Die zijn zo doorzichtig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:58 schreef kraaksandaal het volgende:
Je valt dan af voor 't snelle neuken maar je maakt nog kans bij de carriere vrouwtjes.
Volgens mij zijn ze dat ook wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Zijn meestal van die meisjes die denken dat ze verder zijn en volwassener dan hun leeftijdgenoten.
Je kunt natuurlijk ook paarden gaan fokken en dan ken je er gelijk meer scoren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat ook wel.
Ja dan is het anders, maar ik ken zat jongens die 24 zijn etc en al helemaal gesettled zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk dat is natuurlijk iets wat van veel groter belang is dan een leeftijd. Ik ben ook 24, studeer nog en een eigen huis hoef ik uberhaupt niet aan te denken. Werk? pas over 4 jaar denk ik.
Ssst, ik ben in het diepste geheim bezig met het ontwikkelen van een roze paard met vlechtjes.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:06 schreef kraakschandaal het volgende:
Je kunt natuurlijk ook paarden gaan fokken en dan ken je er gelijk meer scoren.
Ik moet er ook niet aan denken eigenlijk. Ik snap ook niet dat die jongens dat doen. Settlen doe je maar na je zestigste.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:07 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ja dan is het anders, maar ik ken zat jongens die 24 zijn etc en al helemaal gesettled zijn.
Hebben ze zo'n wigger aan de haak geslagen die ze een breezer heeft gegeven.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat ook wel.
De 1 wil zekerheid en kinderen op zijn 22ste de ander wil wat rondvogelen tot zijn 35stequote:Op maandag 27 augustus 2007 04:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken eigenlijk. Ik snap ook niet dat die jongens dat doen. Settlen doe je maar na je zestigste.
Dan heb je volgens mij gewoon een gebrek aan creativiteit. Dan maar huisje-boompje-beestje is de gedachte, waarna je sterft en je je keurig hebt gedragen van volgens het patroon van onze verzorgingsstaat, maar een erg mat leven hebt gehad waarin je je volledige potentieel niet hebt benut en je roemloos ten onder gaat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef the_legend_killer het volgende:
De 1 wil zekerheid en kinderen op zijn 22ste
Kinderen op je 23e ben je ook eerder vanaf.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De 1 wil zekerheid en kinderen op zijn 22ste de ander wil wat rondvogelen tot zijn 35ste
Op jonge leeftijd kinderen wil niet zeggen dat je niets kunt doen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij gewoon een gebrek aan creativiteit. Dan maar huisje-boompje-beestje is de gedachte, waarna je sterft en je je keurig hebt gedragen van volgens het patroon van onze verzorgingsstaat, maar een erg mat leven hebt gehad waarin je je volledige potentieel niet hebt benut en je roemloos ten onder gaat.
Wat is daar mis mee? Toen mijn ouders 50 werden was ik 11.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:24 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan zit je op je 50ste niet met een tiener te kijken
Ik ben momenteel met 't omgekeerde bezig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Toen mijn ouders 50 werden was ik 11.Ik heb het niet als storend ervaren.
Niet alles wat je op school verteld wordt is in de praktijk ook waar. Misschien in theorie, maar veel valt onder de "vrije interpretatievorm" of is aan sterke verandering onderhevig.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:56 schreef Sjibble het volgende:
Mja, met biologie leert iedereen dat meiden/vrouwen sneller volwassen zijn als jongens/mannen, dus best logisch dat ze een eigen "level" van volwassenheid opzoeken door een oudere jongen te nemen?
't heeft een punt toch, of niet? Omdat je voorloopt neem je een stap hoger, sounds logic
Ach ja, sommige meiden vinden het ook wel heel interesant lijken hoor als je een oudere jongen naast je hebt staan met een arm om je heen. Dat zijn dan ook niet altijd de meest stevige relaties.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
Het is helaas zo. Een groot aantal meisjes van mijn leeftijd (17) vallen op oudere jongens, (19-22). Als ik sommige jongens van mijn leeftijd zie kan ik daar wel een beetje inkomen. Maar het is toch flink balen. En ik heb gemerkt dat het met normaal doen en volwassen gedragen niet te redden valt. Sommige meisjes willen gewoon per se oudere jongens. Daar kan ik gewoon niet tegen.
Zouden de meiden dan niet geil op de jongens meoten springen wanneer zij net zijn begonnen met puberen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:42 schreef Elcie het volgende:
[..]
Ach ja, sommige meiden vinden het ook wel heel interesant lijken hoor als je een oudere jongen naast je hebt staan met een arm om je heen. Dat zijn dan ook niet altijd de meest stevige relaties.
Maar das natuurlijk niet altijd het geval. Sommige meiden vinden het gewoon prettiger bij iemand te zijn die uit zijn pubertijd al is. Aangezien jongens later puberen dan meiden (meiden zijn er vaak al bijna uit wanneer de jongens beginnen) kan ik me ook wel ergens voorstellen dat je dan gewoon liever gaat voor iemand die al uit die hormonale bom is![]()
Zelf val ik ook wel voor de wat volwassenere jongens. Maar heb ook wel eens wat met jongens gehad jonger dan mij. Momenteel zit ik in een relatie met een jongen 5 jaar ouwer dan mijzelf (19-24) en het bevalt enorm goed. Hebben nu bijna een jaar wat en het werkt gewoon.
Dat heb ik mij ook zo vaak afgevraagdquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zouden de meiden dan niet geil op de jongens meoten springen wanneer zij net zijn begonnen met puberen ?
Nee, dat doen ze dan op hun paard...quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zouden de meiden dan niet geil op de jongens meoten springen wanneer zij net zijn begonnen met puberen ?
Nee hoor, zat leuke vrouwen die geen moeite hebben met een jonge kerel die zich een beetje volwassen kan gedragenquote:
Rotpaardenquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze dan op hun paard...
[..]
Nee hoor, zat leuke vrouwen die geen moeite hebben met een jonge kerel die zich een beetje volwassen kan gedragen![]()
Ook op + 20 cm?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef Brechtje het volgende:
Ik ook
Ben rond de zelfde leeftijd als dat meisje en ik val alleen op 20+
Volgens mij som je dingen op waardoor de vrouw juist zelf in de grot achter kan blijven. Zoek iemand met grote carrierekansen en je eigen financiele toekomst zit ook veilig. Dit zijn precies de types die later op de bank oprah kijken en zodra de man thuiskomt gaat zeiken dat ze zoveel in het huishouden moeten doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:16 schreef Dirkmaat het volgende:
Even zonder het topic te lezen zal ik even voor je reframen.
Meisje gaat eerder de puberteit in, is dus eerder emotioneel 'ouder'
Meisje valt op eigenschappen als bvb:
Sociaal goed
Ambitie/goed werk
Geld
Sterk (als in je hoofd niet persé fysiek)
etc
Daar dus alles waar zij een goede MAN van kan krijgen die haar niet in de grot achterlaat en alleen voor zichzelf jaagt. (want wij mensen zijn emotioneel nog zo'n 50.000 jaar oud)
Maar dat de meisjes dat zelf nog wel overkomt maakt dan verder niet uit?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef zoalshetis het volgende:
vergeet ook niet dat gezonde jongens van iets oudere leeftijd meer ervaring hebben op het gebied van relaties. die zijn niet meer zo imbiciel verliefd dat het schaamrood naar hun kaken stijgt, waardoor spontaan hun puisten openbarsten, als een meisje ze aanspreekt.
Dit is de maatschappij van nu, en niet hoe het in het hoofd werkt, De maan jaagt, de vrouw verzorgt. Hierop gebaseerd zoeken vrouwen een man uit. (lees: voelen zich aangetrokken tot.)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij som je dingen op waardoor de vrouw juist zelf in de grot achter kan blijven. Zoek iemand met grote carrierekansen en je eigen financiele toekomst zit ook veilig. Dit zijn precies de types die later op de bank oprah kijken en zodra de man thuiskomt gaat zeiken dat ze zoveel in het huishouden moeten doen.
[..]
Riiiightquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Pak gewoon geile, verse, onopgerekte, br33z4h sletjes? Altijd top en op veel gebieden kun je ze nog veel leren.
ja dat hebben ze zelf veroorzaakt he.. als ze nou gewoon jongens van hun leeftijd nemen dan lost dit probleem vanzelf op ...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:37 schreef zoalshetis het volgende:
vergeet ook niet dat gezonde jongens van iets oudere leeftijd meer ervaring hebben op het gebied van relaties.
het is heel lastig solliciteren bij een vrouw die liever ervaren mannen heeft dan onervaren lulhannesjes. ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja dat hebben ze zelf veroorzaakt he.. als ze nou gewoon jongens van hun leeftijd nemen dan lost dit probleem vanzelf op ...![]()
Zeikerd? volgens mij begreep je me verkeerd, najaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is heel lastig solliciteren bij een vrouw die liever ervaren mannen heeft dan onervaren lulhannesjes. ja.
je moet gewoon pakken wat je pakken kan, negeren als je misschien later met een slap excuus nog wil neuken en natuurlijk charmant zijn.
zeikerd.
na jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeikerd? volgens mij begreep je me verkeerd, naja
Eh nee gast, dan zijn ze ook eerder verrimpeldquote:Op woensdag 12 september 2007 12:07 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Komaaaaaaaan...een jongen van 17 wilt toch ook liever een lekkere chick van 21? wtf loop je te zeiken.
Heeft wel als nadeel dat je er dan ook gratis 2 jaar jongere gasten bij krijgt... En of je dáár nou blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Tis toch juist mooi, gewoon twee keer blijven zitten en je hebt de onopgerekte br33z4hs voor je zelf!
harder werken? het probleem is juist dat je gewoon meteen uitgesloten bent.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:01 schreef iLeon het volgende:
Begrijp niet dat sommigen een punt maken dat jonge meisjes/vrouwen op oudere jongens/mannen vallen. Ik denk eerder dat het pure jalozie is dat men dit opmerkt omdat alleen mensen die zich benadeeld voelen maken dit soort opmerkingen.
Bedoel wat is er op tegen dat een jong iemand op een ouder iemand valt en jou links laat liggen.. Ik denk dat het een eigen keuze is en niet een gedwongen keuze. Dan had jij als leeftijdsgenoot maar beter je best moeten doen om haar/hun te krijgen. Ik heb ook een vriendin die heul wat jonger is dan ik. Leuk is ze, hersens heeft en de sex is geweldig. Nou...en ik heb wat spaarcentjes en werk hard en mag er schijnbaar ook nog zijn. Geen probleem toch?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het een goeie ontwikkeling, niks meer aan doen
het is toch niet gelijk de love of life?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eh nee gast, dan zijn ze ook eerder verrimpeld
Of ga jij voor one night stands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |