maar op mijn leeftijd is zo'n beperkte blik toch logisch. Als ik naar meisjes van 5 jaar jonger zou kijken zouden die meisjes 12 zijn.
Je bent 17 en wil wel een meisje van 12?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:57 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ja hallo, dat zég ik toch ook? Ik ben ook 17.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Je bent 17 en wil wel een meisje van 12?
Omdat die net op de middelbare komen kijken en jij al bijna klaar bent als je niet al klaar bent? En zij nogal kinderachtig zijn?quote:
Hoezo zijn meisjes kinderachtig? Ze zijn sneller volwassen dan jongens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Omdat die net op de middelbare komen kijken en jij al bijna klaar bent als je niet al klaar bent? En zij nogal kinderachtig zijn?Ik moet er echt niet aan denken om nu met een jongetje van 13 samen te zijn
Ik weet al hoe het gegaan is:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Hoezo zijn meisjes kinderachtig? Ze zijn sneller volwassen dan jongens.
Dat is rond je 17/18e allemaal weer bijgetrokken hoor. Maargoed. Als jij als student een meisje uit de 3e wil hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Is gezellig tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is rond je 17/18e allemaal weer bijgetrokken hoor. Maargoed. Als jij als student een meisje uit de 3e wil hebben![]()
En waarom?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef ArendBarend het volgende:
5 jaar verschil op je 17e is wel redelijk extreem
Ben nu 19, en bij 16 trek ik toch wel een grens, hoor
5 jaar jonger dan 19 is 14, daar is toch niks mis mee?quote:
5 jaar jonger dan 12 is 7, daar is toch ook niets mis mee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Waris7 het volgende:
[..]
5 jaar jonger dan 19 is 14, daar is toch niks mis mee?
Ik weet niet of jij denkt dat meisjes van 7 seksueel actief zijn, maar ik denk het niet, of nouja, toen ik 12 was viel ik iig niet op meisjes van 7.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
5 jaar jonger dan 12 is 7, daar is toch ook niets mis mee?![]()
Waarom niet, 5 jaar is toch 5 jaar zeg je net?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij denkt dat meisjes van 7 seksueel actief zijn, maar ik denk het niet, of nouja, toen ik 12 was viel ik iig niet op meisjes van 7.
5 jaar jonger is goed bij kinderen vanaf dat ze seksueel actief worden tot 18 ongeveer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Waarom niet, 5 jaar is toch 5 jaar zeg je net?
Ik zou eerder zoiets hebben van, 5 jaar jonger is ok, zolang de jongste 15/16 is ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Waris7 het volgende:
[..]
5 jaar jonger is goed bij kinderen vanaf dat ze seksueel actief worden tot 18 ongeveer.
Naja gezellig tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik val juist op jongJaja, meeste vriendjes waren ook jonger dan mij
![]()
Kan ook, maar 15 of 13 maakt weinig verschil hoor. En een 11-jarig meisje met een 16-jarige jongen is wel even wat anders dan een 15-jarig meisje met een 20-jarige jongen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zoiets hebben van, 5 jaar jonger is ok, zolang de jongste 15/16 is ofzo.
Als ik kijk hoe ik was op 15 en op 13 maakt dat best verschil. Op 13 bijv. was ik niet met seks bezig. Om maar eens wat te noemen. En 11 en 12 is ook niet zo'n groot verschil.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Kan ook, maar 15 of 13 maakt weinig verschil hoor. En een 11-jarig meisje met een 16-jarige jongen is wel even wat anders dan een 15-jarig meisje met een 20-jarige jongen.
Toen ik 12 was trok ik me al iedere dag suf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe ik was op 15 en op 13 maakt dat best verschil. Op 13 bijv. was ik niet met seks bezig. Om maar eens wat te noemen. En 11 en 12 is ook niet zo'n groot verschil.
Dat is wel even wat anders dan echt seks hebben/willen hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Toen ik 12 was trok ik me al iedere dag suf.
Jij als meisje op je 13e niet met seks bezig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe ik was op 15 en op 13 maakt dat best verschil. Op 13 bijv. was ik niet met seks bezig. Om maar eens wat te noemen. En 11 en 12 is ook niet zo'n groot verschil.
Wel wat anders dan seks hebben, maar niet anders dan het willen hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is wel even wat anders dan echt seks hebben/willen hebben.
Seks als in seks met een jongen. Nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Jij als meisje op je 13e niet met seks bezig?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Toen ik 12 9/10 was trok ik me al iedere dag suf.
nee seks met een paard bedoelt tiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Seks als in seks met een jongen. Nee.
Omdat jij preuts bent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Addict89 het volgende:
Aan de reacties hier is trouwens wel weer te merken waarom meisjes voor oudere mannen gaan.
Whehehe.quote:
Jij bent echt heel volwassen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Whehehe.. Ja, dat zal het zijn. Jongetje toch
.
Volwassen genoeg om niet met 12jarige jongetjes te neuken ja.quote:
dan ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Niks mis met meisjes die 4 jaar jonger zijn dan mij
ja maar jij bent dan ook erg cute!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volwassen genoeg om niet met 12jarige jongetjes te neuken ja.
Dat heeft weinig met volwassenheid te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volwassen genoeg om niet met 12jarige jongetjes te neuken ja.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan ook erg cute!
Nee, eigelijk best een hoop. Als je het goed met 12jarigen kan vinden, er leuk mee kan praten en er fijne seks mee hebt zegt dat best iets over hoe volwassen je bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:35 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met volwassenheid te maken.![]()
Als 12 jarigen het lichaam en de penis met name, van een volgroeide man zouden hebben zouden ze vaak genoeg neuken met oudere wijven hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee, eigelijk best een hoop. Als je het goed met 12jarigen kan vinden, er leuk mee kan praten en er fijne seks mee hebt zegt dat best iets over hoe volwassen je bent.
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Als 12 jarigen het lichaam en de penis met name, van een volgroeide man zouden hebben zouden ze vaak genoeg neuken met oudere wijven hoor.
klopt als een zwerende vinger. sorry. ik zie er uit als patrick wayne swayze. sorry.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef Addict89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan zelf geen fotoboek hebben he.
Dat is het hem juist. Ik ben nu 17. Ik wil nu meiden van 17. Al ben ik 22 wil ik meiden/vrouwen van die leeftijd. (Plus en min 3 jaar). Maar ja, niet alle meiden zijn zo,en in plaats van hier te typen dat het niet eerlijk is kan ik ook laten zien dat ik wel volwassener ben dan de rest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
Maar gozer, topicstarter, jij wordt toch ook ouder? Als je mijn leeftijd hebt kan je ook vrouwen van 17 krijgenBij mij is echter het probleem dat ik daar vaak niet op zit te wachten
Plus 1 en min 5 jaar is toch evenveel als plus en min 3 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Ik ben nu 17. Ik wil nu meiden van 17. Al ben ik 22 wil ik meiden/vrouwen van die leeftijd. (Plus en min 3 jaar). Maar ja, niet alle meiden zijn zo,en in plaats van hier te typen dat het niet eerlijk is kan ik ook laten zien dat ik wel volwassener ben dan de rest.
Kijk eens om je heen hoe die meisjes van 12 er tegenwoordig uitzienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef Devolution het volgende:
17 & 12, dat vind ik redelijk sick. Zéker als dat een sexuele relatie isKom op man, 12 jaar
![]()
als 12-jarigen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen hoe die meisjes van 12 er tegenwoordig uitzien![]()
Als iemand van 12 idd. Jij bedoelt eerder de 14/15 jarigen die er (proberen) uit (te) zien als een 18-jarige. En dan nog, hoe ze eruit zien doet niks af aan de leeftijd. 12 is gewoon way too youngquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen hoe die meisjes van 12 er tegenwoordig uitzien![]()
als hoertjes die geneukt willen worden, net zoals op mtv.quote:
niet in mijn perceptie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:41 schreef s0k het volgende:
[..]
als hoertjes die geneukt willen worden, net zoals op mtv.
iets minder naar de kerk, iets vaker naar de stad.quote:
14/15 ziet er hier ook gewoon nog uit als 14/15 op een enkeling na.....(tis al normaal gewordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:41 schreef Devolution het volgende:
[..]
Als iemand van 12 idd. Jij bedoelt eerder de 14/15 jarigen die er (proberen) uit (te) zien als een 18-jarige. En dan nog, hoe ze eruit zien doet niks af aan de leeftijd. 12 is gewoon way too young![]()
Als jij 22 en jij een meid van 18/19 wil, zie ik het probleem niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Ik ben nu 17. Ik wil nu meiden van 17. Al ben ik 22 wil ik meiden/vrouwen van die leeftijd. (Plus en min 3 jaar). Maar ja, niet alle meiden zijn zo,en in plaats van hier te typen dat het niet eerlijk is kan ik ook laten zien dat ik wel volwassener ben dan de rest.
Ik ben zeventienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
[..]
Sick mind heeft die gast wat mij betreft..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef FixYou het volgende:
Ik moet toch even zeggen dat sommige mensen op dit forum mij een eng gevoel geven. Waaronder jij "Waris7". Meisjes van 12. Ik bedoel, kom op! Meisjes van 12 zouden helemaal geen relatie moeten hebben, en al helemaal niet seksueel actief zijn. En dan niet zeggen dat het van het meisje afhangt. 12 jaar is 12 jaar. En ik ben niet naïef, dus ik weet dat het soms voorkomt, maar dan geef ik die oudere jongen de schuld dat hij wat met dat meisje wil aangaan.
Coldplay is cool. ( Luister ook eens naar Patrick Park - Life is a song)
Of jij zo onvolwassen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef rena het volgende:
Wat mij betreft maakt leeftijd niet zoveel uit, mijn vorige vriend was 3 jaar ouder en die ik nu heb 2 jaar jonger en dat gaat heel erg goed
. Oudere jongens zijn zo serieus
![]()
Dat is het hem waarschijnlijkquote:
jat mn icon nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef Index het volgende:
Ik ben nog onder de 20, maar ik heb meestal wel iemand van 21/22. Gewoon veel beter
<-- niet dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die waris die lult wsl maar wat, hij komt niet echt over als iemand die jonge meisjes in bed krijgt. Ik heb trouwens wel eens het idee dat jongens ook graag jongere meisjes willen...
ik zal er snel naar luisteren, ben zelf nogal van de coldplay ook, maar mn limewire is geflipt
Ik wil niet per se jongere of oudere meisjes, ik wil leuke meisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die waris die lult wsl maar wat, hij komt niet echt over als iemand die jonge meisjes in bed krijgt. Ik heb trouwens wel eens het idee dat jongens ook graag jongere meisjes willen...
ik zal er snel naar luisteren, ben zelf nogal van de coldplay ook, maar mn limewire is geflipt
Volgens jouw profiel ben je 18.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:55 schreef DuTank het volgende:
Ik ben 17 en heb ze gehad van 14jaar tot 18.. Ligt aan de persoon die je zelf bent he.. Met gladde praatjes kom je ver, en onthoud 1 ding: in de kroeg is de eerste indruk het belangrijkste.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
Volgens jouw profiel ben je 18.
Praatjes vullen geen gaatjes. Dat geldt ook voor jouw tampeloeres volgens mij.
maand en dag omgedraaidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
DAT is dus ECHT de allergrootste bullshit van deze eeuw he. Veel vrouwen gedragen zich echt als modepopjes met kinderlijke trekjes. Vrouwen sneller volwassen, ECHT no way niet. En niks wen er maar aan, want het is gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Praatjes vullen veen gaatjes, maar ik een lul die daar heel goed toe in staat is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
onvolwassen ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef Quock het volgende:
mijn ex-schoonzus was 18, haar vriend 15 toen ze iets kregen...
Dus ja, gaat er maar net om hoe volwassen jij bent en hoe onvolwassen die meid is.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
DAT is dus ECHT de allergrootste bullshit van deze eeuw he. Veel vrouwen gedragen zich echt als modepopjes met kinderlijke trekjes. Vrouwen sneller volwassen, ECHT no way niet. En niks wen er maar aan, want het is gewoon niet zo.
Zoals in de bijbel beschreven is de man van het sterkere geslacht. Klaar, punt. Hij moet immers tillen sjouwen. Vroeger bouwde de man het huis waarin de vrouw ging wonen samen met haar man.
Vrouwen vallen op oudere jongens omdat dat stoer is, een man die over jou (de vrouw is zwakker) waakt en jou FINANCIEEL ondersteund hebben ze maar al te graag.
En idd rijbewijs, auto, huisje. Dat is wat vrouwen willen.
Zoals Nadia uit de gouden kooi al zei ( i know it's a beautifull bitch) elke vrouw wil toch als prinsesje behandeld worden ? En de prins op het witte paard was zelfs in sneeuwwitje al ouder, dus in 2007 ook
truequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:24 schreef Stigma het volgende:
Je moet het zo zien: een neukerdje van 16 of 17 is leuk voor erbij, maar echt een relatie met iemand van 4 jaar jonger is ook niet altijd echt leuk. Gelukkig hebben de 'volwasse' pijpertjes dat niet door, en neuken we er lekker op los.
Ow, jawel hoor. Maargoed, zolang je het nog over "meisjes" en "jongens" hebt zal dat volwassen je nog niet helemaal lukkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
En ik heb gemerkt dat het met normaal doen en volwassen gedragen niet te redden valt.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:32 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Oudere jongens zijn helemaal niet leukdie zijn te serieus
Ja te oudere jongens dan he bijv. bij verschil van 6 jaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan ga je echt met hele saaie mensen om.
Kijk dat is natuurlijk iets wat van veel groter belang is dan een leeftijd. Ik ben ook 24, studeer nog en een eigen huis hoef ik uberhaupt niet aan te denken. Werk? pas over 4 jaar denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:48 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Maar kijk een jongen van byv 24 die heb al werk en die heb al eigen huis,
Je valt dan af voor 't snelle neuken maar je maakt nog kans bij de carriere vrouwtjes.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk dat is natuurlijk iets wat van veel groter belang is dan een leeftijd. Ik ben ook 24, studeer nog en een eigen huis hoef ik uberhaupt niet aan te denken. Werk? pas over 4 jaar denk ik.
Die zijn zo doorzichtig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:58 schreef kraaksandaal het volgende:
Je valt dan af voor 't snelle neuken maar je maakt nog kans bij de carriere vrouwtjes.
Volgens mij zijn ze dat ook wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn meestal van die meisjes die denken dat ze verder zijn en volwassener dan hun leeftijdgenoten.
Je kunt natuurlijk ook paarden gaan fokken en dan ken je er gelijk meer scoren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat ook wel.
Ja dan is het anders, maar ik ken zat jongens die 24 zijn etc en al helemaal gesettled zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk dat is natuurlijk iets wat van veel groter belang is dan een leeftijd. Ik ben ook 24, studeer nog en een eigen huis hoef ik uberhaupt niet aan te denken. Werk? pas over 4 jaar denk ik.
Ssst, ik ben in het diepste geheim bezig met het ontwikkelen van een roze paard met vlechtjes.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:06 schreef kraakschandaal het volgende:
Je kunt natuurlijk ook paarden gaan fokken en dan ken je er gelijk meer scoren.
Ik moet er ook niet aan denken eigenlijk. Ik snap ook niet dat die jongens dat doen. Settlen doe je maar na je zestigste.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:07 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ja dan is het anders, maar ik ken zat jongens die 24 zijn etc en al helemaal gesettled zijn.
Hebben ze zo'n wigger aan de haak geslagen die ze een breezer heeft gegeven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat ook wel.
De 1 wil zekerheid en kinderen op zijn 22ste de ander wil wat rondvogelen tot zijn 35stequote:Op maandag 27 augustus 2007 04:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken eigenlijk. Ik snap ook niet dat die jongens dat doen. Settlen doe je maar na je zestigste.
Dan heb je volgens mij gewoon een gebrek aan creativiteit. Dan maar huisje-boompje-beestje is de gedachte, waarna je sterft en je je keurig hebt gedragen van volgens het patroon van onze verzorgingsstaat, maar een erg mat leven hebt gehad waarin je je volledige potentieel niet hebt benut en je roemloos ten onder gaat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef the_legend_killer het volgende:
De 1 wil zekerheid en kinderen op zijn 22ste
Kinderen op je 23e ben je ook eerder vanaf.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De 1 wil zekerheid en kinderen op zijn 22ste de ander wil wat rondvogelen tot zijn 35ste
Op jonge leeftijd kinderen wil niet zeggen dat je niets kunt doen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij gewoon een gebrek aan creativiteit. Dan maar huisje-boompje-beestje is de gedachte, waarna je sterft en je je keurig hebt gedragen van volgens het patroon van onze verzorgingsstaat, maar een erg mat leven hebt gehad waarin je je volledige potentieel niet hebt benut en je roemloos ten onder gaat.
Wat is daar mis mee? Toen mijn ouders 50 werden was ik 11.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:24 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan zit je op je 50ste niet met een tiener te kijken
Ik ben momenteel met 't omgekeerde bezig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Toen mijn ouders 50 werden was ik 11.Ik heb het niet als storend ervaren.
Niet alles wat je op school verteld wordt is in de praktijk ook waar. Misschien in theorie, maar veel valt onder de "vrije interpretatievorm" of is aan sterke verandering onderhevig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:56 schreef Sjibble het volgende:
Mja, met biologie leert iedereen dat meiden/vrouwen sneller volwassen zijn als jongens/mannen, dus best logisch dat ze een eigen "level" van volwassenheid opzoeken door een oudere jongen te nemen?
't heeft een punt toch, of niet? Omdat je voorloopt neem je een stap hoger, sounds logic
Ach ja, sommige meiden vinden het ook wel heel interesant lijken hoor als je een oudere jongen naast je hebt staan met een arm om je heen. Dat zijn dan ook niet altijd de meest stevige relaties.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
Het is helaas zo. Een groot aantal meisjes van mijn leeftijd (17) vallen op oudere jongens, (19-22). Als ik sommige jongens van mijn leeftijd zie kan ik daar wel een beetje inkomen. Maar het is toch flink balen. En ik heb gemerkt dat het met normaal doen en volwassen gedragen niet te redden valt. Sommige meisjes willen gewoon per se oudere jongens. Daar kan ik gewoon niet tegen.
Zouden de meiden dan niet geil op de jongens meoten springen wanneer zij net zijn begonnen met puberen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef Elcie het volgende:
[..]
Ach ja, sommige meiden vinden het ook wel heel interesant lijken hoor als je een oudere jongen naast je hebt staan met een arm om je heen. Dat zijn dan ook niet altijd de meest stevige relaties.
Maar das natuurlijk niet altijd het geval. Sommige meiden vinden het gewoon prettiger bij iemand te zijn die uit zijn pubertijd al is. Aangezien jongens later puberen dan meiden (meiden zijn er vaak al bijna uit wanneer de jongens beginnen) kan ik me ook wel ergens voorstellen dat je dan gewoon liever gaat voor iemand die al uit die hormonale bom is![]()
Zelf val ik ook wel voor de wat volwassenere jongens. Maar heb ook wel eens wat met jongens gehad jonger dan mij. Momenteel zit ik in een relatie met een jongen 5 jaar ouwer dan mijzelf (19-24) en het bevalt enorm goed. Hebben nu bijna een jaar wat en het werkt gewoon.
Dat heb ik mij ook zo vaak afgevraagdquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zouden de meiden dan niet geil op de jongens meoten springen wanneer zij net zijn begonnen met puberen ?
Nee, dat doen ze dan op hun paard...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zouden de meiden dan niet geil op de jongens meoten springen wanneer zij net zijn begonnen met puberen ?
Nee hoor, zat leuke vrouwen die geen moeite hebben met een jonge kerel die zich een beetje volwassen kan gedragenquote:
Rotpaardenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dan op hun paard...
[..]
Nee hoor, zat leuke vrouwen die geen moeite hebben met een jonge kerel die zich een beetje volwassen kan gedragen![]()
Ook op + 20 cm?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef Brechtje het volgende:
Ik ook
Volgens mij som je dingen op waardoor de vrouw juist zelf in de grot achter kan blijven. Zoek iemand met grote carrierekansen en je eigen financiele toekomst zit ook veilig. Dit zijn precies de types die later op de bank oprah kijken en zodra de man thuiskomt gaat zeiken dat ze zoveel in het huishouden moeten doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:16 schreef Dirkmaat het volgende:
Even zonder het topic te lezen zal ik even voor je reframen.
Meisje gaat eerder de puberteit in, is dus eerder emotioneel 'ouder'
Meisje valt op eigenschappen als bvb:
Sociaal goed
Ambitie/goed werk
Geld
Sterk (als in je hoofd niet persé fysiek)
etc
Daar dus alles waar zij een goede MAN van kan krijgen die haar niet in de grot achterlaat en alleen voor zichzelf jaagt. (want wij mensen zijn emotioneel nog zo'n 50.000 jaar oud)
Maar dat de meisjes dat zelf nog wel overkomt maakt dan verder niet uit?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef zoalshetis het volgende:
vergeet ook niet dat gezonde jongens van iets oudere leeftijd meer ervaring hebben op het gebied van relaties. die zijn niet meer zo imbiciel verliefd dat het schaamrood naar hun kaken stijgt, waardoor spontaan hun puisten openbarsten, als een meisje ze aanspreekt.
Dit is de maatschappij van nu, en niet hoe het in het hoofd werkt, De maan jaagt, de vrouw verzorgt. Hierop gebaseerd zoeken vrouwen een man uit. (lees: voelen zich aangetrokken tot.)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij som je dingen op waardoor de vrouw juist zelf in de grot achter kan blijven. Zoek iemand met grote carrierekansen en je eigen financiele toekomst zit ook veilig. Dit zijn precies de types die later op de bank oprah kijken en zodra de man thuiskomt gaat zeiken dat ze zoveel in het huishouden moeten doen.
[..]
Riiiightquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Pak gewoon geile, verse, onopgerekte, br33z4h sletjes? Altijd top en op veel gebieden kun je ze nog veel leren.
ja dat hebben ze zelf veroorzaakt he.. als ze nou gewoon jongens van hun leeftijd nemen dan lost dit probleem vanzelf op ...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef zoalshetis het volgende:
vergeet ook niet dat gezonde jongens van iets oudere leeftijd meer ervaring hebben op het gebied van relaties.
het is heel lastig solliciteren bij een vrouw die liever ervaren mannen heeft dan onervaren lulhannesjes. ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja dat hebben ze zelf veroorzaakt he.. als ze nou gewoon jongens van hun leeftijd nemen dan lost dit probleem vanzelf op ...![]()
Zeikerd? volgens mij begreep je me verkeerd, najaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is heel lastig solliciteren bij een vrouw die liever ervaren mannen heeft dan onervaren lulhannesjes. ja.
je moet gewoon pakken wat je pakken kan, negeren als je misschien later met een slap excuus nog wil neuken en natuurlijk charmant zijn.
zeikerd.
na jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeikerd? volgens mij begreep je me verkeerd, naja
Eh nee gast, dan zijn ze ook eerder verrimpeldquote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Komaaaaaaaan...een jongen van 17 wilt toch ook liever een lekkere chick van 21? wtf loop je te zeiken.
Heeft wel als nadeel dat je er dan ook gratis 2 jaar jongere gasten bij krijgt... En of je dáár nou blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Tis toch juist mooi, gewoon twee keer blijven zitten en je hebt de onopgerekte br33z4hs voor je zelf!
harder werken? het probleem is juist dat je gewoon meteen uitgesloten bent.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:01 schreef iLeon het volgende:
Begrijp niet dat sommigen een punt maken dat jonge meisjes/vrouwen op oudere jongens/mannen vallen. Ik denk eerder dat het pure jalozie is dat men dit opmerkt omdat alleen mensen die zich benadeeld voelen maken dit soort opmerkingen.
Bedoel wat is er op tegen dat een jong iemand op een ouder iemand valt en jou links laat liggen.. Ik denk dat het een eigen keuze is en niet een gedwongen keuze. Dan had jij als leeftijdsgenoot maar beter je best moeten doen om haar/hun te krijgen. Ik heb ook een vriendin die heul wat jonger is dan ik. Leuk is ze, hersens heeft en de sex is geweldig. Nou...en ik heb wat spaarcentjes en werk hard en mag er schijnbaar ook nog zijn. Geen probleem toch?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het een goeie ontwikkeling, niks meer aan doen
het is toch niet gelijk de love of life?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eh nee gast, dan zijn ze ook eerder verrimpeld
Of ga jij voor one night stands
Oudere chicks... aan welke leeftijd denk jij dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:02 schreef mamasboy het volgende:
conclusie is misschien dat de meeste (jonge) meiden niet op leeftijdgenoten valt.. voor jonge meisjes moeten ze ouders zijn.. en voor oudere chicks juist jonger, dat is leuk want daar kan je lol mee hebben!
Onzin, als jij 17 bent en je toevallig volwassener gedraagt dan voor je leeftijd gebruikelijk is zullen er weinig meisjes zijn die leeftijd als een probleem zien.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
harder werken? het probleem is juist dat je gewoon meteen uitgesloten bent.
En meisjes van 13![]()
Omdat je in het begin altijd wel onzeker bent? en aangezien alle meiden van onze leeftijd door jongens worden geneukt die ouder zijn, neuken de jongens later hequote:Op woensdag 12 september 2007 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is de jonge generatie mannen zo onzeker om te neuken?
is het de porno die ze dagelijks zien?
is het omdat ze niet meekomen in de stroom van de hernieuwde hardcore seksuele revolutie?
is het omdat ze een stel verlegen trutjes zijn door 'opzij bladen' en andere maatschappelijke emacipatoire eigenschappen?
ik snap het niet. vroeger gingen we er gewoon voor.
Dattttt slaat nergens op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:07 schreef La_Vita het volgende:
Een waarheid als een koe.
Oudere jongens hebben geen babyface meer![]()
Ze zien er veel mannelijker uit![]()
Zijn dus veel knapper![]()
Hebben een rijbewijs![]()
Zijn niet van die onhandige prutsers![]()
Moet ik nog even doorgaan?
1) Er zijn genoeg vrouwen die op een babyface vallen en sommige ouderen hebben ook nog een baby-facequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:07 schreef La_Vita het volgende:
Een waarheid als een koe.
1) Oudere jongens hebben geen babyface meer![]()
2) Ze zien er veel mannelijker uit![]()
3) Zijn dus veel knapper![]()
4) Hebben een rijbewijs![]()
5) Zijn niet van die onhandige prutsers![]()
Moet ik nog even doorgaan?
Nu nog steeds. Hoe meer je batst hoe beterquote:Op woensdag 12 september 2007 17:37 schreef zoalshetis het volgende:
waarom is de jonge generatie mannen zo onzeker om te neuken?
is het de porno die ze dagelijks zien?
is het omdat ze niet meekomen in de stroom van de hernieuwde hardcore seksuele revolutie?
is het omdat ze een stel verlegen trutjes zijn door 'opzij bladen' en andere maatschappelijke emacipatoire eigenschappen?
ik snap het niet. vroeger gingen we er gewoon voor.
Whehe. Daar zit geen kern van waarheid in, dat is waar. Jongens, gewoon lekker naar een kroeg/discotheek en versieren maar. Internet is leuk, maar vrouwtechnisch niet de handigste optie, zeker niet als je jong bentquote:Op woensdag 12 september 2007 21:20 schreef Addict89 het volgende:
Juist, dus de reden dat al die jongere jongens geen meisje van hun leeftijd krijgen is omdat ze te druk bezig zijn met zeiken op een forum dat ze geen meisjes krijgen.
en wat maakt dat jou? een leugenaar!quote:
Sinds wanneer hebben gasten van 19-20 een vast inkomenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
de meiden die op een ouwe gozer vallen.
is omdat de man meer begripvoller is.
De man staat dan vaster in zijn schoenen.
De man is dan ook meer een soort papa figuur.
Maar het belangrijste is dat de man een vaste inkomen (meeste).
Humm ik ben eigelijk te oud voor dit deel van forum maar wat ik zeg is wel gedeelte waarheid.
Maar je kan het ook omdraaien er zijn mannen die juist een iets ouwe vrouw zoekt voor de zelfde redens. (meestel dat ze al teleurgestelt in hun eigenleventijds genoten
simmel door werkt zoekenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben gasten van 19-20 een vast inkomen![]()
naja dan doe ik liever eerst hbo....quote:Op donderdag 13 september 2007 20:51 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
simmel door werkt zoeken
ik heb een vaste baan vanaf me 17jaar en ben nu 28jaar (11jaar bij de zelfde baas)
Dus het is zeker mogelijk ja.
Ik heb HBO gedaan en had op m'n 20ste al een vaste baanquote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
naja dan doe ik liever eerst hbo....![]()
Oke op een paar uitzonderingen na dan ..:Pquote:Op donderdag 13 september 2007 21:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb HBO gedaan en had op m'n 20ste al een vaste baanDus het kan wel
Echt, wat een onzin, flikker toch op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef W00fer het volgende:
Zoals in de bijbel beschreven is de man van het sterkere geslacht. Klaar, punt. Hij moet immers tillen sjouwen. Vroeger bouwde de man het huis waarin de vrouw ging wonen samen met haar man.
Vrouwen vallen op oudere jongens omdat dat stoer is, een man die over jou (de vrouw is zwakker) waakt en jou FINANCIEEL ondersteund hebben ze maar al te graag.
En idd rijbewijs, auto, huisje. Dat is wat vrouwen willen.
Zoals Nadia uit de gouden kooi al zei ( i know it's a beautifull bitch) elke vrouw wil toch als prinsesje behandeld worden ? En de prins op het witte paard was zelfs in sneeuwwitje al ouder, dus in 2007 ook
Als je dat niet weet ben je niet onvolwassen maar gewoon domquote:Op donderdag 13 september 2007 21:23 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Echt, wat een onzin, flikker toch op.De bijbel? Denk toch een keer voor jezelf na. Maargoed, omdat die hele bijbel door mannen is geschreven komt het natuurlijk goed uit dat gedeelte als man zijnde maar over te nemen. En alsof anno 2007 die fysieke kwaliteiten nog nodig zijn. Ik ken ook geen enkele vrouw die tegenwoordig nog financieel afhankelijk wil zijn van een man of vrijwillig de huisvrouw uit wil hangen.
Ik ben zelf 16 en val eigenlijk ook meestal op oudere jongens, de jongens uit mijn jaar bijvoorbeeld gooien in de pauze nog boterhammen naar elkaars hoofd en staan voor de grap tegen elkaar op te rijden bij het roosterbord. 'Guantanamo Bay, wa is da?' Please.![]()
Lol, inderdaad. Veel vrouwen werken W00fer... en als ze een kind krijgen dan blijven ze er eerst een tijd zelf bij, maar meestal willen ze daarna toch weer werken en wordt er iets met de man geregeld. Je hebt tegenwoordig twee huismoeders/vaders en twee mensen die voor brood op de plank zorgen. Niet altijd natuurlijk, maar de wel in de meeste gezinnen die ik ken, inclusief die waar ik in woon en die van mijn broers.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:23 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Echt, wat een onzin, flikker toch op.De bijbel? Denk toch een keer voor jezelf na. Maargoed, omdat die hele bijbel door mannen is geschreven komt het natuurlijk goed uit dat gedeelte als man zijnde maar over te nemen. En alsof anno 2007 die fysieke kwaliteiten nog nodig zijn. Ik ken ook geen enkele vrouw die tegenwoordig nog financieel afhankelijk wil zijn van een man of vrijwillig de huisvrouw uit wil hangen.
Ik ben zelf 16 en val eigenlijk ook meestal op oudere jongens, de jongens uit mijn jaar bijvoorbeeld gooien in de pauze nog boterhammen naar elkaars hoofd en staan voor de grap tegen elkaar op te rijden bij het roosterbord. 'Guantanamo Bay, wa is da?' Please.![]()
Ik ken een hele lekkere Marlou... maar dat is dan ook een Marlou, geen Malou.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
verhaal
die Malou of Marjolein of zo heet, en dat wil je natuurlijk ook niet.
Ik heb hele lekkere Filet in de koelkast staan... maar dat is dan ook Filet, geen Filay.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik ken een hele lekkere Marlou... maar dat is dan ook een Marlou, geen Malou.
Heb je het lef niet voor.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:25 schreef leolinedance het volgende:
Nu ik 23 ben kan ik inderdaad makkelijk 16 jarige (gewillige/onwetende) sletjes scoren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
Als jongen van 15 ben je de lul. De meisjes uit je klas worden stuk voor stuk met de dag mooier, jij hebt een babyface en je loopt krom omdat je ene been sneller groeit dan de andere. Daarnaast heb je geen idee hoe je in godsnaam een meisje zou moeten versieren, en ook al zou je de perfecte babbel hebben, dan nog zijn de leukste totaal niet in je geïnterreseerd.
De meisjes die je misschien wel kan krijgen zijn 12 of 13, en dat is toch écht te jong. Een vriend van je heeft wél een vriendin, van 13 of 14, en hij doet alsof hij alles met haar doet, wat later natuurlijk helemaal niet waar blijkt te zijn, maar goed, op dat moment ben je natuurlijk jaloers.
Het ergste zijn de fuifjes bij mensen thuis. Je wil je mooiste kleren aandoen, wat er dan weer net lullig uitziet, en zo een lul van 17/18 met een kapotte spijkerbroek komt even langs om te tongen met het leukste meisje van de klas. Daarnaast moet je nog het verhaal aanhoren van "gewoon een vriendin" dat ze zo verliefd is op fucking Maarten, maar dat die een ander heeft, terwijl jij een moord zou doen voor gewoon 1 van de 2, voor 1 keer.
Dus wat doe je dan? Je gaat je richten op computerspelletjes of voetbal of iets dergelijks omdat je daar nog wel eens wat wint.
En dan komt er onvermijdelijk zo een kamp, en dan heb je natuurlijk een kampvuur, hét moment om toe te slaan bij de, zeg op 5-na leukste van de klas, je maakt een grapje, ze lacht, ze raakt zelfs even je knie aan. EN JA HOOR, pakt zo een kutklasgenoot er een gitaar bij om fucking Oasis met Wonderwall te zingen. Iedereen meezingen natuurlijk, superkut. aanbidden ze die prutser met lang haar opeens omdat hij 2 akkoorden kan op een gitaar, wat natuurlijk altijd meer is dan jij, aangezien jij naar fucking pianoles moest van je ouders waar je nooit wat van gebakken hebt.
Maar daar wordt je hard van, jongens van 15 moeten ook helemaal niet pieken, als je op je 15e piekt ben je te vroeg en ben je gedoemd een saaie vaste vriendin te krijgen die Malou of Marjolein of zo heet, en dat wil je natuurlijk ook niet.
Die had ik nog niet gehoord...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:23 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ik heb hele lekkere Filet in de koelkast staan... maar dat is dan ook Filet, geen Filay.
![]()
Serieus, kom een keer een biertje met me drinken, jij lijkt me echt iemand met wie ik tot diep in de nacht mee kan praten over uiteenlopende onderwerpen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:40 schreef Filay het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gehoord...![]()
![]()
![]()
![]()
Anyway je spreekt Marlou en Malou hetzelfde uit dus hoe weet jij op het eerste gezicht het verschil? Filay en Filet spreek je niet hetzelfde uit, ondanks dat jij dat denkt.
Ok. Prik een datum. Wel als ik middagdienst heb graag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:43 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Serieus, kom een keer een biertje met me drinken, jij lijkt me echt iemand met wie ik tot diep in de nacht mee kan praten over uiteenlopende onderwerpen.
Goed verhaal man!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
Als jongen van 15 ben je de lul. De meisjes uit je klas worden stuk voor stuk met de dag mooier, jij hebt een babyface en je loopt krom omdat je ene been sneller groeit dan de andere. Daarnaast heb je geen idee hoe je in godsnaam een meisje zou moeten versieren, en ook al zou je de perfecte babbel hebben, dan nog zijn de leukste totaal niet in je geïnterreseerd.
De meisjes die je misschien wel kan krijgen zijn 12 of 13, en dat is toch écht te jong. Een vriend van je heeft wél een vriendin, van 13 of 14, en hij doet alsof hij alles met haar doet, wat later natuurlijk helemaal niet waar blijkt te zijn, maar goed, op dat moment ben je natuurlijk jaloers.
Het ergste zijn de fuifjes bij mensen thuis. Je wil je mooiste kleren aandoen, wat er dan weer net lullig uitziet, en zo een lul van 17/18 met een kapotte spijkerbroek komt even langs om te tongen met het leukste meisje van de klas. Daarnaast moet je nog het verhaal aanhoren van "gewoon een vriendin" dat ze zo verliefd is op fucking Maarten, maar dat die een ander heeft, terwijl jij een moord zou doen voor gewoon 1 van de 2, voor 1 keer.
Dus wat doe je dan? Je gaat je richten op computerspelletjes of voetbal of iets dergelijks omdat je daar nog wel eens wat wint.
En dan komt er onvermijdelijk zo een kamp, en dan heb je natuurlijk een kampvuur, hét moment om toe te slaan bij de, zeg op 5-na leukste van de klas, je maakt een grapje, ze lacht, ze raakt zelfs even je knie aan. EN JA HOOR, pakt zo een kutklasgenoot er een gitaar bij om fucking Oasis met Wonderwall te zingen. Iedereen meezingen natuurlijk, superkut. aanbidden ze die prutser met lang haar opeens omdat hij 2 akkoorden kan op een gitaar, wat natuurlijk altijd meer is dan jij, aangezien jij naar fucking pianoles moest van je ouders waar je nooit wat van gebakken hebt.
Maar daar wordt je hard van, jongens van 15 moeten ook helemaal niet pieken, als je op je 15e piekt ben je te vroeg en ben je gedoemd een saaie vaste vriendin te krijgen die Malou of Marjolein of zo heet, en dat wil je natuurlijk ook niet.
briljant stukje tekst
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:51 schreef MouzurX het volgende:
je volwassen gedragen helpt soms wel hoor...( alleen dan moet je wel binnenhalen gvd * slaat zichzelf* )
Ik ken het.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:49 schreef Ulreazj het volgende:
Kan ook andersom. Keer met een kameraad stappen en flink feesten.
Hij 19, ik 21.
De dames waren 31 en 29
Nah, ideaal toch. Hebben we toch nog wat goeds aan 't feminisme overgehouden... vrouwen die gewoon sex hebben omdat het kánquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ken het.
Vaak gescheiden vrouwen die behoefte hebben aan een piem0l. En dan is zo'n jong kereltje wel lekker![]()
Ja inderdaad. Lekker vrij zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, ideaal toch. Hebben we toch nog wat goeds aan 't feminisme overgehouden... vrouwen die gewoon sex hebben omdat het kán![]()
*Storyquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
het is zoals het is, maar dan erg leuk verwoord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 september 2007 01:16 schreef hoM3r het volgende:
*Story
![]()
Tering he hoe kom je hierop
zoalshetisquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is zoals het is, maar dan erg leuk verwoord.
dat scheelt maar 3 jaar. is toch niet zo gek veel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:17 schreef saaw het volgende:
ik ken amper mensen van mn eigen leeftijd en als ik ze tegenkom denk ik, zeker bij jongens, altijd dat ze 17 ofzo zijn [als ze gewoon 19 of 20 zijn]
mijn vriend is 23. hij werkt fulltime en heeft een rijbewijs en een auto. maar daar ben ik niet op gevallen hoor, hoe bekrompen ben je dan.
ik val op hem omdat hij mooi en lief en grappig en gezellig en enhtousiast is. ik kan met hem praten maar ook gek doen of huilen.
als ik dat in iemand zou vinden van mn eigen leeftijd was dat even leuk geweest
hetzelfde geld voor toen ik nog jonger was, al had ik rond mn 16e ook ' relaties' met jongens van mn eigen leeftijd
Nee oké, das waar. Toch vind ik het niveau soms bedroevend.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je niet onvolwassen maar gewoon dom
Jij gaat voor je 20e voor een vaste relatie? Wake upquote:Op woensdag 12 september 2007 15:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eh nee gast, dan zijn ze ook eerder verrimpeld
Of ga jij voor one night stands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |