Je hebt daar een punt. Jongens van mijn leeftijd hebben meestal met meisjes van 15. Maar dat is het voor mij niet helemaal. Ze zeggen dat meisjes geestelijk volwassener zijn in de puberteit. Dus een jongen van 17 en een meisje van 15 lopen dan zeg maar gelijk, maar dat werkt blijkbaar niet voor iedereen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
Misschien zijn er wel leuke meisjes van 15 die jou leuk vinden
Joh. Gemiddeldes werken niet voor iedereen. Wow.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef FixYou het volgende:
Ze zeggen dat meisjes geestelijk volwassener zijn in de puberteit. Dus een jongen van 17 en een meisje van 15 lopen dan zeg maar gelijk, maar dat werkt blijkbaar niet voor iedereen.
Maja jij ziet er wel volwassen uit.... ( ik zal maar niet oud zeggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef Brechtje het volgende:
Ik ook
Ben rond de zelfde leeftijd als dat meisje en ik val alleen op 20+
Ze neuken vast beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef FixYou het volgende:
Vertel Brechtje, is het omdat ze volwassener zijn of omdat ze wat groter en minder puisteriger zijn
Volwassener vooral.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef FixYou het volgende:
Vertel Brechtje, is het omdat ze volwassener zijn of omdat ze wat groter en minder puisteriger zijn
Lekker boeiend, sommige 40 jarigen gedragen zich zelfs nog als 12 met hun vrienden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef junkiesietze het volgende:
wat moet een meisje wat zelf nog niet eens volwassen is nou met een gast die dat wel is?
die meisjes denken dat ze volwassen zijn, maar als je ze soms ziet met hun vriendinnen...![]()
dan komt het kind in ze naar boven
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef Ouzooo het volgende:
Echt heh, van die wijven die zich volgens zichzelf super volwassen gedragen, met eisen en feministische standpunten, maar als je ze dan een beetje hard in hun reet neukt is het van "Stop stop! Ik ben pas 13!"
OMFG, raap me op, ik lig dubbel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef Ouzooo het volgende:
Echt heh, van die wijven die zich volgens zichzelf super volwassen gedragen, met eisen en feministische standpunten, maar als je ze dan een beetje hard in hun reet neukt is het van "Stop stop! Ik ben pas 13!"
ja. dus dan klopt het toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:57 schreef Borkydude het volgende:
Onzin, echt 80% van de meisjes waarmee ik heb gedate of iets heb gehad was ouder dan ik
Weet je moeder daar van?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef Brechtje het volgende:
Ik ook
Ben rond de zelfde leeftijd als dat meisje en ik val alleen op 20+
oudere vrouwtjes willen jonge mannetjes, jonge vrouwtjes willen oudere mannetjes.quote:
Meisjes van 18 schaar ik niet echt onder "oudere vrouwtjes"quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oudere vrouwtjes willen jonge mannetjes, jonge vrouwtjes willen oudere mannetjes.
ze waren toch ouder dan jij bent?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Meisjes van 18 schaar ik niet echt onder "oudere vrouwtjes"
Ik ben 17, dat betekent dat ik in het verleden ook 16 en 15 ben geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze waren toch ouder dan jij bent?
Toevallig is zij de admin van deze site achterlijke mongoolquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach die zal wel niet op internet komen, dus dat kan ze hier vrijelijk uiten.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Toevallig is zij de admin van deze site achterlijke mongool
[hap]
Oeiquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nooit van PI's gehoord?quote:
Idd, moet je eens naar een fok1meeting gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Lekker boeiend, sommige 40 jarigen gedragen zich zelfs nog als 12 met hun vrienden.
Maar dat valt tegen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Afzuigkap het volgende:
Uhm, bij mij is dat inderdaad zo.
Ik denk dat ik dan hoop dat ie zich wat volwassener zal gedragen![]()
Zeker om te compenseren voor de verregaande onvolwassenheid van vrouwen zélf. Kom, de meesten kunnen als ze 50 zijn nog niet eens hun broek ophouden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
LOLOLOLOLOLOLOL etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:23 schreef Faraow het volgende:
Volgens mij zijn het vooral meisjes uit ontspoorde gezinnen die een soort vaderfiguur nodig hebben. Ze willen zich laten domineren door oudere jongens/mannen op geestelijk en sexueel gebied
Nee het is juist dom want je verpest het alleen voor jezelf want je hebt nu 3 jaar minder van je leven dat je kan neuken....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het een goeie ontwikkeling, niks meer aan doen
Leg uit ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee het is juist dom want je verpest het alleen voor jezelf want je hebt nu 3 jaar minder van je leven dat je kan neuken....
Nou er is een minimum grens leeftijd laten we zeggen 10 jaarquote:
Klopt, maar vrouwen zijn eerder volwassen dan mannen, dus valt het mooi tegen elkaar weg; probleem opgelostquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou er is een minimum grens leeftijd laten we zeggen 10 jaar
vrouw 10 - jij 13
vrouw 11 - jij 14
vrouw 12 - jij 15
etc
vrouw 77 - jij 80 -> dood
maar als ze gewoon op mannen van dezelfde leeftijd zouden vallen
vrouw 10 - jij 10
vrouw 11 - jij 11
vrouw 12 - jij 12
etc
vrouw 80 - jij 80 -> dood
dan heb je 3 jaar langer om te neuken![]()
![]()
Mannen blijven kinderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:59 schreef Afzuigkap het volgende:
Gemiddeld* worden mannen minder oud als vrouwen, dus een oudere vrouw nemen is slimmer als je het bekijkt zoals jou.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou er is een minimum grens leeftijd laten we zeggen 10 jaar
vrouw 10 - jij 13
vrouw 11 - jij 14
vrouw 12 - jij 15
etc
vrouw 77 - jij 80 -> dood
maar als ze gewoon op mannen van dezelfde leeftijd zouden vallen
vrouw 10 - jij 10
vrouw 11 - jij 11
vrouw 12 - jij 12
etc
vrouw 80 - jij 80 -> dood
dan heb je 3 jaar langer om te neuken![]()
![]()
ja een oudere vrouw ( 3 jaar) zou nog beter zijn maar das wel erg veel gevraagdquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:24 schreef Downtime het volgende:
[..]
Gemiddeld* worden mannen minder oud als vrouwen, dus een oudere vrouw nemen is slimmer als je het bekijkt zoals jou.
*9 van de 10 keer
waarom zou dat teveel gevraagd zijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja een oudere vrouw ( 3 jaar) zou nog beter zijn maar das wel erg veel gevraagd
Idd en die zijn ook lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
Maar meisjes van jouw leeftijd zijn ook extreem kinderachtig. Het is alleen dat oudere jongens daar niet zo'n punt van maken...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef lauwert het volgende:
Daar is een vrij logische verklaring voor. De meeste mannen worden later volwassen. Dus veel jongens van mij leeftijd zijn net te kinderachtig. Dat is uiteraard niet bij iedereen zo. En ja, een oudere jongen is meestal ook spannender.
Gejat (en slecht vertaald) van bash.org.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef Ouzooo het volgende:
quote:
naief enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef E-bit het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn meisjes van 15 lekkerder?
Nee die vallen op jongens van 19quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil nu ook niet een meisje van 3 jaar jonger maar gewoon (rond) mijn leeftijd...![]()
nee das 15-16-17quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 05:18 schreef Waris7 het volgende:
[..]
3 jaar jonger is toch rond je leeftijd![]()
"Rond je leeftijd" = 1 jaar jonger tot 1 jaar ouder?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee das 15-16-17
13 jaar... die zitten nu in de 2de daar krijg ik hem niet van omhoog hoor
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:40 schreef FixYou het volgende:
Op een oudere leeftijd kan je je blik uitbreiden, maar op mijn leeftijd is zo'n beperkte blik toch logisch. Als ik naar meisjes van 5 jaar jonger zou kijken zouden die meisjes 12 zijn.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef speknek het volgende:
Vrouwen die eerder volwassen zijn. Vrouwen puberen eerder, maar blijven daar ook langer in hangen. Natuurlijk, als je je spiegelt aan GTST, vindt iedereen je heel erg volwassen
. Het is jammer dat er zo weinig overblijven TS: maar serieus, die labiele dozen zou je niet eens moeten willen.
heul niet altijd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:47 schreef jorgentol het volgende:
Meisjes vallen op jongens en vrouwen vallen op mannen. heeft verder weinig met leeftijd te maken.
als het past, dan kan het!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:50 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben 21 en mijn vriendin 20, we schelen een maand of 5. Dus het kan
Vertel eens wat nieuws... Tis al eeuwen zo en nu nog. Ik heb er zelf een die heul wat jonger dan ik is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
Het is helaas zo. Een groot aantal meisjes van mijn leeftijd (17) vallen op oudere jongens, (19-22). Als ik sommige jongens van mijn leeftijd zie kan ik daar wel een beetje inkomen. Maar het is toch flink balen. En ik heb gemerkt dat het met normaal doen en volwassen gedragen niet te redden valt. Sommige meisjes willen gewoon per se oudere jongens. Daar kan ik gewoon niet tegen.
Hopelijk niet 1 van <18.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef iruub het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuws... Tis al eeuwen zo en nu nog. Ik heb er zelf een die heul wat jonger dan ik is.![]()
![]()
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb graag een vent die er niet zo uitziet als de gemiddelde 15-jarige.
Als hij er ouder uitziet mag hij best 15 zijn van mij.
Ik voel me jong.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gejat (en slecht vertaald) van bash.org..
Die quote staat er al zo lang dat ik met enige zekerheid kan stellen dat ie niet van jou is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:05 schreef Ouzooo het volgende:
Slecht vertaald? Slechts in eigen perspectief gezet. Citaten zijn voor wetenschappers, en wetenschappers zijn teringlijers. Misschien was ik wel die dude van bash, you never know.
Geen idee, ik kom gewoon graag op bash.org.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zijn we erg als we dat soort dingen gelijk doorhebben?
Zegt de meneer met een quote onder z'n naam... ik heb nooit geclaimed dat ik hem zelf had verzonnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die quote staat er al zo lang dat ik met enige zekerheid kan stellen dat ie niet van jou is.
Daarnaast is het echt zo eindeloos triest funny quotes van een ander te jatten.
Enfin,.
Met als essentiele verschil dat ik er tenminste bij zet waar ie vandaan komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:20 schreef Ouzooo het volgende:
[..]
Zegt de meneer met een quote onder z'n naam... ik heb nooit geclaimed dat ik hem zelf had verzonnen. Maargoed, gezien je postcount zal je wel het halve internet hebben gezien dus zal er weinig orgineels overblijven.
Ja hallo, dat zég ik toch ook? Ik ben ook 17.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:40 schreef FixYou het volgende:
Op een oudere leeftijd kan je je blik uitbreiden, maar op mijn leeftijd is zo'n beperkte blik toch logisch. Als ik naar meisjes van 5 jaar jonger zou kijken zouden die meisjes 12 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |