quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
Volgens jouw profiel ben je 18.
Praatjes vullen geen gaatjes. Dat geldt ook voor jouw tampeloeres volgens mij.
maand en dag omgedraaidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
DAT is dus ECHT de allergrootste bullshit van deze eeuw he. Veel vrouwen gedragen zich echt als modepopjes met kinderlijke trekjes. Vrouwen sneller volwassen, ECHT no way niet. En niks wen er maar aan, want het is gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Hoezo zijn meisjes kinderachtig? Ze zijn sneller volwassen dan jongens.
Praatjes vullen veen gaatjes, maar ik een lul die daar heel goed toe in staat is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
onvolwassen ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef Quock het volgende:
mijn ex-schoonzus was 18, haar vriend 15 toen ze iets kregen...
Dus ja, gaat er maar net om hoe volwassen jij bent en hoe onvolwassen die meid is.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
DAT is dus ECHT de allergrootste bullshit van deze eeuw he. Veel vrouwen gedragen zich echt als modepopjes met kinderlijke trekjes. Vrouwen sneller volwassen, ECHT no way niet. En niks wen er maar aan, want het is gewoon niet zo.
Zoals in de bijbel beschreven is de man van het sterkere geslacht. Klaar, punt. Hij moet immers tillen sjouwen. Vroeger bouwde de man het huis waarin de vrouw ging wonen samen met haar man.
Vrouwen vallen op oudere jongens omdat dat stoer is, een man die over jou (de vrouw is zwakker) waakt en jou FINANCIEEL ondersteund hebben ze maar al te graag.
En idd rijbewijs, auto, huisje. Dat is wat vrouwen willen.
Zoals Nadia uit de gouden kooi al zei ( i know it's a beautifull bitch) elke vrouw wil toch als prinsesje behandeld worden ? En de prins op het witte paard was zelfs in sneeuwwitje al ouder, dus in 2007 ook
truequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:24 schreef Stigma het volgende:
Je moet het zo zien: een neukerdje van 16 of 17 is leuk voor erbij, maar echt een relatie met iemand van 4 jaar jonger is ook niet altijd echt leuk. Gelukkig hebben de 'volwasse' pijpertjes dat niet door, en neuken we er lekker op los.
Ow, jawel hoor. Maargoed, zolang je het nog over "meisjes" en "jongens" hebt zal dat volwassen je nog niet helemaal lukkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
En ik heb gemerkt dat het met normaal doen en volwassen gedragen niet te redden valt.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:32 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Oudere jongens zijn helemaal niet leukdie zijn te serieus
Ja te oudere jongens dan he bijv. bij verschil van 6 jaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan ga je echt met hele saaie mensen om.
Kijk dat is natuurlijk iets wat van veel groter belang is dan een leeftijd. Ik ben ook 24, studeer nog en een eigen huis hoef ik uberhaupt niet aan te denken. Werk? pas over 4 jaar denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:48 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Maar kijk een jongen van byv 24 die heb al werk en die heb al eigen huis,
Je valt dan af voor 't snelle neuken maar je maakt nog kans bij de carriere vrouwtjes.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk dat is natuurlijk iets wat van veel groter belang is dan een leeftijd. Ik ben ook 24, studeer nog en een eigen huis hoef ik uberhaupt niet aan te denken. Werk? pas over 4 jaar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |