Je bent 17 en wil wel een meisje van 12?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:57 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ja hallo, dat zég ik toch ook? Ik ben ook 17.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Je bent 17 en wil wel een meisje van 12?
Omdat die net op de middelbare komen kijken en jij al bijna klaar bent als je niet al klaar bent? En zij nogal kinderachtig zijn?quote:
Hoezo zijn meisjes kinderachtig? Ze zijn sneller volwassen dan jongens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Omdat die net op de middelbare komen kijken en jij al bijna klaar bent als je niet al klaar bent? En zij nogal kinderachtig zijn?Ik moet er echt niet aan denken om nu met een jongetje van 13 samen te zijn
Ik weet al hoe het gegaan is:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Hoezo zijn meisjes kinderachtig? Ze zijn sneller volwassen dan jongens.
Dat is rond je 17/18e allemaal weer bijgetrokken hoor. Maargoed. Als jij als student een meisje uit de 3e wil hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Is gezellig tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is rond je 17/18e allemaal weer bijgetrokken hoor. Maargoed. Als jij als student een meisje uit de 3e wil hebben![]()
En waarom?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef ArendBarend het volgende:
5 jaar verschil op je 17e is wel redelijk extreem
Ben nu 19, en bij 16 trek ik toch wel een grens, hoor
5 jaar jonger dan 19 is 14, daar is toch niks mis mee?quote:
5 jaar jonger dan 12 is 7, daar is toch ook niets mis mee?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Waris7 het volgende:
[..]
5 jaar jonger dan 19 is 14, daar is toch niks mis mee?
Ik weet niet of jij denkt dat meisjes van 7 seksueel actief zijn, maar ik denk het niet, of nouja, toen ik 12 was viel ik iig niet op meisjes van 7.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
5 jaar jonger dan 12 is 7, daar is toch ook niets mis mee?![]()
Waarom niet, 5 jaar is toch 5 jaar zeg je net?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij denkt dat meisjes van 7 seksueel actief zijn, maar ik denk het niet, of nouja, toen ik 12 was viel ik iig niet op meisjes van 7.
5 jaar jonger is goed bij kinderen vanaf dat ze seksueel actief worden tot 18 ongeveer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Waarom niet, 5 jaar is toch 5 jaar zeg je net?
Ik zou eerder zoiets hebben van, 5 jaar jonger is ok, zolang de jongste 15/16 is ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Waris7 het volgende:
[..]
5 jaar jonger is goed bij kinderen vanaf dat ze seksueel actief worden tot 18 ongeveer.
Naja gezellig tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik val juist op jongJaja, meeste vriendjes waren ook jonger dan mij
![]()
Kan ook, maar 15 of 13 maakt weinig verschil hoor. En een 11-jarig meisje met een 16-jarige jongen is wel even wat anders dan een 15-jarig meisje met een 20-jarige jongen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zoiets hebben van, 5 jaar jonger is ok, zolang de jongste 15/16 is ofzo.
Als ik kijk hoe ik was op 15 en op 13 maakt dat best verschil. Op 13 bijv. was ik niet met seks bezig. Om maar eens wat te noemen. En 11 en 12 is ook niet zo'n groot verschil.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:22 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Kan ook, maar 15 of 13 maakt weinig verschil hoor. En een 11-jarig meisje met een 16-jarige jongen is wel even wat anders dan een 15-jarig meisje met een 20-jarige jongen.
Toen ik 12 was trok ik me al iedere dag suf.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe ik was op 15 en op 13 maakt dat best verschil. Op 13 bijv. was ik niet met seks bezig. Om maar eens wat te noemen. En 11 en 12 is ook niet zo'n groot verschil.
Dat is wel even wat anders dan echt seks hebben/willen hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Toen ik 12 was trok ik me al iedere dag suf.
Jij als meisje op je 13e niet met seks bezig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe ik was op 15 en op 13 maakt dat best verschil. Op 13 bijv. was ik niet met seks bezig. Om maar eens wat te noemen. En 11 en 12 is ook niet zo'n groot verschil.
Wel wat anders dan seks hebben, maar niet anders dan het willen hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is wel even wat anders dan echt seks hebben/willen hebben.
Seks als in seks met een jongen. Nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Jij als meisje op je 13e niet met seks bezig?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Toen ik 12 9/10 was trok ik me al iedere dag suf.
nee seks met een paard bedoelt tiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Seks als in seks met een jongen. Nee.
Omdat jij preuts bent?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Addict89 het volgende:
Aan de reacties hier is trouwens wel weer te merken waarom meisjes voor oudere mannen gaan.
Whehehe.quote:
Jij bent echt heel volwassen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Whehehe.. Ja, dat zal het zijn. Jongetje toch
.
Volwassen genoeg om niet met 12jarige jongetjes te neuken ja.quote:
dan ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Niks mis met meisjes die 4 jaar jonger zijn dan mij
ja maar jij bent dan ook erg cute!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volwassen genoeg om niet met 12jarige jongetjes te neuken ja.
Dat heeft weinig met volwassenheid te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volwassen genoeg om niet met 12jarige jongetjes te neuken ja.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan ook erg cute!
Nee, eigelijk best een hoop. Als je het goed met 12jarigen kan vinden, er leuk mee kan praten en er fijne seks mee hebt zegt dat best iets over hoe volwassen je bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:35 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met volwassenheid te maken.![]()
Als 12 jarigen het lichaam en de penis met name, van een volgroeide man zouden hebben zouden ze vaak genoeg neuken met oudere wijven hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee, eigelijk best een hoop. Als je het goed met 12jarigen kan vinden, er leuk mee kan praten en er fijne seks mee hebt zegt dat best iets over hoe volwassen je bent.
ja natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Als 12 jarigen het lichaam en de penis met name, van een volgroeide man zouden hebben zouden ze vaak genoeg neuken met oudere wijven hoor.
klopt als een zwerende vinger. sorry. ik zie er uit als patrick wayne swayze. sorry.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef Addict89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En dan zelf geen fotoboek hebben he.
Dat is het hem juist. Ik ben nu 17. Ik wil nu meiden van 17. Al ben ik 22 wil ik meiden/vrouwen van die leeftijd. (Plus en min 3 jaar). Maar ja, niet alle meiden zijn zo,en in plaats van hier te typen dat het niet eerlijk is kan ik ook laten zien dat ik wel volwassener ben dan de rest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:08 schreef SilentChaos het volgende:
Maar gozer, topicstarter, jij wordt toch ook ouder? Als je mijn leeftijd hebt kan je ook vrouwen van 17 krijgenBij mij is echter het probleem dat ik daar vaak niet op zit te wachten
Plus 1 en min 5 jaar is toch evenveel als plus en min 3 jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Ik ben nu 17. Ik wil nu meiden van 17. Al ben ik 22 wil ik meiden/vrouwen van die leeftijd. (Plus en min 3 jaar). Maar ja, niet alle meiden zijn zo,en in plaats van hier te typen dat het niet eerlijk is kan ik ook laten zien dat ik wel volwassener ben dan de rest.
Kijk eens om je heen hoe die meisjes van 12 er tegenwoordig uitzienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef Devolution het volgende:
17 & 12, dat vind ik redelijk sick. Zéker als dat een sexuele relatie isKom op man, 12 jaar
![]()
als 12-jarigen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen hoe die meisjes van 12 er tegenwoordig uitzien![]()
Als iemand van 12 idd. Jij bedoelt eerder de 14/15 jarigen die er (proberen) uit (te) zien als een 18-jarige. En dan nog, hoe ze eruit zien doet niks af aan de leeftijd. 12 is gewoon way too youngquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:56 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen hoe die meisjes van 12 er tegenwoordig uitzien![]()
als hoertjes die geneukt willen worden, net zoals op mtv.quote:
niet in mijn perceptie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:41 schreef s0k het volgende:
[..]
als hoertjes die geneukt willen worden, net zoals op mtv.
iets minder naar de kerk, iets vaker naar de stad.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:16 schreef Ouzooo het volgende:
Echt heh, van die wijven die zich volgens zichzelf super volwassen gedragen, met eisen en feministische standpunten, maar als je ze dan een beetje hard in hun reet neukt is het van "Stop stop! Ik ben pas 13!"
14/15 ziet er hier ook gewoon nog uit als 14/15 op een enkeling na.....(tis al normaal gewordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:41 schreef Devolution het volgende:
[..]
Als iemand van 12 idd. Jij bedoelt eerder de 14/15 jarigen die er (proberen) uit (te) zien als een 18-jarige. En dan nog, hoe ze eruit zien doet niks af aan de leeftijd. 12 is gewoon way too young![]()
Als jij 22 en jij een meid van 18/19 wil, zie ik het probleem niet zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Ik ben nu 17. Ik wil nu meiden van 17. Al ben ik 22 wil ik meiden/vrouwen van die leeftijd. (Plus en min 3 jaar). Maar ja, niet alle meiden zijn zo,en in plaats van hier te typen dat het niet eerlijk is kan ik ook laten zien dat ik wel volwassener ben dan de rest.
Ik ben zeventienquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
[..]
Sick mind heeft die gast wat mij betreft..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef FixYou het volgende:
Ik moet toch even zeggen dat sommige mensen op dit forum mij een eng gevoel geven. Waaronder jij "Waris7". Meisjes van 12. Ik bedoel, kom op! Meisjes van 12 zouden helemaal geen relatie moeten hebben, en al helemaal niet seksueel actief zijn. En dan niet zeggen dat het van het meisje afhangt. 12 jaar is 12 jaar. En ik ben niet naïef, dus ik weet dat het soms voorkomt, maar dan geef ik die oudere jongen de schuld dat hij wat met dat meisje wil aangaan.
Coldplay is cool. ( Luister ook eens naar Patrick Park - Life is a song)
Of jij zo onvolwassen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:43 schreef rena het volgende:
Wat mij betreft maakt leeftijd niet zoveel uit, mijn vorige vriend was 3 jaar ouder en die ik nu heb 2 jaar jonger en dat gaat heel erg goed
. Oudere jongens zijn zo serieus
![]()
Dat is het hem waarschijnlijkquote:
jat mn icon nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef Index het volgende:
Ik ben nog onder de 20, maar ik heb meestal wel iemand van 21/22. Gewoon veel beter
<-- niet dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die waris die lult wsl maar wat, hij komt niet echt over als iemand die jonge meisjes in bed krijgt. Ik heb trouwens wel eens het idee dat jongens ook graag jongere meisjes willen...
ik zal er snel naar luisteren, ben zelf nogal van de coldplay ook, maar mn limewire is geflipt
Ik wil niet per se jongere of oudere meisjes, ik wil leuke meisjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die waris die lult wsl maar wat, hij komt niet echt over als iemand die jonge meisjes in bed krijgt. Ik heb trouwens wel eens het idee dat jongens ook graag jongere meisjes willen...
ik zal er snel naar luisteren, ben zelf nogal van de coldplay ook, maar mn limewire is geflipt
Volgens jouw profiel ben je 18.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:55 schreef DuTank het volgende:
Ik ben 17 en heb ze gehad van 14jaar tot 18.. Ligt aan de persoon die je zelf bent he.. Met gladde praatjes kom je ver, en onthoud 1 ding: in de kroeg is de eerste indruk het belangrijkste.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
Volgens jouw profiel ben je 18.
Praatjes vullen geen gaatjes. Dat geldt ook voor jouw tampeloeres volgens mij.
maand en dag omgedraaidquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
DAT is dus ECHT de allergrootste bullshit van deze eeuw he. Veel vrouwen gedragen zich echt als modepopjes met kinderlijke trekjes. Vrouwen sneller volwassen, ECHT no way niet. En niks wen er maar aan, want het is gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Praatjes vullen veen gaatjes, maar ik een lul die daar heel goed toe in staat is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef starla het volgende:
[..]
onvolwassen ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef Quock het volgende:
mijn ex-schoonzus was 18, haar vriend 15 toen ze iets kregen...
Dus ja, gaat er maar net om hoe volwassen jij bent en hoe onvolwassen die meid is.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
DAT is dus ECHT de allergrootste bullshit van deze eeuw he. Veel vrouwen gedragen zich echt als modepopjes met kinderlijke trekjes. Vrouwen sneller volwassen, ECHT no way niet. En niks wen er maar aan, want het is gewoon niet zo.
Zoals in de bijbel beschreven is de man van het sterkere geslacht. Klaar, punt. Hij moet immers tillen sjouwen. Vroeger bouwde de man het huis waarin de vrouw ging wonen samen met haar man.
Vrouwen vallen op oudere jongens omdat dat stoer is, een man die over jou (de vrouw is zwakker) waakt en jou FINANCIEEL ondersteund hebben ze maar al te graag.
En idd rijbewijs, auto, huisje. Dat is wat vrouwen willen.
Zoals Nadia uit de gouden kooi al zei ( i know it's a beautifull bitch) elke vrouw wil toch als prinsesje behandeld worden ? En de prins op het witte paard was zelfs in sneeuwwitje al ouder, dus in 2007 ook
truequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:24 schreef Stigma het volgende:
Je moet het zo zien: een neukerdje van 16 of 17 is leuk voor erbij, maar echt een relatie met iemand van 4 jaar jonger is ook niet altijd echt leuk. Gelukkig hebben de 'volwasse' pijpertjes dat niet door, en neuken we er lekker op los.
Ow, jawel hoor. Maargoed, zolang je het nog over "meisjes" en "jongens" hebt zal dat volwassen je nog niet helemaal lukkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:48 schreef FixYou het volgende:
En ik heb gemerkt dat het met normaal doen en volwassen gedragen niet te redden valt.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:32 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Oudere jongens zijn helemaal niet leukdie zijn te serieus
Ja te oudere jongens dan he bijv. bij verschil van 6 jaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan ga je echt met hele saaie mensen om.
Kijk dat is natuurlijk iets wat van veel groter belang is dan een leeftijd. Ik ben ook 24, studeer nog en een eigen huis hoef ik uberhaupt niet aan te denken. Werk? pas over 4 jaar denk ik.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:48 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Maar kijk een jongen van byv 24 die heb al werk en die heb al eigen huis,
Je valt dan af voor 't snelle neuken maar je maakt nog kans bij de carriere vrouwtjes.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk dat is natuurlijk iets wat van veel groter belang is dan een leeftijd. Ik ben ook 24, studeer nog en een eigen huis hoef ik uberhaupt niet aan te denken. Werk? pas over 4 jaar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |