oudere vrouwtjes willen jonge mannetjes, jonge vrouwtjes willen oudere mannetjes.quote:
Meisjes van 18 schaar ik niet echt onder "oudere vrouwtjes"quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oudere vrouwtjes willen jonge mannetjes, jonge vrouwtjes willen oudere mannetjes.
ze waren toch ouder dan jij bent?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Meisjes van 18 schaar ik niet echt onder "oudere vrouwtjes"
Ik ben 17, dat betekent dat ik in het verleden ook 16 en 15 ben geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze waren toch ouder dan jij bent?
Toevallig is zij de admin van deze site achterlijke mongoolquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach die zal wel niet op internet komen, dus dat kan ze hier vrijelijk uiten.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Toevallig is zij de admin van deze site achterlijke mongool
[hap]
Oeiquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nooit van PI's gehoord?quote:
Idd, moet je eens naar een fok1meeting gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, sommige 40 jarigen gedragen zich zelfs nog als 12 met hun vrienden.
Maar dat valt tegen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Afzuigkap het volgende:
Uhm, bij mij is dat inderdaad zo.
Ik denk dat ik dan hoop dat ie zich wat volwassener zal gedragen![]()
Zeker om te compenseren voor de verregaande onvolwassenheid van vrouwen zélf. Kom, de meesten kunnen als ze 50 zijn nog niet eens hun broek ophouden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
LOLOLOLOLOLOLOL etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef Faraow het volgende:
Volgens mij zijn het vooral meisjes uit ontspoorde gezinnen die een soort vaderfiguur nodig hebben. Ze willen zich laten domineren door oudere jongens/mannen op geestelijk en sexueel gebied
Nee het is juist dom want je verpest het alleen voor jezelf want je hebt nu 3 jaar minder van je leven dat je kan neuken....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het een goeie ontwikkeling, niks meer aan doen
Leg uit ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee het is juist dom want je verpest het alleen voor jezelf want je hebt nu 3 jaar minder van je leven dat je kan neuken....
Nou er is een minimum grens leeftijd laten we zeggen 10 jaarquote:
Klopt, maar vrouwen zijn eerder volwassen dan mannen, dus valt het mooi tegen elkaar weg; probleem opgelostquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou er is een minimum grens leeftijd laten we zeggen 10 jaar
vrouw 10 - jij 13
vrouw 11 - jij 14
vrouw 12 - jij 15
etc
vrouw 77 - jij 80 -> dood
maar als ze gewoon op mannen van dezelfde leeftijd zouden vallen
vrouw 10 - jij 10
vrouw 11 - jij 11
vrouw 12 - jij 12
etc
vrouw 80 - jij 80 -> dood
dan heb je 3 jaar langer om te neuken![]()
![]()
Mannen blijven kinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Afzuigkap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |